sobota, 16 maja 2015

idzie nowe!

https://download.unsplash.com/34/kVEPcWcfSA2tgOpRz9Za__DSC0765.jpg

to już nie są żarty - nowe naprawdę przyszło. czas na wielkie zmiany, Moi Mili!

założyłam nowiutkiego, piękniutkiego i naprawdę MOJEGO bloga. będzie o tym, co naprawdę mnie jara - o Radości z wielkiej litery. 

Dalej będę tu czasami wpadać, bo mam jeszcze troszkę książek do zrecenzowania, ale już raczej rzadziej niż częściej. Pisanie o książkach to jedna, wielka, cudowna przygoda, ale po trzech i pół roku stała się już troszkę nudna. Troszkę brakuje mi wolności, miejsca, ludzi, klimatu - takiego, jakiego sobie wymarzyłam. I dlatego zaczynam od nowa, od nowego, pięknego i czystego początku

Bardzo bardzo bardzo serdecznie zapraszam Was na ROZRADOWANĄ - chodźcie tam ze mną!

a gdybyście chcieli być ze mną na bieżąco to zapraszam Was na nowy fanpejdż - o tu!

5 komentarzy:

  1. Po pewnym czasie każdy się wypala. Dlatego tak dużo osób łączy teraz blogi lifestylowe z książkowymi. Idę zerknąć, co też na nowym będziesz publikować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę szkoda, ale cieszę się,że się rozwijasz i będę tam do ciebie zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będę się cieszyć, jak tutaj wpadniesz i coś naskrobiesz, ale bardzo chętnie zajrzę na Twój nowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wchodzę na Twój blog :)

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O, ja cię! Na rozradowaną trafiłam wczoraj i z miejsca mnie zauroczył! A dziś zaglądam do Ciebie i nie mogę uwierzyć, że to ty jesteś autorką! Och, jak dobrze! ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...