poniedziałek, 30 czerwca 2014

Wakacyjne stosy

Ja nie wiem jak ja to robię, ale przez cały miesiąc przychodzi mi niby mało książek, kilka wpada po drodze, a potem powstaje za każdym razem taka wielka wieża. I co miesiąc coraz większa - oficjalnie już nie mam gdzie tego upychać. Czasami nie wiem, czy cieszyć się z tego czy.. leczyć. Ale na razie możecie podziwiać!



Stos po lewej stronie to same egzemplarze do recenzji, a zaczynają go dary losu od Literackiego: rewelacyjna i już zrecenzowana Księga stylu Coco Chanel oraz Sońka, za którą zabieram się na dniach. Następnie są dwie perełki od Bukowego Lasu, czyli Gwiazd naszych wina w pięknej, filmowej okładce i 19 razy Katherine - właśnie ją czytam i bardzo mi się podoba! Następne pięć pozycji będę recenzować dla Literatury Juventum - Gdzie kończy się cisza? zapowiadająca się bardzo mrocznie, Aż po horyzont dla pozostania w wakacyjnych klimatach, Fartowny pech, bo uwielbiam Rudnicką, Miód na serce, bo ma przecudną okładkę i Dziewczynka, która sięgnęła nieba, ponieważ zachęcająco się prezentuje (mimo tej ceglastej ilości stron!). Kolejne perełki są już od Znaku - Zorkownia, którą bardzo bardzo chciałam przeczytać już od daty wydania, Uparte serce zapowiadające się obiecująco i rewelacyjne Dziewczyny z powstania, również zrecenzowane

Na samej górze kolejnego stosu zapodziało się jeszcze jedno recenzyjne stworzonko - Ars Dragonia - za które zabieram się na dniach. Potem pięknie się prezentują Kiedy płaczą świerszcze od kochanej Ff - również się bardzo nie mogę doczekać! Trzy kolejne książki kupiłam i choć nie mam gdzie je wcisnąć na regale jestem z tego zakupu niezwykle zadowolona - W pogoni za świetlikami i Pomiędzy nami góry, bo ulubionego autora, a Rocznica była w przystępnej cenie, więc wpadła do koszyka. Dziewczyńska podróż dookoła świata 2 to książka, która przyszła do mnie chyba przez przypadek, ale cieszę się, że ją mam, ponieważ pierwsza część wyjątkowo mi się podobała, więc raczej i tę przeczytam. Bomby jestem niesamowicie ciekawa, podobnie jak W pajęczej sieci. PS Kocham Cię to bestseller, który powinnam poznać już dawno, zaś Miłość silniejsza niż wszystko i Kocham Cię, życie wydają się być ciekawymi spojrzeniami na chorobę - lubię takie książki. I całą piątkę mam z wymian na LC. Dwie ostatnie pobrałam z Finty - Krucha jak lód genialnej Picoult i Cienie na księżycu, które chciałam przeczytać już od dawien dawna - cieszę się, że je mam!

I tak by się to przedstawiało - ładne prawda? <3

Idę czytać! Buziaczki! :*

36 komentarzy:

  1. Wspaniałe książeczki, 19xK polecam bardzo mocno z całego serduszka! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy stosy muszą być tak przygnębiające? :) Bardzo polecam Ci "P.S. Kocham Cię", bo zapowiada Ci się interesująca lektura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, przy Twoim stosiku mój wypada blado :D
    Ładnie, bardzo ładnie! <3
    Zostało mi jakieś 50 stron do końca "19xK" i również bardzo mi się podoba <3 Colin jest super <3 Zazdroszczę Ci "GNW", widziałam dzisiaj w matrasie i się zachwycałam <3 Jestem też ciekawa "Fartownego pechu" - oglądałam w piątek w księgarni :D "Aż po horyzont" jest na mojej liście życzeń i w sumie chętnie przeczytałabym też "Gdzie kończy się cisza?". "Dziewczyna, która sięgnęła nieba" troszkę mnie przeraża, ale jeśli Tobie się spodoba to przeczytam :3 "Zorkownię" już mam(to wszystko Twoja wina xd), biografia Poświatowskiej i "Dziewczyny z powstania" bardzo mnie kuszą - zamówię sobie z juventum :D
    A książki mam na liście życzeń i kupię, gdy tylko nadarzy się okazja :3 podobnie jak "Kruchą jak lód" <3 i te dwie niebieskie książeczki mnie ciekawią :3

    dobranoc <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudności same :)
    Czytałam jedynie "Gwiazd naszych wina" i również, jak Ty uwielbiam Picoult :)
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde, świetna sprawa taki duży stos ;) Czekam na recenzję "W pajęczej sieci".

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ tomiszcze:o Życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik. Polecam Cienie na Księżycu ;D
    Nie będę zazdrościć, bo u mnie też czekają nie byle jakie cudeńka :D
    A co do książek Charlesa Martina, to na zakończenie roku część osób u mnie w szkole je dostała. Mnie trafił się atlas :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik, życzę miłej lektury ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. jaaak ty to robisz? genialne stosy :D Cienie na księżycu czytałam dawno i nie pamiętam zbyt, ale pamiętam że dałam im okejkę, no i zazdro 19xK, zaraz obczaję te książki Martina bo mają fajne grzbiety :3 a moja koleżanka czytała teraz na wyjeździe PS Kocham cię i podobało jej się ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Twojego stosu czytałam tylko PS Kocham cię i bardzo mi się podobało, więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile zdobyczy :D Miłego czytania c:

    OdpowiedzUsuń
  12. super stosiki... ale czy to nie stosik po lewej jest recenzencki?

