środa, 29 kwietnia 2015

Kwietniowe linki miesiąca!

 https://download.unsplash.com/reserve/OnRKhvlFQ2uJNSx5O3cc_DSC00560.jpg
Ale super, co nie?
Kończymy kwiecień, zaczynamy cudowny maj z najcudowniejszymi majówkami, słońcem, kwiatami, śmiechem i zapachem wakacji! Czy można się nie cieszyć?

A dzisiaj zapraszam na kolejną porcję linków - wszystkie są cudne, zapewniam!

1) O miłości męskim okiem - pięknie i z wyczuciem.


3) Dla mnie wspólnota jest bardzo bardzo ważna, dla Ciebie też? O jej wielkiej sile poczytasz u Moniki!

4) Dwa cudne wpisy na tym samym blogu - po pierwsze to, co każdy powinien o sobie wiedzieć, a po drugie o tym, że świat się nie zawali, czyli że chwile dla siebie są ważne!

5) Urzekła mnie ta recenzja - polecam.


7) Jeśli macie dużo czasu, dużo książek i talent w sobie to musicie zobaczyć ten sposób - mnie ujął bardzo bardzo bardzo!

8) Też czasem wydaje Ci się, że ciągle masz za mało czasu na wszystko? Przeczytaj szybko kilka sposobów, które na pewno pomogą Ci szybko to ogarnąć i zorganizować!

9) Życzę Ci, żebyś był szczęśliwy. A jeśli nie wiesz jak to zrobić, to najwspanialsza drużyna przedszkolna z pewnością Ci podpowie <3

10) Cudowne powody na to, żebyś przestał narzekać i na dobre przekonał się, że Polska to wspaniały kraj!

11) Bardzo osobisty, a jednocześnie bardzo wymowny list Marty. Daje dużo do myślenia, przeczytajcie koniecznie. Ja mam ochotę czytać to wciąż. 

12) O tym co blogerowi wolno, a czego nie powinien robić - w skrócie o blogerskiej etyce

13) Wszyscy korzystamy z telefonów komórkowych. A czy wszyscy znamy zasady savoir-vivre z nimi związane?

14) Było już o tym, dlaczego Polska jest fajna, to jeszcze warto zajrzeć dlaczego warto po niej podróżować! (bo warto - niewątpliwie)

15) Najpiękniej o prawdziwym pięknie - lektura obowiązkowa dla wszystkich pań!

A z tego co u mnie, to jeszcze raz bym chciała Was zachęcić, abyście przeczytali ten tekst. I jeszcze raz nad nim pomyśleli - uwierzcie mi, że warto! A poza tym pisałam jeszcze o tym jak bardzo kocham moich przyjaciół i jak bardzo uwielbiam książki, polecam zajrzeć również.

I ściskam - niech ten maj będzie piękny!

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam twoje polecanki. Skarbnica dosłownie. Jeszcze jutro wrócę, bo oczy mi się kleją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzę. Patrzę. Tak niewiele komentarzy tu. A mi licznik na blogu, wysyłający od ciebie rośnie. Dzięki

      Usuń
  2. 2 link bardzo przypadł mi do gustu. Ania fajnie to napisała ;)
    I cieszę się, że mój tekst tu trafił ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie polecajki :D Zawsze mogę znaleźć coś czego sama pewnie bym nie dostrzegła w odmętach internetu ;)

    http://ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...