niedziela, 7 grudnia 2014

Wyniki konkursu!

ojejku.
napisałam wczoraj, że opublikuję te wyniki wieczorem, ale zapomniałam, przepraszam. Za to znalazło się kilka(naście) osób, które mi o tym zdążyło dobitnie przypomnieć, więc już ogłaszam!

Wybór był trudny. Naprawdę: bardzo trudny. Odpowiedzi było wiele, a wszystkie takie ładne i takie błagalne, że najchętniej obdarowałabym Was wszystkich. 

Ale choć wiele z nich złapało mnie za serce, nie jestem w stanie nie docenić trudu jaki włożyła w swoją rymowaną twórczość ellle i to właśnie do niej poleci W śnieżną noc

Gratuluję i proszę o adres - a Wy trzymajcie się ciepło i bądźcie dzielni! <3

14 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! I przyjemnej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku jejku jejku!!! Bardzo dziękuję za gratulacje ale przede wszystkim za nagrodę! :) Od razu poprawił mi się humor. Rany, jak świetnie :D Gdzie mam podać dane do wysyłki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :)
    Swoją drogą, moja Syrena z poprzedniego konkursu chyba odpłynęła :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...