niedziela, 15 marca 2015

Share Week 2015

Untitled
Nie wiem czy jest ktoś jeszcze ktoś w internetach, kto nie zna Andrzeja Tucholskiego i jego bloga, ale jak nie zna, to niech pozna jak najszybciej - bo warto. Niesamowity człowiek z niesamowitymi pomysłami - to tak w skrócie! Trzy lata temu rozpoczął świetną inicjatywę - share week - w której blogerzy polecają innych blogerów i dzielą się tym, co w internetowym świecie jest najfajniejsze. 
Ja też do tego dołączam z przyjemnością i pragnę dziś pokazać Wam moje trzy, sprawdzone i często czytane pozycje!

Jedzenie jest fajne! I przygotowywanie jedzenia też. I czytanie o jedzeniu i patrzenie na jedzenie. A zwłaszcza na tak piękne, śliczne i przecudnie podane oraz opisane jak na blogu Roksany. Uwielbiam go czytać, przeglądać i kolejny raz wracać do ulubionych przepisów oraz kolejny raz przypominać sobie, że muszę je sobie kiedyś wszystkie przetestować.
Jak dla mnie - perełka wśród blogów kulinarnych!

Blog o książkach, jeden z moich ulubionych. Jego autorka ma gust literacki bardzo podobny do mojego i już nie raz mogłam zaufać jej opinii. A poza tym pisze lekko, ciekawie i bardzo inspirująco, a jej teksty zawsze są dopracowane i zapięte na ostatni guzik. I na dodatek prywatnie jest osobą baaardzo sympatyczną i taką na którą zdecydowanie można liczyć! 

Przeuroczy, mądry, skłaniający do refleksji, ciekawy, pobudzający wyobraźnię, poprawiający humor. Bardzo lubię czytać Karolinę i odkrywać jej sposób na życie, ponieważ jest osobą pozytywną, zabawną i inteligentną. Jej teksty są na wysokim poziomie, z garścią pozytywnych zdjęć. To lubię!

Zachęcam do dzielenia się ładnymi linkami w komentarzach i przyłączania się do tej akcji - liczę na Was!

I życzę Wam przyjemnego, radosnego i pięknego nowego tygodnia! :*

PS Już kiedyś Wam zdradzałam inne ulubione blogi i można o nich poczytać tutaj i tutaj. Nadal bardzo aktualne!

7 komentarzy:

  1. Znaaam bloga Andrzeja Tucholskiego i jestem na bieżąco z jego postami. Bardzo fajny, motywujący i pełny interesujących rad. Również polecam go każdemu :) A z trzech zaproponowanych przez Ciebie najbardziej przypadł mi do gustu Old FashionedGirl. Ciekawy wybór!
    Pozdrawiam :)

    www.skorpionalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaraz obrosnę w piórka i gdzieś odlecę, serio.



    :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Tobie znalazłam właśnie nowego bloga do swojej listy czytelniczej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bloga Natalii czytam i jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Share Week to świetna okazja, by poznać wiele wartych uwagi blogów. Z wymienionych przez Ciebie znam jedynie Książkoville ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeeeeej <3
    czuję się zaszczycona, będąc na liście Twoich ulubionych blogów!
    to niesamowicie miłe, dziękuję za takie wyróżnienie. :)
    zaglądaj do mnie jak najczęściej, sięgając po więcej inspiracji kulinarnych :* :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...