poniedziałek, 8 czerwca 2015

muzycznie #2


https://download.unsplash.com/photo-1428452788387-375d846a8ab4

Choruję ostatnio na chroniczny brak czasu, ale mimo wszystko chciałabym Wam jeszcze coś pokazać. Przed chwilą wróciłam z cudownej Litwy, Łotwy i Estonii i po drodze zdążyłam przesłuchać i odnaleźć swoje wszystkie muzyczne miłości świata. Posłuchajcie też!


domowe melodie - Miljon


Moja największa miłość ostatnich dni - słucham milion razy dziennie! A w ramach przerwy puszczam sobie jeszcze Jacósia i Cukier - no i powiedzcie, czy oni nie są przecudowni?

Tabb&Sound'N'Grace - Możesz wszystko



Usłyszałam ją pierwszy raz w autobusie i od razu wpadła mi w ucho. Lubię ją sobie puścić w tle i naprawdę wsłuchać się w tekst - jakoś bardziej wierzę w to, że mogę wszystko1

Artur Rojek - Cisza i wiatr



Mało znana, ale jedna z moich najulubieńszych. Robi mi ścieżkę dźwiękową życia.

Mela Koteluk - Wielkie Nieba



Słucham ją co prawda bardzo wybiórczo, ale nie da się ukryć, że jest to wokalistka niezwykle zdolna. I bardzo przyjemna w słuchaniu, zwłaszcza kiedy śpiewa o lataniu, aww!

Mika Urbaniak ft. Urszula Dudziak - Pójdę wszędzie z Tobą



Słuchałam jej z moją przyjaciółką w bardzo pochmurny i ciężki dzień i przysięgam, że zrobiło się jakoś cieplej i jaśniej. Teraz lubię do niej wracać - te słowa, ten rytm, ta melodia!

cudownego słuchania - trzymajcie się ciepło i czerwcowo!
a jak jeszcze nie było Cię na ROZRADOWANEJ to zapraszam jeszcze cieplej - jestem pewna, że Ci się spodoba!

2 komentarze:

  1. domowe melodie są genialne! Na koncercie są jeszcze fajniejsi i chciałabym znowu pójść :3 A Mela też bardzo ok!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...