wtorek, 26 sierpnia 2014

Ostatni wakacyjny stos

Nie można by lepiej zakończyć tego miesiąca, jak pięknym, wyczekiwanym i cudownie prezentującym się stosikiem! Także nie przedłużając - podziwiajcie!


Jedyna książka do recenzji znajduje się na samej górze i jest nią Wracajmy do domu Lisy Scottoline, czyli autorki, którą chciałam poznać od bardzo długiego czasu. Zabieram się za nią już wkrótce i naprawdę nie mogę się doczekać! Kolejne dwie pozycje zakupiłam w Częstochowie, gdzie stoi praktycznie księgarnia przy księgarni i ceny nie są wcale aż tak bardzo wygórowane. Miriam już przeczytałam i wspomnę o niej niedługo, a Niech żyje słabość zaczęłam i ah! - przypomniałam sobie dlaczego tak bardzo lubię i cenię Jakimowicza. Dziesięć płytkich oddechów pożyczyłam od kochanego Gagatka, zaś wszystkie kolejne książki kupiłam przy jej współudziale. Nie oszukując się, po Diament z Dury Lane rzuciłyśmy się patrząc na śmieszną, naprawdę śmieszną cenę i cudną okładkę. Poza tym zapowiada się obiecująco, więc będę czytać jeszcze w tym miesiącu na pewno :3 
Księgarnie Dedalusa to takie miejsce, w którym mogłabym mieszkać, gdyby tylko ktoś mi dostarczał taczkami jedzenie - serio. I właśnie dlatego wczoraj wyniosłam z stamtąd pięć książek - Wyznania (śliczna okładka, zachęcający opis i wydawnictwo, które rzadko zawodzi), Samotni.pl (bo bardzo kiedyś polubiłam tę autorkę), Przypomnij sobie (lubię, naprawdę lubię tę serię), Dom Augusty (wypożyczyłam ją miesiąc temu z biblioteki, ale przeczytałam na jej temat tyle dobrego, że uznałam, że chcę ją na własność!) i Upalne lato Marianny (Gagatek mi kazał, noo). 

I czy one nie są najpiękniejsze na świecie? <3

16 komentarzy:

  1. Tyle pięknych skarbów, że aż zazdroszczę Ci takiego cudownego stosiku <3 Z chęcią ukradłabym od Ciebie (czy raczej od Twojej koleżanki) "Dziesięć płytkich oddechów", bo słyszałam o tej książce bardzo wiele dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziesięć płytkich oddechów muszę przeczytać :D reszty książek nie znam ale miłego czytania życzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponoć "Dziesięć płytkich oddechów" jest lekturą wartą uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam ochotę na "Dziesięć płytkich oddechów" i zazdroszczę czy książki L.Scottoline, bo bardzo lubię jej twórczość:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam serię z miotłą, a Samotni.pl czytałam lata temu i z tego co pamiętam na tematem moment mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całego stosu znam tylko "Dziesięć płytkich oddechów" - które z resztą koniecznie muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzę tylko "Dziesięć płytkich oddechów", na które poluję już od jakiegoś czasu, gdyż czytałam, że jest świetna. Co do reszty tytułów to chętnie przeczytam recenzję i może którąś z nich polecisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadna książka mi nic nie mówi, ale stosik wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stosiki cieszą oczy - twój również :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Dziesięć płytkich oddechów", "samotni.pl" i "Upalne lato Marianny" czytałam ;) Każda z nich inna, ale ogolnie wszystkie wspominam miło i polecam ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie znam żadnej z tych książek - tym bardziej życzę miłej lektury i czekam na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U la la, niezły stos :) Szkoda, że książek nie kojarzę :(
    Może ja w końcu też wznowie takie wpisy stosikowe
    )

    OdpowiedzUsuń
  13. "Dziesięć płytkich oddechów" przeczytałabym z miłą chęcią :>

    OdpowiedzUsuń
  14. "Dziesięć płytkich oddechów" to cudeńko :) "Upalne lato Marianny" całkiem niezła. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej <3 Ale cudeńka! Najbardziej kuszą mnie: "Niech żyje słabość" i "Dziesięć płytkich oddechów" :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...