sobota, 28 maja 2016

całkiem nowe linki na maj

 https://images.unsplash.com/photo-1455889267303-a5ec970d6d43?format=auto&auto=compress&dpr=1&crop=entropy&fit=crop&w=1366&h=907&q=80

cześć i czołem, jak mija Wam długi weekend?
wiem, że dawno mnie tu nie było, ale dziś na chwilę wracam. przynoszę Wam wiele pięknych nowych i pachnących linków! myślę, że będą się Wam podobać!

1) Na wspaniałym blogu Moniki o tym, że nigdy nie jest za późno by zacząć od nowa. A jak już tu jesteście to jeszcze złapcie 100 mądrych zdań od 100 mądrych kobiet i 5 rzeczy, które musisz powiedzieć sobie na start! (i w ogóle cały blog przejrzyjcie, bo jest cudowny)


3) Youtubowe odkrycie roku - DRUŻYNA B! Zobaczcie ich są PRZECUDOWNI!

4) Bardzo ważny i na czasie tekst o tym, dlaczego to jaki dasz prezent na I Komunię dziecka, wcale nie jest najważniejsze. I o co w tym tak naprawdę chodzi. 

5) Dlaczego życie jest milion razy prostsze kiedy zmienisz NASTAWIENIE


7) Jedną z kobiet, które uwielbiam jest Pani Danuta Szaflarska. Złapcie piękny wywiad z Nią - stary, ale wciąż aktualny w 100% 

8) Bardzo ciekawy eksperyment społeczny - co sądzisz o sobie samym? 


10) Na sam koniec coś co POWINIEN PRZECZYTAĆ KAŻDY.  

i jeszcze dwie nuty, które pewnie każdy zna, ale mi one od jakiegoś czasu bardzo chodzą po głowie - to i to :))

miejcie dobry czas, uśmiechajcie się wiele i łapcie życie za ogon!

4 komentarze:

  1. Świetna notka. Jestem pierwszy raz na Tekstualnej, ale od dzisiaj odwiedzam codziennie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, dawno mnie tu nie było, czas to nadrobić. :) Cieszy mnie, że polecasz inne miejsca w sieci, też prowadzę tego typu cykl u siebie. Filmik "co sądzisz o sobie samym" widziałam już kiedyś i zrobiło mi się strasznie przykro na końcu. Chciałabym porozmawiać z osobą, która zbiła lustro, mam wrażenie, że czuła się źle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bardzo przydatne linki. Chętnie poczytam takie mądre teksty. Na pewno przydadzą mi się. Czasem mi się wydaje, że też mam problem z samoakceptacją. Trudna sztuka, bardzo trudna.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    http://kasinyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatne linki, z przyjemnością będę na nie zaglądać.

    Obserwuję bloga.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie. ♥
    nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...