niedziela, 30 listopada 2014

już czas - listopadowy stos!

hejhej,

to znowu ja! Listopad był generalnie tragicznym miesiącem, ale jedną z rzeczy, które mi go cudownie rozświetlały były właśnie książki. I te, które pożerałam w skrawkach wolnego czasu, jak również te, które radowały moje oczy przybywając do mnie w śnieżnobiałych paczkach. A jak je widzę ułożone w takiej pięknej wieży to nie umiem się nie pochwalić!



Na samej górze już przeczytane i zrecenzowane 15 dni bez głowy, które przysłało mi wydawnictwo YA! i tak Wam mogę w tajemnicy powiedzieć, że to książka bardzo prosta, ale tak cudownie urocza, że przeczytałabym ją jeszcze raz. Pod nią znajdują się dwie pozycje od Naszej Księgarni: Wieczna wiosna genialnej Zyskowskiej-Ignaciak i Posłaniec, którego właśnie kończę czytać. Mogę powiedzieć tylko jedno: łał. Trzy powieści Musierowicz: Czarna polewka, Sprężyna i Wnuczka do orzechów są z biblioteki, bo przecież wszyscy wiedzą, że na smutki czasami najlepsze jest zamusierowiczowanie się na amen. Grubaśna nowa Nowak, czyli Niebieskie migdały jest już przeczytana, w sumie to dawno temu.. ale jakoś nie mogę się za nią zabrać, żeby coś o niej napisać. Ale napiszę, niebawem. Wystarczy przejść przez rzekę to nowość od Literackiego, a co do dwóch ostatnich to chyba już każdy wie o co chodzi - zapowiedź, recenzja i konkurs wiszą już przecież od dawna! A jest to oczywiście W śnieżną noc wspaniałego trio Green-Johnson-Myracle. 

Ściskam!

PS A jutro... będzie coś suuuper!

26 komentarzy:

  1. "W śnieżną noc" mam i ja! <3 i tak niesamowicie mnie to cieszy :D zazdroszczę "15 dni bez głowy" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz tylko czekać na Twoje recenzje. :) [ Szept Myśli ]

    OdpowiedzUsuń
  3. "Wnuczkę..." mam nadzieję i ja niedługo przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "W śnieżną noc" posiadam i zamierzam oczywiście przeczytać w grudniu. I w ogóle też mam ochotę na Musierowicz, w dodatku na grudniowe, zimne dni, bedzie idealna, więc już wiem, że bedzie mi niedługo umilała czas.
    Czekam na to jutrzejsze super, miłego wieczoru! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Musierowicz oraz Green i spółka to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny stosik! Zazdroszczę "W śnieżną noc" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. och, jak ślicznie! :)
    oczywiście bardzo chciałabym Ci podkraść "W śnieżną noc" <3
    A "Wnuczka do orzechów" już jutro będzie u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jak ja ci zazdroszczę książeczek pani Musierowicz ♥
    A aniołki mi wyszeptały, że "W śnieżną noc" Mikołaj przekazał dla mnie rodzicom :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten twój stosik:) a jeśli chodzi o Musierowicz, to jak najbardziej się zgadzam:) Jeżycjada jest dobra na wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dużo świetnych książek! Prawie wszystkie są na mojej liście "do przeczytania". W szczególności nie mogę się doczekać kiedy przeczytam "W śnieżną noc"! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "W śnieżną noc" także wpadło w moje ręce i nie mogę się doczekać jego lektury! Oczywiście czekam z nią do Wigilii, aby poczuć ten klimat świąt... W zeszłym roku nie było śniegu, a ja nie czułam świąt, więc w tym roku musi być inaczej. ;)
    Pozdrawiam, Shelf-of-books :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieczną wiosnę właśnie sobie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym mieć kilka książek z tego stosu! Nie dziwię Ci się, że się chwalisz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ' W śnieżną noc' chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle świetnych książek! Najbardziej ciekawa jestem "W śnieżną noc" i "15 dni bez głowy" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jedynie ,,W śnieżną noc" i dzisiaj chcę rozpocząć jej lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musierowicz najlepsza na wszystko! Ja dziś dostałam w swoje ręce Wnuczkę do orzechów i już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcę przeczytać "W śnieżną noc"! :( Udanego grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ogromne zaległości w twórczości Nowak i Musierowicz, i muszę je jak najprędzej nadrobić :).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...