czwartek, 26 lutego 2015

lutowe zdobycze!


Luty minął... szybko. Nie przeczytałam zbyt wiele, bo nie miałam czasu, nie napisałam zbyt wiele bo też nie miałam czasu i w sumie nie nazbierałam również szczególnie wiele, bo nawet nie miałam kiedy. Aczkolwiek, coś mam i nawet bardzo mi się to podoba - popatrzcie sami!



Od góry: dwa kryminały rewelacyjnej Christie z biblioteki - Entliczek-pentliczek skończyłam wczoraj i jak zwykle wbił mnie w fotel, za Śmierć na Nilu zabiorę się wkrótce i również jestem bardzo ciekawa i pozytywnie nastawiona. Emocje i rozrywka, jaką serwuje mi ta angielska autorka są niezastąpione kiedy mam mnóstwo rzeczy na głowie i dlatego od czasu do czasu zaaplikowanie sobie jej prozy jest najlepszym rozwiązaniem, polecam!
Niżej znajduje się najnowsza książka Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk od wydawnictwa Nasza Księgarnia - Fortuna i namiętność. Klątwa. Tym razem będzie bardzo historycznie, ale mam nadzieję, że i ciekawie! Następnie przedpremierowy egzemplarz od Literackiego Sekretne życie pszczół (bardzo już się tej lektury nie mogę doczekać!), dwie książki od Foksala: Powiedz wilkom, że jestem w domu (słyszałam już tak wiele pozytywnych opinii, a wkrótce przekonam się sama!) i Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów, które już przeczytałam i recenzja będzie niedługo. A na sam koniec Dziennik Anny Frank od Znaku, który sobie powoli dawkuję - coś niesamowitego!

I jak?

Ściskam!

19 komentarzy:

  1. "Śmierć na Nilu" nie powinna Cię zawieść. Autorka i w tej książce spisała się na medal. ;)
    Jestem bardzo ciekawa powieści Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk, bo spotkałam się kiedyś z jej twórczością i bardzo miło to wspominam.
    Z coraz większą chęcią patrzę na "Sekretne życie pszczół". Nie wiem, czy wkrótce nie skuszę się na tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stosik! U mnie też pojawił się "dziennik", a dzisiaj przyszło "Sekretne życie pszczół" ze świeczką. Tylko dlaczego to jest takie niewielkie objętościowo? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo jestem ciekawa Twojej opinii o Powiedz wilkom że jestem w domu. Książka należy do moich ulubionych, jest absolutnie wspaniała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, też ostatnio wypożyczyłam Agatę Christie - nawet nie wiem, co mnie naszło :o A najbardziej zazdroszczę Ci Dziennika - bardzo ciągnie mnie do przeczytania go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Stowarzyszenie wędrujących dżinsów"! Czytałam jakoś po maturze i strasznie mi się podobało, jedna z lepszych młodzieżówek. Ciekawa jestem Twojego zdania. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny stosik. Najbardziej zazdroszczę "Powiedz wilkom, że jestem w domu", bo również słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii.
    A tak po za tym, to mam nadzieje, że jak przeczytasz Śmierć na Nilu to podzielisz się swoją opinią, bo mam tę książkę w wersji angielskiej i jestem ciekawa, czy warto się za to zabierać. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam trzy książki z wyżej przedstawionych, ale wszystkie są w moim guście ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Gutowskiej-Adamczyk :) ostrzę sobie na nią ząbki:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałabym "Powiedz wilkom, że jestem w domu" :) Miłej lektury :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły stos. Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, wznawiają "Stowarzyszenie wędrujących dżinsów"? Czytałam jako dziecko, ale już nic nie pamiętam z tej historii :) Bardzo ciekawi mnie "Sekretne życie pszczół" i "Powiedz wilkom, że jestem w domu". Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. I do mnie dotarło "Sekretne życie pszczół" - bardzo się cieszę! A Tobie chętnie podkradłabym "Powiedz wilkom, że jestem w domu"

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy stosik ;) "Klatwa" już do mnie zmierza. Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stosik :) Zazdroszczę "Powiedz wilkom, że jestem w domu", miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...