niedziela, 28 grudnia 2014

Grudniowe linki miesiąca, których nie możesz przegapić!

:3

Wiecie, że na linkach spotykamy się już dwunasty raz? Po raz dwunasty, dwudziestego ósmego dnia miesiąca, mam ogromną przyjemność przedstawić Wam to co nazbierałam przez te 30 ostatnich dni i po raz dwunasty robię to z TAK ogromną przyjemnością, że zawsze się tego dnia doczekać nie mogę! I cieszę się kiedy Wy się cieszycie, bo Wasza radość to moja radość razy dziesięć, o!

A w tym miesiącu znów będzie pięknie, więc zapraszam do otworzenia każdego linku - BO WARTO!

1) Każdy, absolutnie każdy człowiek chce być szczęśliwy i każdy robi wszystko, żeby to szczęście osiągnąć, a jednak mało komu się to udaje. Tymczasem zobaczcie, jakie to jest proste!

2) Literacko - 10 pisarzy, którzy na Ciebie nie nakrzyczą. W świetle ostatnich afer i aferek informacja dość istotna. 

3) Ciekawe pytanie i jeszcze ciekawsza odpowiedź - czy bestseller oznacza dobrą książkę?

4) Dwa piękne teksty o dobroci - jeden przedświąteczny u Sherry, drugi poświąteczny u Natalki. Ale oba warto przeczytać!

5) 10 wyrazów, które wzbogacą Twój język - jak się okazuje, przydatne nie tylko do gry w Scrabble.

6) U mojej ulubionej Marty - tekst, który zniszczył mi dzieciństwo i o pytaniu, za którym każdy z nas tęskni - mocne bardzo, więc czytajcie koniecznie. 

7) 3 zasady które zmieniają życie - może zmienią też Twoje? 

8) Odpowiedzialność - strasznie ważna w życiu rzecz. Zobaczcie, o co w niej tak naprawdę chodzi

9) Mało tekstu, a dużo pięknych zdjęć - Londyn na święta!

10) Ostatnie, ale najlepsze i najważniejsze - 21 pytań do zadania samemu sobie na koniec roku. Wejdźcie KONIECZNIE!

Nie wiem, czy jeszcze w tym roku się zobaczymy, bo dzisiaj wyjeżdżam do Pragi, ale ściskam Was na zapas już noworocznie - trzymajcie się ciepło i bawcie się dobrze!
K. 

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te Twoje "linki miesiąca". Mam nadzieję, że w nowym roku nie porzucisz tego cyklu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczytuje się w niesamowitych tekstach. Uwielbiam Twoje linkowe posty - zawsze skłaniają do przemyśleń i wywołują uśmiech.
    Praga jest przepiękna ♥ Jestem zakochana w tym mieście. Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te posty, czekam na nie każdego miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne linki! ♥
    Ach jak zazdroszczę wyjazdu do Pragi. :) Ja tu tylko siedzę i choruję. :/ Ale książki na szczęście potrafią dotrzymać towarzystwa. :D
    Udanego wyjazdu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, ostatnim linkiem trafiłaś w punkt - polecę go też u siebie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...