piątek, 30 stycznia 2015

zimowy stosik

kończę dzisiaj swoje ferie zimowe - fizycznie jestem zmęczona niesamowicie bardzo, ale psychicznie tak bardzo naładowana, że mogłabym przenosić góry. polecam wszystkim!

ale dzisiaj stosik - bo już czas!


Na samej górze jest Szukając Noel - książka, która wędrując po połowie rodzinie w końcu do mnie dotarła z zachwytami, więc mam zamiar się za nią jak najszybciej zabrać, zwłaszcza, że to tak polecany i lubiany autor. Następnie mamy dwie niespodzianki od wydawnictwa Święty Paweł - Singielka i Wyjątkowy dzień. Nie spodziewałam się ich wcale i nie wiem czy je przeczytam, choć muszę przyznać, że wyglądają zachęcająco. Perełka od Literackiego - Dante na tropie. Właśnie czytam i jest tak piekielnie dobra, wciągająca i niesamowita, że Wam zazdroszczę, że jeszcze ją macie przed sobą! Recenzja niebawem. I kolejny skarb - Maria Antonina. Z Wiednia do Wersalu, czyli pierwsza część tak zachwalanej sagi, którą kupiłam w Dedalusie za 12 złotych i jestem z tego prezentu dla samej siebie bardzo bardzo zadowolona. Tak wygląda szczęście to prezent od wydawnictwa Bukowy Las, gdzie byłam z wizytą, zaś Zatokę Latarni otrzymałam do recenzji. Bardzo się tej książki nie mogłam doczekać i mam w niej ogromne nadzieje, bo poprzednia książka tej autorki była genialna! I dwie ostatnie są z biblioteki: Siekierezadę albo zimę leśnych ludzi Stachury, bo mam ochotę teraz na taką właśnie literaturę, a biografię księdza Twardowskiego - Ksiądz Paradoks - chciałam przeczytać od bardzo dawna i teraz sobie ją powoli dawkuję. Na razie mogę powiedzieć tylko, że warto, naprawdę warto.

Jak dla mnie jest to książkowy zestaw na zimę idealny!

27 komentarzy:

  1. Aaaa, "Maria Antonina"! Mam ochotę teraz wyjść z domu i pobiec po nią do najbliższego Dedalusa :D "Dantego na tropie" będę miała okazję przeczytać, "Szukając Noel" czytałam już dawno i bardzo dobrze wspominam, a biografię księdza Twardowskiego bardzo chętnie przeczytam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. O "Tak wygląda szczęście" słyszałam dosyć pozytywne opinie, ale nie czytałam, więc swojego zdania na jej temat nie mam. "Zatoka Latarni" to książka, o której jak tylko się dowiedziałam, to bardzo chciałam ją przeczytać. Może mi się to w tym roku uda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytaj Evansa! Proszę, proszę, proszę <3 On jest najcudowniejszym autorem, którego ubóstwiam nad życie i jestem na 99% pewna, że "Szukając Noel" Ci się spodoba!
    Jestem bardzo ciekawa książek "Tak wygląda szczęście" oraz "Zatoka latarni", o reszcie książek nie słyszałam, więc z niecierpliwością będę czekać na Twoje recenzje :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygowała mnie książka Dante na tropie i chyba się na nią skuszę, skoro jest tak dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa opinii na temat Zatoki Latarni, ja pierwszy raz słyszę o tej autorce.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Tak wygląda szczęście" i "Dante na tropie" straaasznie Ci zazdroszczę :D Zwłaszcza, że ostatnio mam wielką ochotę na dobry kryminał, więc ta druga pozycja byłaby dla mnie jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Tak wygląda szczęście" wydaje się ciekawe. :) Bukowy Las to naprawdę wydaje takie perełki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Maria Antonina..." na mnie czeka, będę musiała w końcu po nią sięgnąć. "Tak wyglada szczescie" czytaj koniecznie, jak dla mnie przeurocza <3! "Dante na tropie" oraz "Ksiądz Paradoks" mogą byc ciekawe ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. O, o Marii Antoninie to bym przeczytała! I Siekierezadę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas ferie za 2 tygodnie,dopiero.

    OdpowiedzUsuń
  11. Maria Antonina jest REWELACYJNA!!!!! <3333333 a "Dante na tropie" mnie zaintrygował, muszę zobaczyć co to za książka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam zbytnio żadnej z tych powieści. No może trochę "Tak wygląda szczęście". I oczywiście znam autora "Szukając Noel" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maria Antonina, w dodatku w tej cenie - fantastyczny skarb! Mam nadzieję, że i kolejne tomy trafią do Ciebie w podobnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę wyjątkowo ciekawe książki jak dla mnie ;) fajne

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile super książek :P) Szczególnie biografii Twardowskiego zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz tak świetny stosik, że mogę tylko życzyć miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na Twoje wrażenia po "Marii Antoninie" :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze to nic nie znam, ale może po recenzjach na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam żadnej z tych książek, ale prezentują się ciekawie. Muszę o nich trochę poczytać. Może coś mi się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szukając Noel czytałam już jakiś czas temu, to piękna i nastrojowa książka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie czytałam żadnej z książek z Twojego stosu, więc pozostaje mi życzyć miłej lektury i czekać na recenzje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Marię Antoninę i Siekierezadę chętnie bym przygarnęła :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  23. Maria Antonina od dawna mi się marzy, ciekawa jestem twojej opinii. A biografii księdza Twardowskiego nie dałam rady skończyć, ciekawa, ale styl był dla mnie nie do przejścia...

    OdpowiedzUsuń
  24. Niecierpliwie czekam na recenzje! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę się w końcu zabrać za mój egzemplarz "Marii Antoniny" ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...