środa, 30 lipca 2014

Lipcowy stos!

Równiutko co miesiąc, kiedy patrzę ile mam nowych książek, łapię się za głowę i zastanawiam się, jakim cudem jest ich tak dużo. I kiedy je przeczytam. I gdzie ja mam je wcisnąć. Ale co tam, nowe książki są super - im więcej książek tym więcej szczęścia! <3 

Zobaczcie, co dotarło do mnie w lipcu! 



Stos po prawej jest recenzencki i na całe szczęście wcale nie jest taki duży. Na samej górze znajdują się w nim książki z jednej z moich ulubionych serii - Gorzka czekolada. Są to Śnieżka musi umrzeć i Gdzie jesteś, Bernadette?, które przywędrowały do mnie od wydawnictwa Media Rodzina. Dalej lektura, której już naprawdę nie mogę się doczekać, czyli genialnie wydana Brazylia od agencji AIM Media. Kolejne dwie już przeczytałam i zrecenzowałam, a na dodatek obie mi się podobały: Galop '44 od Open Gate oraz Pozostawieni od niezastąpionego Znaku. I ostatnie dwie od Literackiego: Zaczaruj mnie, ponieważ urzekła mnie pierwsza książka z tej serii oraz Wykolejony, bo jakoś tak mam na to ochotę. (no dobra. tak naprawdę to Gagatek mnie zachęcił, ale ciii)

Po lewej stronie na samej górze znajdują się dwie książki z mojej listy must have, a pobrałam je sobie z Finty i jestem niesamowicie z nich szczęśliwa! Przed Państwem Bez mojej zgody genialnej Picoult oraz Niezbędnik obserwatorów gwiazd, o którym również się wiele nasłuchałam! Kolejne pięć książek kupiłam - babcia dała mi pieniądze na lody, ale ja spotkałam na swojej drodze antykwariat :D I jak miałam się oprzeć, no jak, takim wspaniałym wydaniom książek Montgomery - Ani ze Złotego Brzegu, Rilli ze Złotego Brzegu, Opowieści z Avonlea i Historynki razem ze Złocistą drogą? Albo takim Spóźnionym kochankom Whartona? Przyznajcie sami, że zakup bardzo zacny i uwierzcie mi, prawie za grosze. Ostatnie osiem książek to efekt wpadnięcia "przypadkowo" do trzech bibliotek i brak silnej woli. Dom augusty jest z serii, którą bardzo lubię, o Biegnij, chłopcze, biegnij słyszałam bardzo dobre rzeczy i kiedyś już czytałam jedną z książek tego autora (nawet jest tu zrecenzowana, ale ta recenzja jest tak stara, że nawet nie będę jej podlinkowywać xd), przekochany Dzban ciotki Becky już przeczytałam, zrecenzowałam i pokochałam na nowo, Muminki wzięłam, bo jakoś nigdy ich nie czytałam, a mam na to ochotę, Słownik polsko@polski już również przeczytałam, a ostatnie książki są autorstwa Ewy Nowak, więc to się rozumie samo przez się. Yellow bahama w prążki właśnie czytam i leżę ze śmiechu <3

A jak tam u Was? Czytaliście coś z tego, polecacie? 

Ściskam bardzo upalnie! <3 

29 komentarzy:

  1. Jodi Picoult polecam z czystym sumieniem ;) Tak samo "Yellow...", bardzo zabawna i ciekawa powieść epistolarna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jedynie "Bez mojej zgody". Picoult jak zwykle trzyma trochę w napięciu, rodzi w naszych głowach pytania, na które często trudno znaleźć jedyną słuszną odpowiedź, a przy okazji również potrafi zaskoczyć. Jak niedzielny czytelnik jej powieści byłam zadowolona i z chęcią sięgnęłam po film, który jest trochę inną historią, ale też warto się zapoznać.
    Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Tobie przypomniałam sobie, że gdzieś na półce powinnam mieć Anię ze Złotego Brzegu, której jeszcze nie przeczytałam. Chyba czas jej poszukać i to nadrobić :) A Ewę Nowak uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam Picoult i Montgomery a aktualnie czytam Zaczaruj mnie. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na książki "Śnieżka musi umrzeć" i "Zaczaruj mnie" mam największą ochotę. A w drugim stosie moje oko cieszy obecność Ewy Nowak - dobry wybór ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Śnieżka musi umrzeć" to bardzo fajna książka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu, "Wykolejony", też przymierzam się do tej ksiązki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Huhu mam nadzieję, że Wykolejony też Ci się spodoba!
    "Brazylię" dzisiaj zaczęłam czytać i jest całkiem, całkiem :)
    Miłej lektury! Chociaż i tak pewnie ponad połowy nawet nie zaczniesz czytać xD

