niedziela, 28 września 2014

Wrześniowe linki miesiąca

autumn | Tumblr

Lubię ten czas, kiedy zbliża się dwudziesty ósmy dzień miesiąca i tak blisko już do opublikowania comiesięcznych i stałych linków miesiąca. Wiem, że je lubicie i wiecie co? Ja też! Bardzo bardzo. I bardzo się cieszę, że mogę Wam je pokazywać, dzielić się i zapraszać do wspólnej lektury. Tak jak dziś.

1) Jeden z moich ulubionych youtuberów o polskiej wadzie narodowej - patriotycznej depresji. W samo sedno!

2) Najpiękniej na świcie o wdzięczności, która zobowiązuje. Coś cudownego. 

3) Piszecie książki? Specjalnie dla Was kilka rad, co zrobić, żeby nikt nie chciał ich czytać. Książek oczywiście. 

4) Bardzo trafnie, bo ze strony wydawnictwa o tym, jakich błędów będąc blogerem nie popełniać. Bardzo warto zapamiętać!

5) I coś bardzo praktycznego - pięć sposobów na wykorzystanie pięciu minut. Idealne!

6) Znacie receptę na szczęście? Nadine zna

7) 101 bardzo prostych pomysłów na dobry uczynek - no coś przegenialnego! Polecam czytać przynajmniej raz dziennie!


9) Używacie Twittera? U Muszkietera tym czy ćwierkać na nim, czy nie. I czy warto. (A jak ktoś chce na Twitterze znaleźć mnie, to jestem tutaj) 

10) Jak pokonać tremę? A pisze o tym ta, która się na tym dobrze zna!

11) Videorecenzja, która wygrała internety. Musicie to zobaczyć!

12) 16 rzeczy, które musisz zrobić jesienią. I co tu jeszcze dodawać? Do nadrobienia!

13) I na koniec refleksyjnie - co dobrego zrobiłeś dziś dla siebie?

Ale tak naprawdę to u mnie też było fajnie w tym miesiącu. Bo było o uśmiechaniu się i 10 książkach mojego życia. I o tym, co miłego spotyka mnie na co dzień. I stos, stos też był!

Pozostaje mi życzyć Wam... miłej lektury! 
Enjoy!

11 komentarzy:

  1. och, jak ja lubię Twoje linki! Mam co czytać w najbliższym czasie w autobusie :3
    (I to zdjęcie jest super <3)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie ma osoby, która nie lubi Twoich linków miesiąca. Jak zawsze cudownie i inspirująco! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja lubię Twoje linki. Co miesiąc znajduję w nich coś ciekawego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś ciekawego widzę! Super, jak znajdę chwilkę czasu na pewno sprawdzę niektóre linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzję "Turkusowych szali" widziałem, a link nr 3 mnie zachwycił! Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Linki już pootwierałam, przeglądarka ledwo zipie (bo oczywiście otworzyłam wszystkie na raz) - biorę się za przeglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię videorecenzji i nawet ta, która podlinkowałaś, nie zrobiła na mnie wrażenia :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi miło, że mój tekst także znalazł się w tak świetnym gronie bardzo interesujących linków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki bardzo za polecenie! Bardzo mi się tu u Ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham ten linki! Zawsze klikam we wszystkie i dzisiaj rzecz jasna też, prócz Halo Ziemii, bo akurat ten blog uwielbiam i przeczytałam na nim chyba wszystkie posty, ten podlinkowany również. Uśmiechnij się:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...