czwartek, 9 października 2014

urodzinowo



9 października - dzień, w którym Czesław Miłosz otrzymał literacką Nagrodę Nobla, a Barack Obama został laureatem pokojowej. Kosowo stało się niepodległym państwem, zmarł Marek Grechuta. 

Urodził się John Lennon, Tadeusz Różewicz, Rafał Murawski, Agnieszka Osiecka. I ja.

Tak to dzisiaj jest ten dzień - znowu mam rok więcej.


To był bardzo bardzo bardzo dobry rok - tak dobry, że kiedy o nim myślę nie umiem się nie cieszyć. Przede wszystkim piękny, radosny, ciekawy. Odkryłam tyle cudów, poznałam tyle ludzi, przeżyłam tak wiele genialnych rzeczy. Z wdzięczności mogłabym odlecieć i przytulić cały świat!

Nauczyłam się siebie - nie patrzę już do tyłu, bo wiem, że to bez sensu. Wiem, że to co mam to najlepsze co mogłam otrzymać i bardzo chcę wykorzystać to najlepiej jak umiem. Dostrzegłam, że wszystko co się dzieje jest głębszym planem i wszystko jest po coś. Wszystko wszystko wszystko. 

Kiedy otwieram oczy rano to naprawdę wierzę, że ten dzień będzie dobry, a kiedy kładę się spać potrafię znaleźć wiele powodów, żeby to potwierdzić. Ciągle mam za co dziękować i to jest tak wspaniałe, że nie da się tego wyrazić słowami, po prostu. 

Zrozumiałam, że jeśli chcę być szczęśliwa to muszę zacząć teraz, już - bo nigdy nie będzie bardziej odpowiedniego momentu. I kiedy zaczęłam naprawdę cieszyć się życiem to doszło do mnie jakie to proste. I jakie piękne!

Gdybym zaczęła wymieniać komu dziękuję, nie skończyłabym do jutra, ale tak bardzo najbardziej to moim przekochanym Rodzicom, rodzeństwu, przyjaciołom, na których zawsze mogę liczyć, najcudowniejszej Ff, najkochańszemu Gagatkowi, najsłodszej Julci i jejku, Wam wszystkim. Tak bardzo Was kocham!

I chciałabym mieć kolejny rok jeszcze piękniejszy, albo chociaż tak piękny jak ten! 

19 komentarzy:

  1. Aż miło poczytać o osobie tak pełnej pozytywnych myśli:)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc wszystkiego najlepszego!
    Nadal takiego nieustającego optymizmu, którym tak dobrze zarażasz innych; nadal tak pięknych tekstów; wspaniałych przyjaciół, którzy są w stanie rozbawić cię do łez i pocieszyć, i posmutać razem, jeśli będzie taka potrzeba; książek oczywiście, no bo co to za życzenia dla książkoholiczki bez książek i najważniejsze spełnienia marzeń! Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, wszystkiego najlepszego! :) Mam nadzieję, że ten kolejny rok będzie dla Ciebie równie udany pod każdym możliwym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały post - kipi pozytywną energią, tak samo jak Ty :) Wszystkiego, co najlepsze zatem i oby kolejny rok był równie udany, a nawet bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego i udanego kolejnego roku <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! Naprawdę! Bardzo, bardzo naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cholercia, byłam na wycieczce i dopiero teraz przeczytałam post, ale i tak wszystkiego najlepszego (spóźnione, ale są!) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! I dziękuję Ci, bo od czasu kiedy już jakiś czas temu zaczęłam czytać Twojego bloga, zaczęłam się więcej uśmiechać, walczyć z moim uzależnieniem od kukurydzy z puszki (nie śmiać się!) i przestałam tak marudzić:) Naj, naj, naj, sto lat!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...