poniedziałek, 28 lipca 2014

Lipcowe linki miesiąca, których nie możesz przegapić!

books | via Tumblr

Ale ten lipiec minął niesamowicie szybko, prawda? Ale za to (przynajmniej u mnie) był naprawdę wakacyjnie piękny, słoneczny, upalny i z wieloma niezapomnianymi chwilami! A jeszcze piękniejsze jest to, że przed nami cały sierpień - kolejne trzydzieści jeden dziennych wakacyjnych cudów do wykorzystania!

Tymczasem przyszedł czas również na lipcowe linki - tym razem wszystkie są naprawdę świetne, więc polecam zerknąć na każdy!

1) Natalia po roku korzystania z czytnika ebooków Kindl Paperwhite przedstawia swoje spostrzeżenia i doświadczenia. Bardzo ciekawe!

2) Wspaniała recenzja, która mnie do sięgnięcia po książkę zachęciła od razu!

3) Tym razem bardzo na poważnie - trzy kwestie, którym trzeba powiedzieć zdecydowanie nie! Kliknij i przeczytaj, proszę. 

4) Jeśli kiedyś zastanawialiście się, dlaczego ludzie chodzą do kina na lekkie, niewymagające i szybko znikające z pamięci filmy, Monika odpowiedziała Wam na to pytanie


6) Uwielbiam ten blog, ponieważ jest pisany niesamowicie inteligentnie i z polotem, a nierzadko o mega ważnych sprawach. Tym razem o tych, którzy z zasady są skreśleni - warto się zapoznać, bardzo warto. 

7) A Ty, kiedy ostatni raz zrobiłeś coś po raz pierwszy? Czyli Panna Pollyanna znów zachwyca i inspiruje!

8) Macie ochotę na niebanalne domowe zwierzątko? Sophie udowadnia, że smoki będą bardzo dobrym wyborem!

9) U Moniki o tym dlaczego warto czytać książki po angielsku w oryginale - kurczę, to mi przypomniało, że też muszę zacząć!

10) Bardzo rewelacyjny Radek Kotarski w bardzo wakacyjnym temacie i jak zwykle najlepiej!

11) I na koniec wisienka na torcie - genialna analiza stylów dwóch niezaprzeczalnych ikon mody - Marylin Monroe i Audrey Hepburn! Nawet jeśli moda nie bardzo Was kręci i tak bardzo polecam kliknąć, bo to coś wspaniałego! 

I to koniec - życzę Wam miłej lektury!

A jeśli nie macie jeszcze dość to u mnie też były fajne rzeczy w tym miesiącu - przede wszystkim 6 powodów, dla których warto przeczytać książkę jeszcze raz (przetestowane!) i o tym, dlaczego wysyłanie listów jest tak cudowne, wspaniałe i genialne - również bardzo potwierdzone <3

I łapcie jeszcze początkowo wakacyjne letnie uśmiechy - życie jest piękne, wiecie? 

8 komentarzy:

  1. Aww, jak milusio, dzięki za polecajki.<3
    Parę linków już znam, resztę zamierzam zaraz poznać.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, cieszę się, że zachęciłam Cię do przeczytania "Drzewa migdałowego", bardzo mi miło! :D Czytaj czym prędzej, bo książka jest naprawdę niesamowita :).
    Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje comiesięczne wydanie polecanych linków i nigdy nie mogę się doczekać. Jak zawsze jest ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo lubię takie posty i już zaglądam co tam ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że powstają takie wpisy z polecankami, dzięki tobie znów udało mi się trafić na świetne wpisy/blogi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez jakiś czas odwiedzałem bloga Caroline Ratliff, ale jakoś tak wyszło, że przestałem. Teraz dodałem do obserwowanych i dalej będę śledził jej poczynania. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...