sobota, 27 grudnia 2014

grudniowy stosik!

📖

Nie wiem jak u Was, ale za moim oknem spadła malutka (ale za to jaka piękna!) namiastka śniegu, mam litr gorącej herbaty, dużo książek i moim jedynym planem na dziś jest czytanie, jedzenie i czytanie. Takie prawdziwe odpoczywanie, prawdziwie poświątecznie i prawdziwie zasłużone! Już nie mogę się doczekać, ajaj! 
Tymczasem jednak grudzień się kończy i zanim już zasiądę do połykania kolejnej lektury, chciałabym Wam pokazać co mam nowego. Bo piękne jest, ot co!


Może zacznę od dołu. Na samym dole znajdują się egzemplarze recenzenckie - Papierowe samoloty od GW Foksal, zapowiadające się dosyć ciekawie, ale i lekko oraz Podarunek od Filii, autorstwa jednej z moich ulubionych polskich autorek, już przeczytany i polubiony, recenzja niebawem! Brakuje tutaj jeszcze jednej książki, którą otrzymałam od AIM Media, a mianowicie Bóg zawsze znajdzie Ci pracę. Również ją przeczytałam, pokochałam i zrecenzuję jak tylko znajdę odpowiednie słowa. Na razie poszła dalej w świat, zdobywać kolejne serca! 
Dom tajemnic i Kuchnia duchów to książki, które już od dawna chciałam przeczytać, ale jakoś nigdy nie miałam okazji, więc kiedy zobaczyłam je w bardzo przystępnej cenie na Wrocławskich Targach Dobrej Książki po pięć złotych każda, to nie mogłam się powstrzymać. I w tym samym miejscu kupiłam również ostatniego Greena do kolekcji - Papierowe miasta. Już nie mogę się doczekać aż zacznę to czytać!
Kolejne dwie książki to prezent ode mnie dla mnie z okazji Mikołajek (taka jestem zaradna!). Milczący zamek, ponieważ już od bardzo dawna chciałam poznać prozę pani Morton, a Oro zachwyciło mnie swoim wydaniem, szatą graficzną i piękną prezentacją na półce. Więc jak widać nie namyślałam się długo, tylko wzięłam i na razie jeszcze nie zaczęłam żałować!
Miasto z lodu to prezent gwiazdkowy od mojej kochanej Juleczki - nie wiem skąd ona to wiedziała (bliźniaczy mózg?), ale bardzo chciałam to przeczytać, od kiedy tylko dowiedziałam się o premierze. I na pewno przeczytam już wkrótce! A Rekolekcje paryskie ukradłam Tacie i również będę czytać niedługo - mam teraz jakoś taki humor na właśnie takie lektury, więc nada się idealnie.

A w sekrecie mogę Wam powiedzieć, że aktualnie połykam Bez mojej zgody Picoult i jest naprawdę łał!

Ściskam - miłego weekendu! 

poznajcie Kasię - Kasia lubi się śmiać <3 (razem ze mną ofc!) 

20 komentarzy:

  1. Pokaźny stosik :) Zazdroszczę bardzo "Miasta z lodu", jak i "Papierowych samolotów" bardzo chętnie bym obie ksiązki przeczytała.
    "Papierowe miasta" są świetne, myślę, że się nie zawiedziesz i spodobają Ci się ;)
    Czekam na recenzje i zyczę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale strasznie chciałabym przeczytać "Miasto z lodu"! Już od dawna chodzi za mną, a ja nadal jej nie przeczytałam.
    "Podarunek" jest wspaniały, to prawda. Chyba najlepsza powieść pani Mirek!
    "Oro" również czytałam kiedyś w wakacje i podobało mi się! Ciekawa jestem Twojego zdania o tej książce :)
    "Papierowych miast" nie czytałam, a też chodzą za mną od długiego czasu ^^
    Pozostałych nie znam i raczej żadna z pozycji mnie nie kusi na tyle, aby się za nimi rozglądać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O, niektóre się dobrze zapowiadają :). // Ja dziś niestety już się powolutku za naukę zabieram...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne książki - już nie mogę doczekać się recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, miłego czytania "Bez mojej zgody", bo lektura przednia! Przyjemnego leniuchowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne plany na spędzenie dnia, a czytać masz co widzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Green i Mirek najbardziej mnie interesują.

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały stosik :) Zazdroszczę "Miasta z lodu" i "Papierowych samolotów" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Bez mojej zgody" to fantastyczna książka. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podarunek mam już za sobą, polecam go bardzo serdecznie :) zazdroszczę bardzo "Papierowych samolotów", "Papierowych miast" i "Miasta z lodu" - wszystkie one zapowiadają się bardzo ciekawie ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Papierowe miasta i Papierowe samoloty planuję w najbliższym czasie kupić :) i przyjemnej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, przepiękny stosik. :) Zazdroszczę Ci przede wszystkim czasu na czytanie - ja też czytam, ale lektury na studia. :p Chyba dziś zaszaleję i chociaż z godzinę poświęcę na beletrystykę, przez Twój post zastęskniłam do czytania jeszcze bardziej. :)

    Udanego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokaźny stosik. Nic tylko zazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik <3 "Miasto z lodu" za sprawą bardzo szczodrego Mikołaja również teraz mam u siebie i wprost nie mogę doczekać się lektury! Zazdroszczę "Podarunku". Słyszałam wiele pozytywnych opinii i naprawdę jestem ciekawa tej książki. A "Papierowe miasta" są naprawdę rewelacyjne, zresztą jak wszystkie książki Greena ;) Pozdrawiam :*

    http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ze szczerego serca polecam "Oro" - wspaniała książka. Chociaż skierowana głównie do młodzieży, zachwyci niejednego dorosłego. :) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie, ładnie :3 Jestem ciekawa "Milczącego zamku", więc czytaj szybciutko i daj znać, jak Ci się podobało! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile wspaniałych książek ^^ Najbardziej zazdroszczę ,,Miasta z lodu" :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...