wtorek, 31 marca 2015

stos na kwiecień


 

ale fajny jest ten marzec, co?
wiosnę mamy już od prawie dwóch tygodni - najwyższy czas się przebudzić z snu zimowego! i znowu dużo dużo czytać..


 

Szczerze mówiąc to trochę nie spodziewałam się, że w tym miesiącu książek przybędzie AŻ TAK dużo i nie wiem kiedy je przeczytam - ale mam nadzieję, że jak najszybciej, bo od jakiegoś czasu mam na to ogromną ochotę!

I tak na samej górze znajduje się książka od wydawnictwa Literackiego Jak się uczyć?. Z racji, że również mnie nurtuje to życiowe pytanie już zaczęłam ją przeglądać i naprawdę imponująco się zapowiada. Zaraz po niej Girl Online od AIM Media, którą zaczęłam... i odłożyłam. Jeszcze troszkę poczeka.
Niżej leżą dwie piękne od Grupy Wydawniczej Foksal - Reputacje i Analfabetka, która potrafiła liczyć. I właśnie o tej ostatniej słyszałam już tak ogromnie wiele dobrych słów, że mimo iż taka literatura nie do końca mnie przekonuje, zabieram się za nią już wkrótce. 
Podobnie jak za Czarne nenufary, napisane przez autora, którego już od dawna mam ochotę poznać, Stojąc pod tęczą wzięłam (i już nawet prawie przeczytałam), bo lubię tę serię, a Obca skusiła mnie swoją opinią. I wszystkie trzy od niezastąpionego Świata Książki!
Dwie przedpremierowe - Tam, gdzie nie sięga już cień od Literackiego i Razem będzie lepiej niespodziankowo od Znaku, liczę że uda mi się coś o nich napisać jeszcze przed oficjalną premierą. Zresztą - zobaczymy.  Will Grayson, Will Grayson przyszedł od Bukowego Lasu i zaczęłam go czytać, ale niestety nie porywa. Więc chwilowo czeka na lepszy moment.
Ostatnie trzy przytargałam z biblioteki, bo naprawdę nie mogłam się powstrzymać: Pan Samochodzik i Fantomas (uwieeeelbiam tę serię!), Stowarzyszenie umarłych poetów (bo ten tytuł mówi sam za siebie) i Prawo matki (Chamberlain! wołała mnie z półki, przysięgam).

I to koniec - zapowiada się cudownie, wiem <3
 
Uśmiechajcie się dużo, jest dobrze!

24 komentarze:

  1. PrAWO MATKI- bardzo dobra. Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  2. Chamberlain lubię, ale po przeczytaniu kilku jej powieści - jedna po drugiej - miałam trochę przesilenie materiału i wrażenie, że niektóre schematy są w jej książkach powielane. Muszę trochę od niej odpocząć :) "Prawo matki" jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na "Girl Online", bo słyszałam bardzo podzielone opinie. A co do wiosny - u mnie, w łódzkim jeszcze trzy godziny temu sypało śniegiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zachodniopomorskim dalej pada śnieg:) "Prawo matki" czytałam i mi się bardzo podobało:)

      Usuń
  4. Na pewno sięgnę po "Will Grayson, Will Grayson", chociaż nie ma wielu pochlebnych recenzji, z chęcią przeczytam też "Girl Online" oraz "Prawo matki". Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci wspaniałego stosiku :3,, Jak się uczyć?" też nie dawno zagościła u mnie w domu, dzięki mamie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przygarnęłabym "Analfabetkę, która potrafiła liczyć" <3 <3 <3 Czytałam Girl Online i WG, WG: o ile pierwsza byłam całkiem, całkiem, o tyle w tej drugiej prawie się zakochałam i w rankingu jest zaraz po Szukając Alaski pana Greena :D
    Miłego czytania, wszystko zapowiada się tak cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Stowarzyszenie umarłych poetów"! ♥♥♥
    "Girl online" mi się nawet podobała. ;) A co do "Will Grayson, Will Grayson" to bardzo chciałabym przeczytać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacny stosik :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kupić sobie Greena, przeczytałam już 3 pierwsze jego książki, na półce czekają jeszcze 19 razy Katherine i W śnieżną noc, ale po tylu słabych recenzjach, gdzie czytałam, że Green popada w skrajne stereotypy stwierdzam, iż dla mnie ten autor się trochę jakby wypalił. Owszem GNW mu wyszło, ale PP czy SA już słabiej, nie wiem jak kolejne, ale... kurczę, to już nie jest jakieś arcydzieło. :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Imponujący stos. "Obca" brzmi obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wielką ochotę na poznanie Analfabetki i tej książki Chamberlain, polubiłam jej pióro. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ostatniej pozycji oraz Greena. Życzę udanej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stowarzyszenie Umarłych Poetów <3 Bliźniacza do filmu, niemal słowo w słowo. A Will Grayson, WIll Grayson się rozkręca, naprawdę :) Uśmiałam się i wzruszyłam, przesympatyczna. Na mojej liście książek Greena plasuje się zaraz po Szukając Alaski i Papierowych Miastach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłej lektury! Czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy stosik! :) zazdroszczę książki Greena c:
    Życzę miłej lektury i gorąco pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłego czytania! Czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcie coś nie działa.
    Tak czy inaczej miłego czytania :)
    Pozdrawiam, Mz.Hyde

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do zabawy:
    http://apteka-literacka.blogspot.com/2015/04/ksiazkowy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam jedynie "Stowarzyszenie umarłych poetów" i baaaardzo lubię.

    PS. Szkoda, że coś ze zdjęciem się dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  20. ja najbardziej oczekuję girl online i Will Grayson Will Grayson
    obserwuję bo super prowadzisz bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa "Girl Online" ;)

    http://halcyon-days-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...