niedziela, 29 marca 2015

czy lubisz siebie?

 http://magdeleine.co/wp-content/uploads/2015/03/IMG_5294-3-1400x933.jpg
Niewiele trzeba czasem, by miły czas w jednej chwili rozpadł się na kawałeczki i poleciał w przestrzeń kosmiczną. Jedno zdanie, wiadomość, przykra sytuacja. Mały błąd, który przekreśla wszystko. Niemożność poradzenia sobie z rzeczywistością, która nagle spada na Ciebie jak burza i sprawia, że stajesz się mały i bezbronny jak dziecko. Zawód w sercu, łzy, które się cisną do oczu, bezradność, z którą nie potrafisz nic zrobić. Nagle do głowy przychodzi Ci tak wiele słów, o których chciałbyś zapomnieć, tak wiele wspomnień, które chciałbyś wymazać. 
I czujesz, że ze wszystkich ludzi na świecie, najbardziej nieudany jesteś właśnie Ty.

Życie daje w kość, i to nie raz. Starasz się najlepiej jak umiesz, a ostatecznie i tak wychodzi źle. Chciałbyś coś zmienić, ale ciągle i chronicznie brakuje Ci odwagi. Czasem masz już dość samego siebie - bo nawet cudowna wiosna nie pomaga, kiedy wszystko zaczyna się walić.

ale nie martw się - oddychaj
będzie dobrze. 
mam sposób.
 http://picjumbo.com/wp-content/uploads/HNCK4523-1300x867.jpg
Strać dziś trochę czasu - tego niedzielnego, leniwego i z kubkiem Twojej ulubionej herbaty - i polub siebie.

Tak zwyczajnie - przypomnij sobie, jakim jesteś fajnym, niezastąpionym, radosnym, pomysłowym, wartościowym i cudownym człowiekiem! Wróć jeszcze raz myślami do tych chwil, kiedy czułeś się doceniony i prawdziwie potrzebny. Zobacz ile ludzi dziś pragnęłoby Twojego towarzystwa - przypomnij sobie, jak wielu za Tobą właśnie tęskni!

Za Tobą właśnie - ze wszystkimi Twoimi wadami i zaletami, przyzwyczajeniami, humorami i wyglądem. Bo taki jaki jesteś, jesteś najfajniejszy!

Nie poddawaj się - wyciągnij z tego lekcję na przyszłość.
I ruszaj dalej - jesteś potrzebny dziś światu!

7 komentarzy:

  1. Bardzo piękny post ponieważ zauważa się, że coraz mniej ludzi docenia właśnie siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym robiła sznurowniki, linkodsiewnie i tego typu akcje, byłabyś moim numerem jeden w każdym z nich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny post i wzruszający. :) Aż nie wiem, co jeszcze mogłabym dopisać, poczułam się... niezwykle. :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz, ja siebie zwykle nie lubię... ale spróbuję to zmienić :)

    Zapraszam do mnie na www.maialis.pl oraz do śledzenia mnie na bloglovin - jestem na wordpresie, więc wtedy żadne wpisy nie umkną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i naprawdę szczery post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I w tym szkopuł. Staram się naprawdę mocno przypomnieć sobie kiedy byłam komuś potrzebna i w głowie mam pustkę. Ale ja to ja. Wiadomo. Sieję, odwrotnie niż Karolka - pesymizm. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niezwykle pozytywna, a Twoje posty są takie urocze i ciepłe! :)
    Przesyłam buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...