piątek, 28 listopada 2014

Listopadowe linki miesiąca, których nie możesz przegapić!


hejhej,
też macie wrażenie, że zaczynacie listopadowo znikać? Bo ja mam bardzo. I dlatego dzisiaj będzie krótko - oczywistości przecież nie znajdą się same.

1) Bardzo trafne 10 oznak uzależnienia się od czytania - do osobistego zdiagnozowania się.

2) Zachwycające, przyciągające uwagę i co najważniejsze, kreatywne reklamy telewizyjne

3) Dlaczego tak wiele ludzi nie lubi chodzić do biblioteki? Ja lubię i to bardzo, więc z argumentami Kali zgadzam się w stu procentach. 

4) Zdawać by się mogło, że jesienna prokrastynacja zaczyna już dopadać niemal każdego... warto wypróbować 12 sposób by ją pokonać


6) Idealne na jesienną chandrę - jak poprawić sobie humor w 5 sekund!

7) Ciekawe spostrzeżenia na temat wyglądu i kompleksów, a na dodatek... męskim okiem. 

8) Cudowny dowód na to, że świat jest piękny. I że dla takich widoków warto żyć. 

9) Znów o ogarnianiu się - bo czasami po prostu trzeba. Kilka rzeczy, które Cię zmotywują i pomogą w organizacji czasu u niezawodnej Marty!

10) Cudowny planer dla blogera książkowego - myślę, że niejednemu z Was się przyda!

11) I kończymy książkowo - 10 pytań do książkowego korektora!

A poza tym to przypominam o bardzo miłym konkursie - już mam swoich ulubieńców, ale to nie znaczy, że nie mogą się jeszcze zmienić! Zostało Wam jeszcze sporo czasu, więc zachęcam :3

(dobrze, że jesteście. bądźcie dalej)

(i nie zapominajcie o dzielności)

11 komentarzy:

  1. Dawno u Ciebie byłam :) Twój blog nabrał mega ciepłych barw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, bardzo przydatny post! :) Zaraz odwiedzę te linki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, no i jestem uzależniona od czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te linki ;) Zwłaszcza do filmiku Esy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnóstwo osób do mnie przybyło od Ciebie :) Cieszę się, że planer przypadł do gustu. Lecę przeczytać wywiad z korektorem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super linki, niektóre przydadzą się przed świątecznym zawrotem głowy :) Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne linki, dobry sposób na nudę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie się cieszę, że reklamy przypadły do gustu :) Trafiłaś z tym w genialnym momencie, bo zastanawiałam się czy jest sens tworzenia takiego zbioru z plakatowymi. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemny wpis o korekcie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...