środa, 15 października 2014

nie musisz być idealna!

świat jest piękny, wiesz?
a wiesz dlaczego? Bo jest na nim wiele cudów, takich jak Ty!



Każdy z nas (Ty też!) został stworzony do wielkich i pięknych rzeczy. Każdy otrzymał nieprawdopodobnie wielki dar - życie! I choć nie wszystkim zostaliśmy obdarowani po równo, to możecie mi wierzyć, TAK MIAŁO BYĆ.

Nie jestem idealna, Ty też, przecież dobrze to wiemy. Ale wiesz co jest piękne? Że wcale nie musimy być!

Bo z naszą idealnością jesteśmy tacy, jacy mieliśmy być, od początku. Po prostu.
Z naszą niezdarnością, nieśmiałością, wrażliwością, naiwnością, niecierpliwością. Z plączącymi się włosami, szybko marznącymi dłońmi, nieco krzywymi nogami, za dużym nosem, szerokimi biodrami. Z błędami, które ciągle popełniamy, i co tu dużo mówić, będziemy popełniać cały czas.

Ale w tym wszystkim jest gdzieś jakiś sens - może jeszcze go nie widzisz.
Bo w całej tej nieidealności jesteś fajna, cudowna, jedyna w swoim rodzaju, wyjątkowa! I nie zmieniaj się - ktoś właśnie kocha Cię za to, jaka jesteś. W środku.

Pokochaj dziś siebie.
Podziękuj za to, że żyjesz.
Uwierz w końcu w to, że naprawdę nie musisz być idealna. Bo jesteś fajna taka jaka jesteś!

Patrz na te dzieci - one wyrażają więcej niż wszystkie słowa!


8 komentarzy:

  1. Te dzieci są rozbrajające :D Po prostu urocze. A piosenka taka pozytywna, że na pewno następnym razem, kiedy będę miała ochotę poużalać się nad sobą puszczę sobie i uśmiech od razu pojawi się na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dzieci od razu potrafią poprawić humor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci. Pomogłaś mi po raz kolejny, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym nie miała swoich wad to nie byłabym ja, tylko jakiś całkiem obcy człowiek :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam czytanie ze zrozumieniem.
      nie napisałam, że nie masz wad - właśnie one czynią cię wyjątkową!

      Usuń
  5. Dooobre, od razu poprawia się człowiekowi humor:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały post. Bardzo mi się podoba! :D Próbuję walczyć z polubieniem moich wad i coraz bardziej to mi się udaję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie za takie posty Cię uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...