czwartek, 28 sierpnia 2014

Sierpniowe linki miesiąca, których nie możesz przegapić!

Walk with books II | Flickr - Photo Sharing!

Kończymy sierpień - kolejny miesiąc pełen cudów, niespodzianek, zaskoczeń i naprawdę pięknych chwil. Czytelniczo wypadł co prawda nieco słabo, ale wszystko przez to, że wrażeń było niesamowicie dużo i czasami trudno było mi przeznaczyć więcej czasu na lekturę. Jestem z siebie za to bardzo dumna, bo przez prawie połowę tego miesiąca nie korzystałam z internetu, dzięki czemu odpoczęłam od ekranu i bardziej skupiłam się na podziwianiu świata oraz spędzaniu czasu z wyjątkowymi ludźmi. A jednak mimo wszystko linki mam! I to całkiem sporo, zobaczcie:


2) Wiecie jak świętować urodziny przez cały rok? Dowiedzcie się u Panny Pollyanny

3) Kiedyś to ja Wam pisałam, jak cudownie dostawać listy, teraz u Złodziejki Książek dowiecie się, dlaczego warto robić to jak najczęściej!

4) Nie wiesz jak czytać więcej? To proste!

5) Znów o szczęściu - tym razem 18 zasad, których warto się trzymać by być szczęśliwym! Jak zwykle niesamowicie inspirująco.


7) Najpiękniejszy tekst jaki przeczytałam w ostatnim czasie - o najpiękniejszym i najdoskonalszym uśmiechu

8) Znów u Marty, znów bardzo refleksyjnie - list do ostatniego normalnego człowieka. Może również do Ciebie? 

9) Genialny tekst - o tym, że zawsze się da, nawet gdy się nie da. 

10) 10 sposobów na znalezienie dobrej książki - bo dobrych książek nigdy za wiele!

11) A jeśli jesteśmy przy książkach i kupowaniu, to warto się przyjrzeć rankingowi internetowych księgarni - bo po co przepłacać? 

12) Seriale, których nie możesz nie znać - i już wiem, co będę nadrabiać zimową porą!

13) Na deser Julia i jej 6 prostych kroków by pisać i coś napisać - bardzo zgrabnie, bardzo ciekawie i bardzo inspirująco!

Tymczasem u mnie mogliście poczytać o 25 darmowych rzeczach, które uszczęśliwiają - warto przy okazji przejrzeć jeszcze komentarze, bo tam kolejna garść szczęścia! Oprócz tego pierwsza odsłona ksiażkowych migawek, kolejna już się tworzy. I na koniec o narzekaniu - albo raczej o tym, jak tego więcej nie robić. 

Na koniec przesyłam tysiące uśmiechów, uścisków i pozdrowień - nie zapominajcie, że życie naprawdę jest piękne! 
(nawet w roku szkolnym -  będzie dobrze!)

5 komentarzy:

  1. Dzięki! :). Blog Panny Pollyanny bardzo mi się podoba, a nie znałam go wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie nie zdziwi Cię, jeśli napiszę, że czekałam na te linki od początku sierpnia :D Najbardziej podobała mi się dwójka, trójka, czwórka, piątka... no dobra, wszystko mi się podobało! <3 Uwielbiam "Kulturą w płot", ale rzadko go odwiedzam, więc jak jeden z postów tego bloga znajduje się w polecanych linkach, od razu sięgam po niego z ciekawością. Po przeczytaniu jednego poleconego linku już miałam wielki uśmiech na twarzy i teraz wiem, że utrzyma się on do końca dnia, dziękuję :)

    U mnie konkurs, do wygrania dwie ciekawe książki, zapraszam :)
    http://natala-czyta.blogspot.com/2014/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dziewięć otwartych kart - czytałam Twój post i to, co mnie zaciekawiło "Otwórz w nowej karcie"! Dziękuję Ci bardzo za tak wiele wartościowych linków. :)
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, jaki ten Internet jest duży, człowiek zawsze tyle ciekawych materiałów przegapi. Dzięki Ci, wybawczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...