środa, 11 czerwca 2014

5 moich ulubionych nie-książkowych blogerów

moshi moshi miso desu | via Tumblr

Poza tym, że na blogach ksiażkowych spędzam ogromną ilość czasu, przeglądając i czytając je bez końca, od dłuższego już czasu bardzo często zdarza mi się wchodzić na te blogi, które o literaturze nie mówią. W Internecie jest takich tysiące, ja chciałabym przedstawić Wam moją ulubioną piątkę, na których posty czekam z zniecierpliwieniem ogromnym! Jak siedzicie dłużej w Internetach to pewnie ich znacie, ale jak nie to poznać musicie koniecznie!
I tak, kolejność ma znaczenie. 

Bardzo lubię Nadine za jej przesłodki urok, ciepło, jakie bije z jej bloga, radość jaką przekazuje z każdego postu, nawet gdy troszkę marudzi. Pisze o wszystkim, a ja najbardziej lubię te posty, w których opisuje swoje otoczenie, życie i perypetie. Jak po nazwie można wywnioskować - jest u niej duuużo kocich wtrąceń! I nawet ja, która koty omijam szerokim łukiem, czasem uśmiecham się do monitora!

Tak generalnie to tematyka tego bloga to nie są moje gusta i klimaty, ale nie potrafię go nie czytać, ze względu na Skarletkę - osobę niesamowicie pozytywną, optymistyczną i zaganiającą do działania! Uwielbiam takich ludzi, którzy pokazują, że niemożliwe jest możliwe, a żadna wymówka nigdy nie będzie stanowić problemu, jeśli tylko będziemy chcieli dopiąć celu. Cudowna!

Ania jest osobą niezwykle inteligentną, ciekawą i inspirującą. Lubię ją za jej odwagę, otwartość, optymizm i szczerość jaka od niej bije. To co pisze, jest niesamowicie cenne, interesujące i warte uwagi. Poza tym uwielbiam jej zainteresowanie każdym komentarzem, traktowanie czytelnika na równi, bez patrzenia z góry, prostotę, łagodność i humor!

Uwielbiam Martę za jej lekki, genialny w odbiorze styl, za to, że zaciekawia czytelnika i ja już lubię jej post, gdy widzę samą zapowiedź bądź pierwszy akapit. Poza tym to jak i o czym pisze - nie wiem, skąd ona ma tyle różnorodnych tematów i pomysłów na posty (które notabene ukazują się regularnie co drugi dzień), ale każdy jest trafiony, ciekawy i zwykle rozwinięty do końca. Zaś od niedawna można Martę również posłuchać i uwierzcie mi, nie da się nie zarazić tym optymizmem.

Mój faworyt, blog, który mogłabym czytać bez końca. Muszkieter jest osobą, która trafia w samo sedno jeśli chodzi o mój gust, preferencje i oczekiwania. To co pisze jest nie tylko z polotem, ciekawe i inspirujące, lecz bardzo mądre, zastanawiające i zostawiające coś do przemyślenia, przedyskutowania. Gdybym miała wybierać blogera, z których chciałabym porozmawiać, to w pierwszej kolejności byłby właśnie on!

A Ty, co mi polecisz?

26 komentarzy:

  1. Nie znam w/w blogów, ale dzięki tobie poodwiedzam je sobie, a nuż przypadną mi do gustu i będę częściej do nich zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń

  2. Nie znam tylko dwoch sposrod tych. A Nadine uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko Anię z bloga aniamaluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniamaluję, Marta piszę i Bo ma być mrucznie też czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, dzięki, dzięki :) Poprzedni komentarz usunąłem, bo... pomyliłem osoby - taka jestem sierota ;) W każdym razie jestem wdzięczny, że szerzysz #thinkstajl, zwłaszcza wśród książkowych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam 2, 3, 5 :) Moja lista jest zbyt długa, żeby wymieniać, ale lubię też DesignYourLife, OneLittleSmile, Happyholic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadine i Anię znam z blogów, często je odwiedzam. Ostatnio chętnie zaglądam również do (jak wspomniała Magda Borkowska) OneLittleSmile, Happyholic, DesignYourLife. Tematyka ich stron do tej pory nie była mi bliska, ale coraz przyjemniej się tam zagląda i godziny same lecą... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć!
    Bardzo dziękuję za takie słowa! Przeeeeemiło mi, że komuś się podoba mój blog :)
    Dzięki za umilenie wieczoru :) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog Skarletki znam od jakiegoś czasu i również dość często do niej zaglądam. Ja mam sporo blogów na które zaglądam: są to zarówno blogi kulinarne jak i rękodzielnicze, jednak nie potrafiłabym wymienić tylko kilku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja polecam bloga Lady Lukrecji - elegancki, bardzo kobiecy, w stylu retro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam jeszcze tych blogów, ale poznam. U mnie dyskusja zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwa blogi, które wymieniłaś znam i odwiedzam. Ale dziękuję ci za ten post, bo dzięki tobie odkryłam też inne ciekawe strony :) Szczególnie zachwycił mnie blog Marta pisze, zaraz się biorę za czytanie postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sprawiłaś mi wielką przyjemność, tym bardziej, że mam ostatnio gorszą blogową formę :) dziękuję serdecznie, Milo mi, ze zauwazylas, ze staram się odpowiadać na komentarze

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszkieter u Ciebie na pierwszym miejscu, a ja pierwszy raz słyszę o tej stronce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, polecam się. Muszkieter.in powstał w sierpniu 2013, więc jest dosyć świeżym blogiem.
      PS
      Właśnie doszło do mnie, że za 2 miesiące stuknie roczek mojemu dziecku :)

      Usuń
  16. Bardzo Ci dziękuję, jest mi ogromnie miło, że znalazłam się w tak zacnym gronie :)

    Pozdrawiam ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszkietera znam i uwielbiam jego teksty, zawsze dają mi do myślenia. W fajny i wyważony sposób prowadzi też konto na Twitterze. Podczytuję też bloga Nadine :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komplementy. Oj, dziewczyny, rozpieszczacie mnie. Nie przestawajcie, oczywiście! :)

      Usuń
  18. Nie znałam żadnego z tych blogów, ale powchodzę, popatrzę, może zostanę na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych blogów , ale zaraz poznam:) a jednym z moich ulubionych nieksiążkowych blogów jest http://www.mojewypieki.com/
    pozdrawiam
    mirabelkowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam wszystkie blogi z wyjątkiem Muszkietera, ale dziękuję za naprowadzenie! Z całą pewnością zajrzę, skoro tak polecasz i skoro uważasz, że blog jest warty poznania :)
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  21. O-jej, dziękuję! Strasznie mi miło. :)))
    (Poprawiłaś mi dzień, mam dzisiaj potworny zaryp w pracy!)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł na takie zestawienie, na pewno zerknę na wspomniane blogi. Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...