wtorek, 28 października 2014

Październikowe linki miesiąca, których nie możesz przegapić!



Szybko ta jesień mija, prawda? Mimo mojego niegasnącego entuzjazmu, dobrego humoru i niekończącego się zapału do nieustannego zaczynania od nowa każdego dnia, bardzo chętnie cofnęłabym się do lata, kiedy wszystko wydawało się jakoś prostsze. I było cieplej. Prawda?
Ale nie o tym dzisiaj - dzisiaj czas na październikowe linki!

1) 10 genialnych projektów opakowań - coś dla dusz estetycznych!

2) Przeuroczo o... polowaniu na wiewiórki, czyi wyprawie na którą sama również bym się bardzo chętnie wybrała!

3) Magiczny przycisk sprawiający, że Wasze życie stanie się naprawdę lepsze. Koniecznie wypróbujcie.

4) Zdarz Wam się zbyt często udawać leniuszka? Nie martwcie się, nie tylko Wam. Ale warto z tym walczyć - 5 sposobów, dzięki którym będzie to łatwiejsze!

5) O marzeniach mogłabym czytać w nieskończoność - tu 8 wskazówek jak w końcu zacząć je spełniać!

6) Znalazłam nowy genialny kanał na Youtubie, a na nim prześwietny odcinek o tym jak wyeliminować niepoprawne słownictwo i dlaczego warto to zrobić.

7) Apel smutnego człowieka - czasami każdemu potrzebny.


9) Raport o polskiej blogosferze - warto zajrzeć!

10) I cudne propozycje muzyczne od Gagatka - bardzo mi przypadły do gustu!

11) Pewnie większość z Was lubi czerpać inspiracje z filmów - spójrzcie, z których bohaterek nie warto brać przykładu...

12) Natalia tak pięknie pisze - zwłaszcza o czytelniczym cierpieniu albo o jednym z moich ulubionych filmów!


I to wszystko - życzę miłego czytania, posyłając wielki, wielki uśmiech!
(dobrze, że jesteście)

11 komentarzy:

  1. Oo ... z pewnością się coś z tego przyda :) Ale właśnie.. gdzie jest 11?? Pozdrawiam. [ Aleja Recenzji ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za filmik z mówieniem "kocham Cię" Rodzicom. Dał mi do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki śliczne za polecenie, bardzo mi miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dlaczego na co dzień ludzie nie mogą projektować takich opakowań jak z linku pierwszego. grafika jest grafiką, cena ta sama a o ile ładniej by wszystko wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Apel smutnego człowieka jest przepiękny, a reakcje rodziców na słowa "kocham Cię" genialne! :) Świetne linki, uwielbiam te Twoje posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, generalnie to bardzo fajne linki, ale tak jakby najbardziej podobał mi się kanał Hammela :P A te opakowanie prześwietne, urocze i naprawdę pomysłowe! Cobym dała, aby mieć takie cudeńka u siebie, np. taki kwiecisty kartonik w lodówce...
    A przycisk mnie rozwalił ^^
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post ;) 3 bohaterki filmowe z których nie warto brać przykładu najbardziej spodobał mi się ze wszystkich linków ;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...