    OdpowiedzUsuń
  13. oj zaszalałaś :D nie wiem na czym oko zawiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "19 razy Katherine" skończyłam kilka minut temu i mam trochę mieszane uczucia, a "Aż po horyzont" także mam i pojechało ze mną na wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tak samo :( Zdecydowałam się już nawet na kupno nowego regału (wywale łóżko, bo nie mam gdzie go postawić). Jednak nie wiem, czy jestem uzależniona od zakupów i promocji, czy tylko od kupowania książek. To naprawdę trudne.
    Zazdroszczę Greena, a jakże. Oraz Coco Channel. Sama chętnie sięgnęłabym po te książki. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam jedynie PS Kocham cię, ale kilka jeszcze bym mnie zainteresowało.

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile cudowności! :) Polecam Greena, Cienie na Księżycu. Jestem ciekawa Fartownego Pecha. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieźle, nieźle... :D
    Owocnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię prozę Joy Fielding, mam nadzieję, że i Ciebie twórczość autorki nie zawiedzie. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile książków :o
    Jeżeli Fartowny pech to osobna historia, to później mi go pożyczysz ^^
    No i czytaj Ars Dragonię, bo warto :D

    OdpowiedzUsuń
  21. z takich zdobyczy to tylko się cieszyć. zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile wspaniałości :) Najbardziej zazdroszczę Greena :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Paczem, paczem ...
    Mam ochotę na GNW, oczywiście, chętnie przeczytałabym też horyzont. Mogłabym też spróbować z Cieniami na Księżycu

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne! Miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Największy cud na stosie to "Dziewczyny z powstania". "ARS dragoni" nie polecam. "Gwiazd naszych wina" to również smakowity kąsek.

    OdpowiedzUsuń
  26. O rany, ale książek - będziesz mogła otworzyć niedługo bibliotekę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne stosy, Picoult bardzo lubię, choć tej jej książki jeszcze nie czytałam. "PS. Kocham cię" czytałam i podobało mi się umiarkowanie, to chyba pierwsza książka, która wzruszyła mnie mniej niż jej ekranizacja. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki cudowny stosik:) a właściwie "stosisko";)
    pozdrawiam i życzę miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  29. Tyle książek, że nie wiem gdzie patrzeć ^^ Cudowne zbiory! Ja najchętniej podkradłabym ci "Aż po horyzont" bo zapowiada się naprawdę bardzo wakacyjnie i przyjemnie :) "Fartowny pech" mnie kusi, bardzo, bardzo i kiedyś-tam, postaram się go zdobyć, choć pewnie nie w najbliższym czasie, "P.S. Kocham Cię" pani Ahern jest w bibliotece i już nawet mam ją zapisaną na liście, także też pewnie kiedyś się z nią zmierzę, natomiast z twojej wielkiej kolejki, ja czytałam jedynie "Gwiazd naszych wina" oraz "Cienie na Księżycu" - CUDOWNE! I nie przejmuj się, jeśli na pierwszych stronach będą cię raziły japońskie zwroty, których nie zrozumiesz, później już nie będziesz na to zwracać uwagi :) Książka jest naprawdę fajna :) A "19 razy Katherine" mam w kolejce i choć zbiera ostatnio raczej negatywne opinie, prawdopodobnie już wkrótce się za niego zabiorę :)
    Życzę miłego czytania, samych pozytywnych wrażeń z lektur i równie dobrego (albo i lepszego), pod względem książkowym jak i każdym innym - lipca!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  30. Z Twojego stosiku czytałam jedynie "Zorkownie" i czytając ją na pewno się nie zawiedziesz :) A chętnie z tego stosiku podkradłabym Ci "Cienie na księżycu", gdyż od dawna mam ochotę na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z Twojego stosiku znam jedynie "Ps.Kocham Cię" - które bardzo ale to bardzo mi się podobało. Zdecydowanie bardziej niż film, który mnie po prostu nudził. Znam też "Aż po horyzont" - bardzo przyjemna lektura NA :)
    Reszty nie znam, ale Greena podkradłabym Ci w pierwszej kolejności. A poza tym - "Gwiazd naszych wina" w filmowej okładce? Czy mam jakieś zwidy? Jeśli tak to... piękna jest <3
    A Jodi Picoult w końcu chciałabym coś przeczytać, ale nigdy nie ma w bibliotece, bo wszystko pożyczone. To się nazywa Gośkowe szczęście -,-
    Pozdrawiam,
    http://www.blaskksiazek.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Karolka leczyć już za późno hihi :). Dużo Ci się książek nazbierało i masz GNW w filmowej, zazdroszczę! Muszę sobie kupić bo nie wytrzymam :c Mi nowa książka Greena średnio podeszła. Masz plusa za Jodi ^_^ Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam już kilka powieści Charlesa Martina za sobą-polecam:)
    W ogóle to zazdroszczę taaaakich stosików:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miłej lektury cudowny stosik:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...