środa, 28 stycznia 2015

styczniowe linki miesiąca!

Marta Herondale (LookAtMeNow08) | Twitter

Dokładnie rok temu opublikowałam je po raz pierwszy, a jeszcze wtedy nie było ich na żadnym książkowym blogu. Dziś, choć za pewne nie za moją sprawą, nieco się rozprzestrzeniły, a ja co miesiąc tworzę ten post z tak samo wielką radością! Rozgośćcie się i dziś - mam dla Was wiele smakołyków.

1) Sesje, egzaminy, zaliczenia są aktualnie na czasie, więc dobrze wiedzieć jak się uczyć, by dało to jak najlepszy efekt.




5) Znalazłam superowy kanał na youtubie - radosny, wesoły i co najważniejsze, O KSIĄŻKACH! 

6) Znów wideo, ale tym razem PRZEFANTASTYCZNE. Posłuchajcie tego koniecznie

7) Bardzo mądry, potrzebny tekst o krytyce - w zupełności się z nim zgadzam. 

8) 25 rzeczy do zrobienia przynajmniej raz w tym roku - najlepsze wyzwanie, jakie możesz sobie postawić. 

9) A jak już przy wyzwaniach jesteśmy - widzieliście najfajniejsze książkowe wyzwanie na świecie? Absolutnie się w nim zakochałam!

10) Bardzo mądrze o czytaniu na potęgę - dlaczego nie musisz przeczytać 52 książek w tym roku? 

I to wszystko. Mam nadzieję, że Wam się spodoba - trzymajcie się ciepło! :*

14 komentarzy:

  1. Byłam zmuszona kliknąć we wszystkie linki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 10) Zgadzam się z autorką wypowiedzi i dlatego nie mam zamiaru brać udziału w tym wyzwaniu :) wolę czytać wolniej, ale coś wartego przeczytania. Nie byle co na wyścigi.
    I podoba mi się opis wyzwania z punktu 9) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyzwanie faktycznie najlepsze i chyba najszczersze z jakim się w tym roku spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz przejrzę parę linków (no dobra, większość ;)). Super, że można u Ciebie znaleźć taki zbiór ciekawych postów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajrzałam pod każdy link. 6, 7, 8, 9, 10- uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka stron odwiedziłam już wcześniej, ale wszystkie inne sprawdziła. Z tekstem o krytyce się w 100% zgadzam. Bardzo podoba mi się tekst o 52 książkach. Wyzwanie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgubikam pol komentarza :-))) dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamiast spać zabieram się za czytanie. Dzięki Tobie odwiedzam wiele stron, na które pewnie nigdy nie potrafiłabym wygospodarować czasu. Z niecierpliwością czekam na koniec lutego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wyróżnienie. Po raz kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny mają fajną nazwę kanału- Trochę Kurtury ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że link o uczeniu się jest przydatny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...