środa, 30 kwietnia 2014

Kwietniowe linki miesiąca, których nie możesz przegapić!

Co miesiąc, od stycznia do marca, udawało mi się dodawać linki miesiąca dokładnie dwudziestego ósmego. Niestety, tym razem awaria Internetu mi moje plany pokrzyżowała, więc dodaję je dopiero dziś, a i tak w biegu. Kwiecień ogólnie był takim dość męczącym, wyczerpującym i pędzącym miesiącem, kiedy miałam chronicznie mało czasu na wszystko (choć jednocześnie bardzo cudownym). Linków jednak jak zwykle dużo i ciekawie, więc zapraszam do zobaczenia wszystkich!

Flowers bookd


1) Ja rzadko chodzę do kina, ale Monika bardzo ciekawie pisze o tym jakie są rodzaje ludzi, którzy do niego przychodzą - warto sprawdzić czy i Wy przypadkiem nie jesteście którymś z nich. A przy okazji warto również się przekonać, że pójście do kina samemu też może być fajne!

2) Wyobraźnia artystów nie ma końca - zobaczcie niezwykłą wystawę zdjęć małej dziewczynki, wykonanej przez jej ojca, na których stylizuje się na najsławniejsze obrazy. Coś pięknego!

3) Choć Dzień Kobiet był już dawno, i tak warto posłuchać jakie są ulubione bohaterki literackie Agnieszki, czyli mojej zdecydowanie ulubionej vlogerki książkowej.

4) Lubię proste przekazy, porównania i przykłady - nawet gdy chodzi o coś tak skomplikowanego jak nasze życie. Jesteście ciekawi co nas łączy z popularną grą w Mario i jak uratować księżniczkę

5) Osobiście audiobuków słucham rzadko, ale je lubię - zwłaszcza książek dla dzieci przy interpretacjach dobrych lektorów. Jeśli Wy nie do końca jesteście zdecydowani jakie jest Wasze stanowisko do nich, warto przeczytać jakie mają wady i zalety

6) 10 rzeczy, których prawdopodobnie nie wiesz o Szekspirze, a chciałbyś wiedzieć. Ciekawa sprawa, zwłaszcza, że w rocznicę jego śmierci obchodziliśmy Dzień Książki. 


8) Nazwiska pisarzy, które trzeba kojarzyć - sprawdźcie czy i Wam nie są obce!

9) Jak połączyć przyjemne z pożytecznym? Wykorzystać podczas nauki literaturę!

10) Genialny zbiór genialnych filmików, a właściwie kampanii społecznych. To trzeba zobaczyć, zapamiętać i przesłać dalej. 

11) 5 książek o książkach - inspirująca lista dla każdego mola książkowego. Ja przyznam się, że czytałam z niej tylko dwie pozycję, ale resztę mam do jak najszybszego nadrobienia!

12) Niesamowicie trafne grafiki o naszym życiu - warto zobaczyć i uśmiechnąć się do ekranu z ich prawdziwości.

13) Ja uwielbiam dzieci, przede wszystkim za ich rozbrajającą szczerość - tutaj mamy ich niesamowite odpowiedzi na pozornie trudne pytania ze sprawdzianów i klasówek.

14) To co ja już dawno chciałam napisać, ale Julia mnie wyprzedziła - o czerpaniu przyjemności z czytania

15) I na koniec tekst Emy o Szymborskiej - poetce ciekawej, innej niż wszyscy, bardzo specyficznej, ale jednocześnie utalentowanej. Znajdziecie też tam jej najlepsze wiersze - jeden z nich jest moim ulubionym!

Enjoy! :*

9 komentarzy:

  1. Brakuje chyba jeszcze jednego linku, którego nie można przegapić - o polskich uprzedzeniach i prawdziwych perełkach.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki, które czytali Borejkowie - dzięki, link bardzo mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne linki :) czekam na kolejną dawkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe linki ;) Rodzaje ludzi przychodzących do kina i książki, które czytają Borejkowie jakoś najbardziej mi podeszły ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, "przełamywanie lodów" serio pochodzi od Szekspira? Nie miałam pojęcia.

    PS. Magnolie dziękują za polecenie linków :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, jakże miło mi się znaleźć w tak zacnym gronie :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za polecenie mojego posta wśród tak ciekawych linków! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jak mi miło! Dziękuję!!! I najserdeczniej pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...