czwartek, 28 maja 2015

Majowe linki miesiąca!

https://download.unsplash.com/reserve/P6A1ZZ8nRPYKZHXbLikA_2014-07-11%2017.39.15-1.jpg

Maj już po prostu tak ma - leci zawsze w tempie błyskawicznym. I choć mi zleciał głównie przy książkach, podręcznikach, notatkach i zbiorach zadań, bo właśnie dzisiaj pisałam egzaminy wewnątrzszkolne, takie mini-matury, które do najłatwiejszych nie należą, to i tak mogę z przekonaniem powiedzieć, że był naprawdę piękny!
Maj dał mi piękne majówki, cudowne spotkania z przyjaciółmi, słońce, radość, satysfakcję i w końcu ruszyłam z czymś, co chodziło mi po głowie od bardzo bardzo dawna - mam pięknego, nowiutkiego i prześliczniutkiego bloga - całego mojego! Jak jeszcze Was tam nie było to wpadajcie śmiało!

A dziś kolejny raz zapraszam na linki - możecie wierzyć, że są naprawdę zacne!

1) Tekst, który mnie osobiście bardzo poruszył, zastanowił i zmotywował. Zresztą, jak prawie wszystko, co wyjdzie spod pióra Andrzeja.


3) Mam nadzieję, że nie jestem ostatnią osobą w internetach, która trafiła na ten genialny filmik dopiero teraz, więc z przyjemnością podaję go dalej - niesamowita sprawa!

4) Amerykanie czytają Lokomotywę - coś pięknego! (bo taki mamy język piękny, o!)

5) A Twoje szczęście - broni się samo czy musisz mnie do niego przekonać? 

6) Znalazłam nowy kanał na youtubie, w którym się zakochałam - nie jest ambitny ani trochę, może niezbyt w moim stylu, ale ta dziewczyna ma w sobie tyle uroku osobistego, że nie sposób jej nie polubić, no!

7) A więc mówisz, że musisz wszystko? Przeczytaj Maję.

8) 21 rzeczy, które możesz zrobić w weekend - bo długi weekend przed nami!

9) Na nadchodzący dzień dziecka - zachowujmy się jak dzieci, zacznijmy od dziś.


11) Nie oszukujmy się - każdy je ma. Jak (skutecznie) walczyć z kompleksami?

12) Niesamowicie ciekawa sprawa - opakowanie, w jakim przeżywamy życie. A Ty, w jakim siedzisz? (ten blog odkryłam niedawno, polecam cały, bo autorka ma przecudne pióro!)

13) Nudzisz się życiem? Już naprawdę najwyższy czas, żebyś spróbował czegoś innego!

I życzę miłej lekturki!

i jeszcze raz zapraszam na nowego bloga - ROZGOŚCIE SIĘ <3

6 komentarzy:

  1. Kilka interesujących linków i dla mnie się znalazło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam przeglądać Twoje linki i czytać tyle inspirujących tekstów (i oglądać niesamowitych ludzi na yt!) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie już Ci to pisałam, ale za każdym razem, gdy trafiam do Twoich linków miesiąca jestem niezmiernie zaskoczona tekstem, który wybrałaś. Niemal za każdym razem jest to taki, które piszę głównie dla siebie i nie do końca wierzę, że do kogokolwiek innego mógłby trafić. Tym bardziej Ci dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję pięknie! :) Jest mi bardzo miło, że kogoś inspiruje moje pisanie... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe linki. Mnie przyda się 2 :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...