sobota, 18 października 2014

książkowe migawki #3

cup of coffe

Soboty są fajne, prawda? Ja też je bardzo lubię.
Można dłużej pospać, ucieszyć się długim i powolnym jedzeniem śniadania, nadrobić zaległości naukowo-zadankowe, zrobić jakieś pyszne muffinki czekoladowe, pozbierać kasztany i poczytać. A ja, mimo, że ostatnio trochę brakuje mi i energii i humoru to i przybywam do Was z nowymi migawkami. Wrześniowo-październikowymi, jesiennymi bardzo, pięknymi w każdym ujęciu. Zapraszam!


Julia Golding Diament z Drury Lane, Egmont, 2010

Pamiętam jak bardzo cieszyłam się, kiedy ją kupowałam, za naprawdę śmieszną cenę. Ma bardzo prostą, ale śliczną okładkę i uroczą fabułę. I taka właśnie jest - bardzo urocza. Nie powala może na kolana, ale czytało mi się ją bardzo przyjemnie - myślę, że głównie ze względu na kochaną bohaterkę, której nie sposób nie polubić. To nie jest pozycja obowiązkowa, ale jeśli będziecie mieć okazję - polecam. 



Matthew Quick Niezbędnik obserwatorów gwiazd, Otwarte, 2013

Ostatnio wyszła w nowej szacie graficznej, a mi się zamarzyło przeczytać jeszcze w starej. I przeczytałam. I mogę powiedzieć, że faktycznie książka jest naprawdę bardzo dobra, przekochana, świetnie się ją czyta, wzrusza i porywa, ale sądziłam, że jednak będzie trochę lepsza. Nie mniej jednak - polecam. Ja spędziłam przy niej czas przednio!

          dowiedz się więcej


Anita Shreve Wyznania, Prószyński i S-ka, 2009

Było różowo, to teraz będzie mniej. Wyznania to jedna z najnudniejszych książek, jakie przeczytałam w ostatnim czasie. Pomysł był świetny, bo polegał na zebraniu właśnie wyznań osób zamieszanych w fabułę, ale gorzej z wykonaniem. Mimo niewielkiej objętości, czytanie się strasznie dłuży. Nie polecam, zdecydowanie. 



Liam Creed Szczeniak. Jak lablador ocalił chłopca z ADHD, Nasza Księgarnia, 2011

Kiedy o niej myślę, to pierwsze słowo, jakie przychodzi mi na myśl to kochana. Bo taki właśnie jest Szczeniak! Przeurocza książka, z ogromną przemianą wewnętrzną bohatera dzięki terapii z psami. Wzruszająca i wciągająca, a poza tym przyjemnie dla oka wydana. Polecam bardzo!


Enjoy! 

13 komentarzy:

  1. Ciekawy cykl ;)

    A co do jesieni - chyba już naprawdę nastała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tę ostatnią bym najchętniej przeczytala. Cieplutko brzmi :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie weekend jest spoko, kiedy nie trzeba w tenże weekend iść do szkoły [ Aleja Recenzji ] :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sobota.. nie przepadam. Dla mnie najlepszy jest piątek i wizja tego, że mam całe dwa dni na odpoczynek. Potem czas się skraca i już nie pałam takim optymizmem,

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od jakiegoś czasu ma ochotę przeczytać "Niezbędnik...". :) miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" skradł moje serducho, ale mam ochotę jeszcze na "Wyznania". :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się cieszę, że nareszcie weekend, który niestety dopiero dziś się dla mnie rozpoczął. Kocham moją szkołę, ale co jak co, nie lubię odrabiania w soboty.
    Też mam "Niezbędnik" w starej okładce. Trochę żałuję, bo w jakiejś księgarni jest promocja 3 za 2 :) Uwielbiam "Niezbędnik"! To jest taka piękna powieść o miłości, przyjaźni, nadziei. Uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedynie ta ostatnia mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tak, soboty są cudowne. Szkoda tylko, że tak szybko się kończą. :))
    Och, na "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" mam wielką ochotę, na mojej półce już stoi, ale zanim się za nią zabiorę mam małą kolejkę innych pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  10. ''Niezbędnik obserwatorów gwiazd'' taaak! Chcę przeczytać. Tylko w nowej szacie graficznej :3

    OdpowiedzUsuń
  11. "Niezbędnik..." czytałam i przypadł mi do gustu :) Jestem ciekawa tych nowych książek Quicka :)

    W weekendach jedno tylko jest bardzo złe - za szybko mijają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Niezbędnik..." udało mi się ostatnio upolować w Piotrze i Pawle (był jako dodatek do gazety) i bardzo mnie to cieszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam jedynie "Niezbędnik..." i mam takie zdanie jak Ty <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...