sobota, 28 lutego 2015

lutowe linki miesiąca!

add a caption

Jejku, co ten luty taki krótki? Trochę choruję na chroniczny brak czasu na wszystko, trochę mi czas za szybko umyka i trochę mam ciągle za dużo rzeczy na głowie na raz. Ale! Jestem. Jest dobrze. A będzie jeszcze lepiej, bo idzie WIOSNA! 

Także kończąc wstępy zapraszam na moje linki lutowe - tym razem nieco ubogie, więc zachęcam do sprawdzenia wszystkich!

1) Andrzej to bloger, którego czytam i poznaję z największą przyjemnością. Jego lutowy TurboQuest o kawie mnie zachwycił, zaczarował i bardzo bardzo przekonał.

2) Obchodziliśmy niedawno jeszcze Walentynki - przez niektórych kochane, przez innych trochę mniej. Dla tych drugich - ranking zdecydowanie antywalentynkowych lektur!

3) Odkryłam cudowny blog - poznajcie go koniecznie, bo jest prześwietny <3

4) Bardzo wprost u Tattwy - nie bądź owocem Jogobelli!

5) Mistrzowski wywiad z Mistrzynią Życia - Danutą Szaflarską. Jeden z najlepszych wywiadów jakie czytałam.

6) Motywacyjnie - co zrobić, żeby polubić poniedziałki?

7) Kulturalnie na Fejsbuku? Zobaczcie co znalazła niezastąpiona Monika!

8) Zastanawialiście się kiedyś czy szczęśliwi ludzie płaczą?

9) I jeszcze jeden cudowny blog cudownej Marty - uwielbiam jej teksty już od dawna, więc bardzo bardzo się cieszę, że teraz będzie ich więcej!

10) I na koniec coś przyjemnego - jak wygląda szkolny lunch dla dzieci na całym świecie?

ściskam - miłego weekendu!

8 komentarzy:

  1. Fajny jest ostatni link z jedzonkiem, aż się głodna zrobiłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tym ostatnim linku zrobiłam się szalenie głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo przypadł do gustu artykuł o kawie, chociaż nie za bardzo za nią przepadam.

    [wachajac-ksiazki.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkolny lunch? Ciekawe, ciekawe, już patrzę. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wolno pokazywać mi jedzenia w takich ilościach i tak świetnie wyglądającego. Od razu robię się głodna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także uwielbiam blog Marty. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...