sobota, 28 listopada 2015

jesienne linki


 

Jesień to dobry czas, żeby się czymś podzielić. A ja, ponieważ nie mogę ofiarować Wam wiele, przesyłam dziś garść dobrych linków - idealnych do poczytania dziś wieczorem z herbatką lub jutrzejszą niedzielną kawą. Mam nadzieję, że znajdziecie w nich coś ciekawego i wybaczycie mi, że już od kilku miesięcy nie wstawiam ich regularnie. To dla wszystkich, którzy wytrwale czekali!

1) Kiedy wychodzisz z domu i jest ciemno, a potem wracasz i znów jest ciemno, to wydaje się czasami, że aby zrobić wszystkie obowiązki, potrzeba przynajmniej dodatkowych trzech godzin tygodniowo. Tymczasem doba nas wszystkich codziennie trwa tyle samo i TYLKO od nas zależy jak ją spędzimy. Jeśli chcesz poznać odpowiedź na to, dlaczego nie możesz znaleźć wystarczającej liczby czasu, zajrzyj do Marty.

2) Kiedyś mi się wydawało, że nigdy nie będę mieć z tym problemu, ale ostatni czas mi pokazuje, że jednak mam i to spory. A Ty, wiesz jak czytać więcej książek i kupować je taniej?

3) Bardzo listopadowo i refleksyjnie - o historii straty i dlaczego niesprawiedliwość jest błogosławiona. A to wszystko u niesamowitej kobiety, bardzo polecam.  

4) Chyba mój najulubieńszy portal w internecie w artykule, gdzie pokazuje jakie hasztagi ma szczęście. I jak zwykle na bardzo wysokim poziomie!

5) O nieoczywistym pięknie i szczęściu w niedoskonałościach - sprawdźcie sami i uwierzcie, że naprawdę jesteście piękni.

6) Trudna, ale ważna rozmowa o trudnym, ale bardzo ważnym temacie - br Marek z Taize o uchodźcach i sile Ewangelii (polecam zwłaszcza, jeśli już macie tego tematu serdecznie dość).


8) Proste i domowe sposoby na jesienne smutki - idealnie i w punkt, jak zawsze!

9) Zestawienie najlepszych ośmiu stron, na których możecie odnaleźć dźwięki natury, kawiarni, ogniska i co sobie jeszcze wymarzycie, a przy których najlepiej się pracuje i relaksuje.

10) Chciałam Wam zrobić super zestawienie najfajniejszych reklam, ale okazało się, że Paulina z Mówiąc inaczej zrobiła to za mnie. Więc na dokładkę łapcie dwie takie, które pominęła, a które są dla mnie super piękne: i . Inspirujcie się!

11) Lubicie Jeżycjadę? Ja kocham miłością ogromną. A niedawno znalazłam post, gdzie każda część przypisana jest do idealnego stanu psychicznego, a na dodatek wypisane są z niej najważniejsze cytaty i mądrości. Cudo! 

12) Prawdziwe piękno i młodość tkwi w środku, w duszy, na dnie serca - mam nadzieję, że o tym wiecie. A jeśli chcecie się przekonać jak pięknie można to przedstawić na fotografiach, to patrzcie tutaj!

13) Ja jestem największym bałaganiarzem świata i czasem cieszy mnie to, że nie jestem w tym całkiem sama. A u niezastąpionej Klaudyny o tym, jak to na chwilę okiełznać - prosty organizer na biurko do wykonania samemu w domu

14) I na koniec coś bardzo przyjemnego - 10 zalet noszenia sukienek i spódniczek! Póki nie jest jeszcze tak bardzo zimno, warto z tego korzystać jak najczęściej, o tak.

 I to wszystko - dobrego wieczoru i do zobaczenia niebawem. Ściskam najmocniej!

PS A bonusowo dorzucam Wam dwie przepiękne piosenki, w których się absolutnie zakochałam i słucham ich milion razy dziennie, serio. A jeśli macie swoje jesienne nutki, których ostatnio słuchacie nałogowo to podrzućcie mi w komentarzu, okay?


6 komentarzy:

  1. Zabieram się za czytania! Jak zwykle same interesujące linki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega dobra rzecz z tymi dźwiękami! Fajnie się można wczuć w klimat, pisząc na przykład o ulewnym dniu! A martapisze.pl znamy, znamy. Lubimy, choć nie zawsze się zgadzamy. Tylko ostatni link dla chłopców średnio przydatny, my chyba moglibyśmy znaleźć różne inne "zalety" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju! Tyle linków do obklikania ;) Również zachwycił mnie ostatni odcinek Pauliny z Mówiąc Inaczej ;) A najlepsza reklama to ta z tym panem na księżycu ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Już pierwszy link interesujący, bo czasu jak na złość mam coraz mniej ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ósmy punkt jak najbardziej dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ciekawych linków. Biorę się za czytanie :)
    Pozdrawiam,
    Artemis
    Zapraszam do siebie :)
    Szczególnie do dyskusji Mole Czytają.
    http://artemis-shelf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...