piątek, 21 marca 2014

znów przyszła wiosna!

Ostatnio mało mam czasu na czytanie, nie mówiąc już o pisaniu, na które nie mam czasu zupełnie, bo wszytko przelatuje mi jakoś między palcami. Ale to nieważne, bo nie o tym chciałam dzisiaj. Dzisiejszy dzień jest wyjątkowy, piękny, niesamowity i otwierający coś cudownie pięknego - mamy pierwszy dzień wiosny!

A to znaczy, że wiosna jest już na świecie całkowicie legalnie. Więc nic tylko się nią cieszyć!


Gdy świeci słońce, ćwierkają ptaki, jest coraz cieplej i przywiewa całkiem ciepły i wiosenny wiatr, smucić się trudniej. Więc najprościej w ogóle nie zaprzątać sobie tym głowy i znowu się uśmiechnąć i znowu się roześmiać - uwierzcie mi, to takie piękne!  

Równie piękne jest wyjście na spacer, najlepiej z książką pod pachą, ale równie dobrze sprawdzi się bliska osoba, z którą można porozmawiać, pośmiać się i spędzić kilka(naście) dobrych chwil na świeżym powietrzu. Takie spacery można zamienić również na wspólne lub samotne bieganie - moc endorfin gwarantowana! Jeśli macie okazję wyjechać gdzieś - w góry, na łąkę, nad jezioro bądź morze lub do jakiegoś urokliwego miasta - to nawet się nie wahajcie! Zresztą z doświadczenia mogę powiedzieć, że wyjazdy im bardziej spontaniczne tym lepsze, więc nie musicie dużo planować - to co dobre przyjdzie samo!
(a gdy takiej okazji nie macie lub gdy czasu chronicznie brak, dobrze sprawdzi się nawet jednorazowe zamienienie zatłoczonego tramwaju czy też autobusu na rower bądź własne nogi)

Od Nowego Roku minęły już prawie trzy miesiące, a mogę się założyć, że przez ten czas noworoczne postanowienia nieco odeszły w las. Wiosna to nowy początek, nowy punkt zaczepienia i nowa motywacja by podjąć się ich ponownie! Przecież sami wiecie jak bardzo warto, a jedyne co musicie zrobić na początek to chcieć - niewiele prawda? 

Wiosna to idealny czas na zrobienie wiosennych porządków i rachunków - i wokół siebie i w środku. Najlepsza pora na zmiany, nawet najmniejsze, to właśnie ta pora i lepszego momentu już nie będzie. Przejdź przez wiosnę radosnym i lekkim krokiem, bo to najpiękniejsza pora roku! Nie mówcie nikomu, ale prawda jest taka, że to właśnie wiosną cuda są największe!

Uśmiechnijcie się - piękne dni nadchodzą! Wykorzystajmy je i niech ta wiosna będzie najradośniejszą jaką przeżyjecie! 

Enjoy! <3

11 komentarzy:

  1. Ale z Ciebie optymistka! Ja chyba nie jestem w stanie tak "radośnie" myśleć. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobnie jak Ty z czasem,ale może będzie lepiej. Masz rację dzień świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale optymizm! Ciekawe, czy jesienią i zimą też Cię taki trzyma ;) Porządki trzeba zrobić, to fakt. Ale jak tu się za nie zabrać, skoro na dworze taka piękna pogoda!? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się troszkę dobijam, bo uwielbiam spacerować w słoneczku (albo i bez słoneczka, nawet w deszczu potrafię...), czytać sobie na ławeczkach itp., a tu mnie alergie już dopadają i całą wiosenną przyjemność odbierają... Na pocieszenie sobie książkę kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wiosnę - to moja ulubiona pora, więc cieszę się, że w tym roku nie było zbyt wiele zimy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja właśnie mam tak samo! I mam nadzieję, że już nie wróci - ja tam śnieg zaliczyłam podwójnie w górach i podwójnie bardzo niespodziewanie i mi wystarczy w zupełności :D

      Usuń
  6. Przyszła, ale słyszałem, nie chcę Cię zasmucać, że jeszcze jutro ma być strasznie zimno. A pojutrze jeszcze gorzej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martwię się wcale, bo to oznacza, że będę mogła całkiem legalnie i z uśmiechem na twarzy leżeć cały dzień w łóżeczku i nic tylko czytać <3

      Usuń
  7. Bardzo pozytywny post! :D Tak, tak, uśmiechajmy się, uśmiechajmy się ciągle!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak! :3 Wioooooosnaaaa!! :3
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nadejście wiosny celebrowałem na koncercie zespołu Hey.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...