    OdpowiedzUsuń
  9. "Bez mojej zgody" było genialną książką, autorka odwaliła kawał dobrej roboty. "Niezbędnik..." nie został przeze mnie ukończony, bardzo słabiutkie dla mnie to było... Z ogromną przyjemnością za to przeczytałabym książkę "Pozostawieni". ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te same wydania Ani, chociaż brakuje mi chyba trzech do całej serii :) Zazdroszczę "Bez mojej zgody" Picoult.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem szczęśliwą posiadaczką całej kolekcji tak właśnie wydanej ,,Ani...'' :) A Picoult, ,,Śnieżka musi umrzeć'' i ,,Niezbędnik obserwatorów gwiazd'' mam na swojej liście must have. Już nie mogę się doczekać aż gdzieś je dorwę.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam jedynie z tego stosiku "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" i szczerze to mam dziwne odczucia co do tej książki choć muszę przyznać, że zapada w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze polecam "Bez mojej zgody", "Dom Augusty", "Kiedyś na pewno" oraz "Niezbędnik obserwatorów gwiazd". Uwielbiam również twórczość Montgomery. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chciałabym przeczytać "Bez mojej zgody" no i zazdroszczę takiego stosu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bez mojej zgody to jedyna książka autorki, którą przeczytałam, ale wiem jedno jest niezła!
    Owocnej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uch, zazdroszczę "Pozostawionych"! Bardzo, bardzo! :D Koniecznie muszę zdobyć tę książkę, nie ważne jak, nie ważne kiedy, ale MUSZĘ ją zdobyć. :) "Bez mojej zgody" też mnie strasznie fascynuje, aczkolwiek wiem, że wiele powieści tej pani jest w bibliotece, także będę nastawiać się na wypożyczenia. :) "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" chcę i ja, choć jakoś specjalnie nie śpieszy mi się z jego zdobyciem. :) Może po prostu wciąż opłakuję to, że "Poradnik pozytywnego myślenia" był w moim mniemaniu tylko dobry. :(
    Ale życzę przyjemnego czytania, samych pozytywnych recenzji i udanego miesiąca. ;)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam "Anię...", mam do niej ogromny sentyment :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze zazdroszczę ci książki Picoult;) uwielbiam jej twórczość.
    No to miłego czytania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kilka bym chętnie przygarnęła. Np. "Brazylię", "Wykolejonego", "Śnieżkę..." i "Niezbędnik". A Axelsson ogromnie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam identyczne wydanie Tatusia Muminka i morze (muszę sobie przypomnieć na nowo wszystkie części Muminków). A Dzban ciotki Becky kochałam i też sobie muszę przypomnieć, bo o ile za Anią nie przepadam to Dzban... i Błękitny zamek to moje ukochane tytuły Montgomery.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nabytki, miłej lektury życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety, przeczytałem tylko "Krzywe 10" i jeszcze jedną książkę tej autorki, a widzę, że muszę nadrobić. Whartona nie był czasami "Ptasiek"? Genialna książka. Ja, mimo tego, że nie kupuję książek, to widzę, że muszę mieć cały czas więcej książek, niż jestem w stanie przeczytać (książki leżą, a ja cały czas biegam do biblioteki).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałem napisać o "Niezbędniku obserwatorów gwiazd", którego musisz przeczytać najpierw, bo to jedyna książka z tego stosu, którą znam, ale i też bardzo dobra książka. :)

      Usuń
  23. Chciałabym przeczytać "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z całego serducha polecam Ci "Bez mojej zgody". Zarówno książkę, jak i film, naprawdę! :)
    A sama chciałabym przeczytać "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" i "Śnieżka musi umrzeć", bo czytałam, że to dobra książka, także czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne stosy:)
    A jak babcia zareagowała na takie "lody" ?;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ojej, ojej, ojej, jakie piękności!
    Najbardziej zazdroszczę oczywiście "Bez mojej zgody", którą bardzo bardzo chcę mieć!
    Ze stosiku czytałam jedynie "Niezbędnik...", który jest naprawdę super i "Yellow bahamę w prążki", którą bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...