sobota, 10 stycznia 2015

radosny niezbędnik!

Sσ Cυтe.
z dedykacją dla kochanej Emci, żeby była dzielna!
hejhejhej, jak żyjecie?
Mam nadzieję, że mimo iż przerwa świąteczna już się skończyła, to Wy wciąż jesteście dzielni, radośni i pełni zapału. Może nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy, ale z uśmiechem naprawdę wszystko idzie łatwiej i jakoś tak.. przyjemniej. To jak?
Bo mam dzisiaj dla Was coś pięknego. Radosny niezbędnik - na każdy dzień roku, do wykorzystania zawsze i wszędzie. Warto go mieć, potwierdzone info!


PORANEK
Poranek jest tu kluczową sprawą, przede wszystkim dlatego, że otwiera nowy, czysty dzień, w którym wszystko zależy właśnie od nas - jak się potoczy i jak na nas wpłynie. Poranek pozwala zacząć od nowa, przestać przejmować się błędami dnia wczorajszego, iść do przodu i robić niesamowite rzeczy. Każdy poranek daje nam nowy dzień cudów - czy to nie jest piękne?


KAKAŁKO
Myślę, że ludzie dzielą się na tych, którzy je uwielbiają i na resztę świata, chociaż nie wyobrażam sobie, żebym kiedyś do tej drugiej kategorii trafiła. Kakałko zawiera w sobie wszystko, co potrzebne do szczęścia: mleko (od którego jest się WIELKIM), miłość i ciepło. I jak tu go nie pić litrami, no jak?


DESZCZ
Przede wszystkim dźwięk deszczu - kiedy z uporem puka nam w szyby, podczas gdy my leżymy w ciepłym łóżku i słuchamy tej niezwykłej muzyki. A poza tym to deszcz i tak jest niezwykły - daje życie, kałuże i błotko! Pozwala cieszyć się jak dzieci, znów stać się małym i olać misję dorosłość. Tańczyłeś kiedyś w deszczu? Nie? Nawet nie wiesz ile straciłeś!


UŚMIECH
Już to wiecie. Rozświetla twarz, daję nadzieję, poprawia humor również tym, którzy są obok Ciebie. Zawsze jest Ci z nim do twarzy! 


MARZENIA I CELE
Dobrze jest je mieć, bo one motywują i pomagają w ciężkiej pracy nad samym sobą. Lecz najlepiej spełniają swoje zadanie, gdy uda nam się je wypełnić i dopiąć swego. Ta satysfakcja, zadowolenie z siebie, radość, jaka nas ogarnia to coś, czego nie da się ani opisać ani powtórzyć. Tylko, że wcześniej trzeba sobie na to naprawdę zapracować - i to w tym wszystkim jest chyba najlepsze!


HUGI
Jej, jak można ich nie kochać? Najcudowniejsze, najukochańsze, napełnione miłością aż po brzegi. Przytulanie się to coś, co pragnie każdy, bo każdy z nas potrzebuje bliskości, ciepła i akceptacji. To coś ogromnie ważnego, żeby serwować je sobie jak najczęściej - warto! 
(najlepiej w ogóle mieć swoich zaufanych ludzi od tego <3)


NIESPODZIANKA
Uwielbiam niespodzianki! A sto razy bardziej niż je dostawać, uwielbiam je robić, bo dawanie czegoś z siebie to najpiękniejsze co może być. Często nie zdajemy sobie sprawy, że obok nas żyją ludzie z problemami o wiele większymi niż nasze i ich życie to naprawdę pasmo porażek. Oni czekają właśnie na Ciebie - żebyś dał im coś bez okazji, za to szczerze. Zobaczysz jak wiele Ty będziesz mieć z tego radości!

(mam wrażenie, że ten post bardziej niż Tobie jest potrzebny nieraz i mi. ale dziękuję, że go przeczytałeś!)

Ściskam! 

16 komentarzy:

  1. kochana taka strasznie, jeśli ktoś jest dzielny, to właśnie ty!
    ale potwierdzone info, Czytelnicy Żmudzika, spełnianie marzeń jest najcudowniejsze na świecie, chociaż nie łatwe, i robi życie bardziej niż uśmiechy, kakałka i deszcze ♥
    najpozytywniejsza na świecie nie jestem, ale wiesz co, z każdym twoim postem tak odrobinkę bardziej! ♥
    lovkimax, hahah :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z wszystkim, aż mi się humor poprawił :-) Osobiście dodałabym tu jeszcze kawę i zwierzaka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takie dni, jak dziś dobry humor jest pożądany.

    OdpowiedzUsuń
  4. O Mój Boże. Ktoś jest w stanie nie lubić kakałka?!?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam, że jeśli dzień zaczniemy pozytywnie, to istnieje większe prawdopodobieństwo, że cały dzień będzie lepszy. Dlatego jestem całym sercem za tym, co napisałaś. Co prawda, za deszczem nie przepadam, ale kakao, uśmiechy, niespodzianki czy marzenia to sprawy, które kocham!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki optymistyczny post. Kakałko ostatnio piłam, po długiej przerwie. Kocham <3 Też lubię robić niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z kakałkiem ujęłaś to genialnie! :D nie rozumiem ludzi którzy go nie piją xD co do reszty jest niesamowicie motywująca, uśmiech przede wszystkim! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dziękuję, że go napisałaś ! Cudny, a kakałko rządzi, choć u mnie na równi z kawą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje niesamowicie pozytywne posty, po których przeczytaniu jakoś tak bardziej chce się żyć ♥ Dobrze, że jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Poprawiłaś mi humor! Ile w Tobie radości! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile radości i dobra w tym poście! Od razu poprawia się humor! A "kakałko" zawsze jest dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tymi porankami to ja zawsze mam problem, bo wiecznie się spieszę, pędzę :) a jak mam wolne to przesypiam poranki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idę aplikować sobie wszystkie te punkty po kolei!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...