piątek, 1 stycznia 2016

jaki był 2015?


Kolejny styczeń przynosi kolejny rok życia. Nowe 366 dni, jeszcze całkiem pustych i czekających na wypełnienie ich naszą obecnością. Choć wcale tego nie planowałam, chciałabym podzielić się z Wami moim 2015 rokiem, który wczoraj zamknęłam w najpiękniejszy z możliwych sposobów. Jaki był?

2015 był rokiem dobrych relacji i niesamowitych ludzi. Wielkich przyjaźni, godzin rozmów, litrów wypitej herbaty, śmiechu i łez. Miłości i hugów. Pięknych chwil, które zostają w sercu. Dobrych ludzi, którzy zawsze znajdują właściwe słowa. Odnalezienia się w wspólnocie, która kocha. Słów, które zostaną już na zawsze.

2015 był rokiem zmian. Zmian przede wszystkim w sobie - hartowania ducha i ciężkiej pracy nad własnym charakterem. Pokonywania barier, zaczynania od nowa, robienia po raz pierwszy, przełamywania schematów, wychodzenia z własnej strefy komfortu. Osiągania niemożliwego.

2015 był rokiem odkrywania nowych książek. Nie przeczytałam ich wiele, ale wśród nich znalazły się takie, które pokochałam absolutnie, takie, przy których śmiałam się i wzruszałam, takie, które pomogły mi przebrnąć gorszy czas. To wciąż dobra i ważna część mojego życia, jedna z tych, która już chyba zawsze będzie bliska. 

2015 był rokiem dobrych decyzji. Domknięcia starych projektów i ruszania z nowym zapałem. Odrzucenia tego co rozczarowujące, zaniżające i frustrujące. 

2015 był rokiem uczenia się na własnych błędach. Szukania nowych rozwiązań. Pokornego przyjmowania rzeczywistości.

2015 był rokiem szalonych wypraw, szalonych rozwiązań i radosnych skutków. Nieoczekiwanych rezultatów oraz zaskakiwania miłością. 

Mam nadzieję, że przez ten rok udało mi się choć trochę być lepszym człowiekiem. Myślę, że zrobiłam kawał dobrej roboty, a między błędami i porażkami, znalazło się miejsce również dla sukcesów, nawet tych najmniejszych. 
To był czas, który był mi potrzebny, aby dziś być w tym miejscu, w którym jestem, i czuć się absolutnie szczęśliwą. Jestem z niego dumna. 

życzę Wam i sobie, żeby 2016 był jeszcze piękniejszy. nie przestawajcie kochać!

11 komentarzy:

  1. Życzę Ci dużo przeczytanych, a przede wszystkim dobrych i wartościowych książek w tym nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i również życzę CI aby żeby 2016 był jeszcze piękniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś naprawdę dobry rok, ale życzę Ci, by 2016 był jeszcze lepszy. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały tekst i motywacja,by w 2016 być jeszcze odrobinę lepszym ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie u mnie 2015 tez był rokiem przełomowym - dokończyłam w końcu studia, no i zaczęłam czytać więcej książek, niż w poprzednich latach. Chyba więc nie było źle ;)
    Życzę Ci, aby rok 2016 był jeszcze lepszy od poprzedniego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę by 2016 był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci, żebyś codziennie w tym Nowym Roku budziła się przepełniona radością, miłością i nową nadzieją. I żebyś dalej była taka wspaniała jaka jesteś.

    +

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny tekst. Wszystkiego dobrego! I żebyśmy wszyscy stawali się lepszymi ludźmi <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę piękne podsumowanie <3 Mój 2015 zupełnie nie był taki jak sobie zaplanowałam i trochę smutny, a przede wszystkim niesamowicie trudny. Stawiałam czoła przeszkodom, z którymi do tej pory w ogóle nie miałam do czynienia. Mimo to wierzę, że wraz z 2016 nadeszły dla mnie nowe czasy i mam wielką nadzieję, że ten rok okaże się równie dobry, jak Twój poprzedni ;) Cudownego 2016!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...