poniedziałek, 11 sierpnia 2014

25 darmowych rzeczy, które uszczęśliwiają



Cześć!

Wróciłam do domu i powoli wracam do życia, a już od dawna noszę ze sobą napisanie jakiejś notki o szczęściu - między innymi dlatego, że czuję, że jestem bardzo szczęśliwa! I tak całkiem bez powodu, całkiem z tego co mam, z tego co mogę doświadczać, widzieć, przeżywać. I jak się nad tym głębiej zastanowię to muszę przyznać fakt - mam to za darmo. Dlatego za inspiracją niezastąpionej Panny Pollyanny swoją listę darmowych uszczęśliwiaczy spisuję i publikuję do inspiracji kolejnych - warto się uszczęśliwiać!
  1. Uśmiech do przypadkowej osoby na ulicy
  2. Świadomość, że gdy wracasz do domu, to ktoś za drzwiami na Ciebie czeka
  3. Wschód i zachód słońca
  4. Taniec w deszczu
  5. Chlapanie się wodą z fontanny
  6. Przytulanie
  7. Widok osoby, którą kochasz
  8. Patrzenie w gwiazdy
  9. Śmianie się z przyjaciółmi aż do bólu brzucha i cieknących łez 
  10. Długa rozmowa z kimś, kto Cię absolutnie rozumie
  11. Spacer z naręczem polnych kwiatów w dłoniach
  12. Rozjeżdżanie rowerem kałuż
  13. Wyręczenie kogoś w tym, z czym od dawna ma problem
  14. Pozwolenie komuś na wyręczenie siebie
  15. Trzymanie się za ręce
  16. Siedzenie na parapecie i patrzenie w gwiazdy
  17. Napisanie listu
  18. Śpiewanie na cały głos, gdy jesteś sam w domu
  19. Słuchanie swojej ulubionej piosenki
  20. Chodzenie po górach
  21. Oglądanie nieba
  22. Chodzenie na boso
  23. Dotykanie, wąchanie i przekładanie książek (musiałam!)
  24. Usłyszenie od kogoś, że jest się dla niego niezastąpioną osobą i powiedzenie mu tego samego
Dwudziesty piąty punkt jest Twój! Co Ciebie uszczęśliwia niesamowicie, chociaż jest całkowicie za darmo?

Enjoy! 

20 komentarzy:

  1. W tym 25 punkcie umieściłabym granie na gitarze. Nie jako wystepowanie przed kimś, ale granie zupełnie dla siebie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, zdecydowanie się zgadzam! nie umieściłam tego tylko dlatego, że gitara taka do końca darmowa nie jest, ale uszczęśliwiająca zdecydowanie - dzięki! <3

      Usuń
  2. 25. Umiejętność pomocy komuś! :)
    + Kocham punkt 23 :P

    Lavinias-Life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świadomość, że przyjaciółki spełniają swoje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. I możliwość pomocy komuś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach powietrza po burzy, albo łąki po upalnym dniu.

    Trochę smutno mi się zrobiło, bo część rzeczy wymienionych przez Ciebie (chlapanie wodą z fontanny, rozjeżdżanie kałuż...) gdzieś już straciła urok, choć kiedyś rzeczywiście je lubiłam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie te zapachy są warte szczęścia, dzięki! <3

      czasami wydaje Ci się, że pewne rzeczy straciły swój urok, ale myślę, że warto choć na chwilę o tym zapomnieć i zachwycić się nimi jeszcze raz, od nowa, jak dziecko. uszczęśliwić się po prostu!

      Usuń
  6. Mój 25 punkt, to byłaby zabawa z psami. Nie mam nic lepszego niż nurzanie się z nimi po trawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. 25 punkt? Oglądanie zdjęć i śmiesznych filmów z kotkami <3 Nigdy mi się to nie znudzi, naprawdę ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się :) (no poza 12 i 22pkt) Mój 25 pkt to widok mojego psa po każdym powrocie do domu i każdego ranka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 25. Powiedziałabym, że karaoke. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, uśmiechy i chodzenie boso potrafią uszczęśliwić. :) Dotykanie książek (w sumie nawet samo patrzenie na nie, przynajmniej na te własne) również. Zobaczywszy w tytule "darmowe", pomyślałam o tych wszystkich rzeczach, które nam rozdają: ulotkach, niektórych gazetkach, próbkach, zaproszeniach itd., mnie to też uszczęśliwia, zawsze potem wklejam te karteluszki do pamiętnika (albo na niego, lubię obklejać pamiętniki zdjęciami i wycinkami). :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Chyba w najbliższych czasie też taki zrobię. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To mam plan na dziś - wszystkie 24 punkty wprowadzić w życie :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Czas spędzony z kimś kogo kochasz! ;D O i czytanie książek, bo nie zauważyłem tego, w Twoim zestawieniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. 25. Zbieranie kasztanów. Tak. Zdecydowanie uszczęśliwia mnie zbieranie kasztanów. (śmiech). Serio!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten moment kiedy kładę się na łóżko po ciężkim dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję, cudowna jest ta lista!!!!!! Swoją postanowiłam oprawić w ramki i powiesić gdzieś w widocznym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim 25. punktem jest taniec i śpiew. Niekoniecznie na zajęciach czy przed ludźmi, ale zwykłe potańczenie sobie w domu przed lustrem i śpiewanie dodają mi energii i poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Punkt 12 jest rewelacyjny ,jak ja tego dawno nie robiłam!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...