czwartek, 23 października 2014

trzy lata minęły!

aż trudno uwierzyć, ale to właśnie dzisiaj.
23 października 2014 roku mijają trzy lata od czasu kiedy w internetach zagościł blog Papierowy Azyl. I został na trochę dłużej!

Baloon
To był piękny czas. 

Czas, w którym znalazłam swoją ukrytą pewność siebie, dorosłam, zmądrzałam. Przeczytałam mnóstwo mnóstwo świetnych książek, z których wiele pokochałam, zapamiętałam, zaprzyjaźniłam się z bohaterami, podkreśliłam tysiące cytatów, wypłakałam wiele łez na ich smutnych losach, a nie raz pokładałam się ze śmiechu. Wkręciłam się w ten świat, czytelniczo-wydawniczy, trochę poznałam go od środka i bardzo polubiłam w nim być. Bywałam na Targach Książki i zebrałam wspomnienia, których nikomu już nie oddam.
W ogromny sposób powiększyłam swoją biblioteczkę, na której oficjalnie już nic się nie zmieści, a przecież jeszcze kilkanaście książek przebywa na (długotrwałych) wakacjach u czytelniczych synchronów..
Nauczyłam się pisać recenzje, które ktoś czyta z przyjemnością i docenia. Odnalazłam swój wyjątkowy styl i język. Nauczyłam się znajdować czas, żeby tu często wpadać, dbać, porządkować i pisać. Już wiem, jakie książki lubię bardziej, a jakie trochę mniej. Pokochałam włóczenie się po księgarniach, wąchanie i dotykanie nowych lektur, przeglądanie, kupowanie, układanie!
Przeczytałam wiele wiele pięknych komentarzy i wiadomości od Was, Ukochani Czytelnicy! I wiem, że nie na każdy odpisuję, a jak już to robię to zbyt późno i wiem, że nie zawsze znajdę czas, żeby napisać coś u Was, ale możecie być pewni, że zawsze wszystko czytam. I zawsze mi serce topnieje z radości i szczęścia! Zostańcie tu dłużej, jesteście najlepsi!

I co najważniejsze - poznałam wspaniałych, niesamowitych, niezastąpionych, najlepszych, najukochańszych, cudownych, pięknych, najmilszych i wyjątkowych ludzi. Gdybym musiała wymienić wszystkich, miejsca by mi nie starczyło, ale nie mogę nie wspomnieć o Juleczce, Gagatku, Gabi, Emci, Amandzie 
I o moim synchronie najpiękniejszym i najwspanialszym, Ff!

I po tych trzech latach wiem, że na kolejne trzy dalej chcę zostać, bo uwielbiam to miejsce tak bardzo, że czasami wchodzę tu tylko popatrzeć na to swoje małe dzieło. Uwielbiam dla Was pisać, uwielbiam dzielić się z Wami swoimi wrażeniami z lektury i tym co dla mnie ważne. 

I jeszcze raz Wam dziękuję - dobrze, że jesteście! Zostańcie 

16 komentarzy:

  1. Najlepszego! A my dziękujemy Ci za tę piękne trzy lata - wypełnione Twoimi ciekawymi recenzjami i dającymi do myślenia optymistycznymi artykułami:) Kolejnych trzech lat, Papierowy Azylku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja u Ciebie często bywam, komentuję pewnie wcale, ale jestem :) Mam kilka swoich ulubionych Twoich tekstów, i pewnie do tej kolekcji dołączą jeszcze inne. I życzę Ci nawet nie trzech, ale o wiele wiele więcej takich owocnych lat blogowania :)) I spełnienia wszystkich blogowych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych trzech lat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Życzę sukcesów i kolejnych 3 lat razy sto ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Życzę sukcesów i kolejnych 3 lat razy sto ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat, sto lat :) Gratuluje. Faktycznie blogi założyłyśmy prawie w jednym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę nie trzech, ale trzystu lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję cudownych trzech lat i życzę przynajmniej dwa razy tyle kolejnych z blogiem! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję cudownej rocznicy <3. Życzę kolejnych, równie pięknych trzech, sześciu, dziewięciu (itd. ;D) lat :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę jeszcze wielu, wielu lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę jeszcze więcej udanych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego, co najlepsze :D dalszej radości z blogowania:*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...