sobota, 18 kwietnia 2015

muzycznie #1

 https://download.unsplash.com/photo-1422310299561-e3b8b45d859f
Lubię muzykę.
Lubię się nią otaczać, odprężać, cieszyć, tworzyć.
I lubię się nią dzielić. Łapcie piękne nutki na dziś!

1. Tabb&Sound'n'Grace - Dach

Uwielbiam to. Na serio. Mogłabym słuchać ciągle od nowa i od nowa (co też wciąż czynię) i ani trochę mi się nie nudzi! Energiczne, radosne, pozytywne i niesamowicie wpadające w ucho!

2. Fismoll - Trifle

Fismoll to moje prywatne odkrycie roku. Przez przypadek, zwany automatycznym odwarzaniem na youtubie, zaczął mi śpiewać w domu. I od tego czasu się w sumie nie rozstajemy, bo ma tak magnetyzujący głos i jest tak ogromnie zdolny, że słucham go i słucham i słucham i nie potrafię przestać. 
(a najlepsze w tym wszystkim jest to, że to Polak, chłopak z Poznania, niewiele ode mnie starszy! motywuje, z pewnością. pokazuje, że naprawdę wszystko jest możliwe, jeśli się CHCE)

3. BANUEV - Himno de la JMJ CRACOVIA 2016 - Version en español 

Hymn Światowych Dni Młodzieży w ogóle jest przecudny, ale ten w hiszpańskiej wersji wygrywa wszystko. Doskonały wokal, wykonanie i język - czy te słowa po hiszpańsku nie brzmią sto razy lepiej?
4. Exodus - Dziękuję

Bardzo lubię ten zespół, a ze wszystkich ich wykonań, ten bardzo głęboko do mnie przemawia. Przede wszystkim ze względu na tekst, z który niezwykle podnosi na duchu. I wznosi na chwilę do nieba!

5. Mate.O - Usiądź przy mnie

Jest coś ogromnie intymnego w tej piosence. Podobają mi się te lekkie, delikatne, nieprzesadzone i wrażliwe dźwięki, słowa przepełnione miłością mi się wwiercają do środka i przestawiają półki w sercu. Mate.o to artysta, którego słyszałam już w różnych wersjach, ale w tej akustycznej lubię go najbardziej. 

6. Sister Act - Oh, Happy Day

Perfekcyjna scena z filmu Sister Act (polska Zakonnica w przebraniu) z rewelacyjną piosenką, którą można słuchać bez końca. Coś pięknego!  

***
to już wszystko - miłego słuchania!
i gdybyś Ty chciał się podzielić jakąś piękną nutką to śmiało. zapraszam. będzie mi bardzo miło!

(następnym razem będzie coś bardziej książkowego, obiecuję)

4 komentarze:

  1. 1. Energetyczna. Świetny wokal.
    2.Nostalgiczna.
    3.Lubię takie klimaty.
    4.Nie dla mnie.
    5.fajna
    6. nie ma konkurencji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko ostatnią i miło mi się kojarzy. Resztę dopiero przesłuchuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłuchałam wszystkie i Hymn ŚDM po hiszpańsku wygrał wszystko! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. DACH - genialny! Happy Day - jeszcze lepszy! Obu sama słucham regularnie :) Resztę posłucham po powrocie do domu, ale już się na to cieszę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...