wtorek, 23 grudnia 2014

w świąteczny czas

Untitled
święta?
kurczę, to naprawdę JUŻ!
a kiedy na początku Adwentu przyjaciel mówił mi, że ten czas oczekiwania minie szybciej niż mi się wydaje, nie wierzyłam mu tak do końca. Tymczasem teraz, w przeddzień Wigilii, stoję z grudniowym adwentowym czasem, który już minął i próbuję świątecznie zebrać myśli. ale cieszę się - ogromnie się cieszę! chyba nie może być już nic piękniejszego!

czym jest dla mnie Boże Narodzenie? czasem spędzonym wśród najbliższych. Czasem kiedy widzę, że ludzie chcą zapomnieć na chwilę o sobie, a pomyśleć o innych, oddać im kawałek swojego czasu, swojej pracy, swojego zaangażowania i swoich myśli. Czasem, kiedy  sercu budzi się wiele pięknych iskierek i myśli, że będzie lepiej, bo musi być.
Czasem miłości, wdzięczności, radości i pokoju.

Ludzie lubią Boże Narodzenie, bo to święta piękne, przyjemne i fajne. Kiedy wszyscy się cieszą, jest wiele radości, dobrego jedzenia, prezentów i atmosfery. A jednak myślę, że w niejednym sercu pozostawiają co roku wielką pustkę, wiele pytań i rozczarowanie.

Jak poczuć je bardziej?
Nie wiem, czy jestem odpowiednią osobą, która powinna odpowiadać na to pytanie, ale pierwsza myśl, która przychodzi mi do głowy to po prostu kochać w te dni bardziej niż zwykle. I intensywniej. Tak, żeby wszyscy widzieli jak promieniujecie miłością - ale nie na fejsbuku, tylko w domu, na ulicy, przy stole pełnym ludzi, których kochasz i którzy kochają ciebie (nieraz o wiele bardziej, niż jesteś w stanie sobie wyobrazić)!

Bóg przychodzi do nas jutro z Miłości - tej największej. 
Naszym zadaniem bożonarodzeniowym i życiową misją jest przyjść do Niego, kiedy leży w żłóbku - mały, bezbronny, ale tak bardzo szczęśliwy - i pożyczyć od niego tej Miłości tak wiele jak jesteś w stanie unieść. A potem wnieść ją do swojego życia. 

To nie jest proste, ja wiem. Ale chyba warto próbować. 


Mam nadzieję, że Wasze święta będą piękne - muszą być! 
Życzę Wam, żeby w każdym sercu i w każdym domu narodził się Bóg, żeby nie brakowało tam miłości, radości, pokoju, uśmiechu i światła. Dużo czasu w gronie Najbliższych, umiejętności cieszenia się tym co macie, kolędowania, pachnącej choinki z prezentami, które sprawią Wam wielką radość, zapachu piernika, wiele dobrego jedzenia, które łączy ludzi, pięknej Pasterki, wdzięczności i serca przepełnionego nadzieją! żebyście się znów zdziwili jak może być pięknie i żeby to zadziwienie nie ustawało, żeby powody do zadziwienia się światem tylko się mnożyły.
a przede wszystkim bożonarodzeniowego cudu - od Tego, który był, który jest i który przychodzi!

i żeby nikt z was nie zapomniał zaprosić na święta Tego Najważniejszego - bo urodziny bez Solenizanta nie mogą się udać!

nieustannie świątecznie ściskam!
K.

9 komentarzy:

  1. Wzruszyłaś mnie tym wpisem naprawdę. Dziękuję Ci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ;) I Tobie pięknych, pełnych miłości i wiary Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również wszystkiego, wszystkiego co najlepsze! Spokojnych, pełnych ciepła i radości świąt, oraz szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzenia świąteczne zawsze najlepiej składać osobiście, jednak ponieważ nie mam takiej możliwości, postanowiłam zrezygnować z oklepanych formułek i dla wszystkich moli książkowych przygotować w tym roku coś specjalnego :). Zapraszam na mojego bloga, na którym znajdziesz filmik, który możesz potraktować jako kartkę świąteczną w wersji deluxe ;). Mam nadzieję, że Ci się spodoba i WESOŁYCH ŚWIĄT! :)
    Pozdrawiam,
    Esa

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. Nie masz pojęcia, jak bardzo tego potrzebowałam. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Ci <3 Wesołych Świąt !

    thepaulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Tobie również życzę takich świąt! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...