sobota, 28 czerwca 2014

Czerwcowe linki miesiąca, których nie możesz przegapić!

. | via Tumblr

Czerwiec był kolejnym miesiącem, który minął mi nie wiadomo kiedy, ale przyznać muszę z ręką na sercu, że miesiącem niezwykle udanym. Myślę o tych wszystkich pięknych chwilach, które mnie w nim spotkały i nie umiem się nie cieszyć, zwłaszcza, że jeszcze parę ładnych czerwcowych dni przede mną. 

Ale dzisiaj miało być o czymś innym - tradycyjnie w dwudziesty ósmy dzień miesiąca przedstawiam Wam moje linki!


1) Zawsze chciałam być zamknięta w księgarni pełnej książek! Gdy kiedyś mi się to uda, będę wiedziała co wtedy należy zrobić

2) Gosiarella o okładkowych dublach - jeśli jeszcze nie widzieliście, sprawdźcie koniecznie! 

3) Moja ulubiona Marta mówi jak cieszyć się z życia i być pozytywnym człowiekiem - tematyka tak mi bliska, że nie umiem nie pokochać!

4) Coś bardzo ważnego - zmiana życia na lepsze. Warto zacząć ją od małych kroczków i zwalczyć swoje nawyki wymówkowe, które często nie pozwalają nam cieszyć się z życia w pełni - u Pauli dowiecie się o tym więcej

5) Kilka cudownych cytatów o ludziach - warto się zainspirować!

6) Niesamowicie inspirujący i ciekawy wywiad o Głuchych i ich kulturze oraz życiu - bardzo, bardzo się trzeba z nim zapoznać.

7) Kochany Gagatek w tym miesiącu zaszalał - najpierw nowy cykl o schematach w literaturze, później podsumowanie ostatnich dwudziestu pięciu lat w literaturze i jeszcze na koniec wakacyjna piątka lektur - młodzieżowych i obyczajowych. Czytajcie, bo fajne!

8) Jeśli jesteśmy przy zestawieniach, to to u Julki też jest fajne - zwłaszcza patrząc na genialną grafikę.

9) Gwiazd naszych wina to zdecydowanie jedna z moich najulubieńszych ekranizacji i naprawdę radzę Wam z całego serca ją zobaczyć. Koniecznie. Tylko najpierw przeczytajcie, jak się do niej przygotować

10) Sieć naprawdę niszczy kulturę? Na to pytanie odpowiada Monika!

11) Niedawno przypadał nam Dzień Ojca i z tej okazji przeczytajcie najpiękniejszy tekst o ojcostwie w całym internecie.  

Tak, to już wszystko. Tylko jeszcze zobaczcie co było u mnie:

Enjoy! :*

12 komentarzy:

  1. Świetny post! :)
    Już wchodzę w linki c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy jestem zmuszona kliknąć we wszystkie linki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, bardzo pozytywne posty, szczególnie z punktu 3! Piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O, faktycznie w tym miesiącu zaszalałam Oo
    A w Twoim rankingu jestem szczęśliwą siódemeczką <3 (chociaż wiesz, że uwielbiam liczbę 3 (słownie: czy)
    I linki są świetne, jak tylko wrócę do domu i będę miała normalne internety to sobie pooglądam :3
    Do zobaczenia w poniedziałek ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. W paru tych linkach jestem już obeznana, natomiast pozostałe zaraz posprawdzam. ;) Szczególnie interesuje mnie ten z Dnia Ojca...
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne zdjęcie. :) Niektóre z tych linków już widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Ile niesamowitych wpisów i blogów, o których nie wiedziałam! Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne linki! ;) Pierwszy raz spotkałam się z tak ciekawą inicjatywą. Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już się biorę za przeglądanie linków. Na pewno znajdzie się coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieeń dooobryy!
    eM przyszła ładnie się ukłonić i podziękować za umieszczenie jej marudzenia w linkach.
    Więcej eM nie wie co napisać więc się ładnie uśmiechnie. O tak:
    :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...