piątek, 28 marca 2014

Marcowe linki miesiąca, których nie możesz przegapić

To naprawdę wielka radość (i satysfakcja też) witać Was już po raz trzeci z porcją linków wartych polecenia i przekazania dalej. Już po raz trzeci zebrało się ich sporo, ponownie było mi trudno je przeselekcjonować - każdy chciałby mieć swoje pięć minut! Zobaczcie w takim razie sami, co udało mi się wybrać - mam nadzieję, że lektura ich będzie udana, zwłaszcza na nadchodzący weekend :3

nature

1) Wcześniej jakoś na cykl Gosiarelli patrzyłam kątem oka, nie mogłam coś się do niego przekonać zbytnio, lecz muszę przyznać, że tym odcinkiem mnie kupiła - znakomity humor i znakomicie napisane, po prostu!

2) Wszyscy już wiemy o aferze jaką zrobiła pani Malanowska, wszyscy zapewne czytali już komentarze Jakuba Żulczyka i nie tylko jakie się na ten temat pojawiły, więc nie będę już do tego wracać. Chciałabym jednak przedstawić Wam artykuł, który ukazał się na Dzień Pisarza, a który dobrze to podsumowuje. 

3) Gagatek o wyzwaniach książkowych - a ja się z nią w pełni zgadzam i popieram. I nawet sama napisałabym coś podobnego, tylko że czasu mi chronicznie na to brak - dlatego tym bardziej cieszę się na rozsądny głos w tej sprawie. 

4) Co prawda zbliżamy się już do półmetku Wielkiego Postu, a do Wielkanocy coraz bliżej, to jednak chciałabym przedstawić Wam przegenialny i niesamowicie dobry tekst Muszkietera, który ukazał się w Środę Popielcową. Warto się nad nim naprawdę zastanowić.

5)  Po tak fatalnej książce jaką była Bezdomna, do Katarzyny Michalak uraz mam ogromny, dlatego z śmiechem przyjęłam relację z czytania na żywo Gry o Ferrin. Polecam, dla rozluźnienia atmosfery. 

6) Coś genialnego - streszczenia wielkich dzieł, których nikt nie ma czasu czytać, w obrazkowych skrótach myślowych - wszystko możecie zobaczyć tutaj. I przy okazji polecam również blog Darii, która wydaje się być osobą tak sympatyczną iż nie sposób jej nie polubić!

7) W marcu obchodziliśmy Dzień Kobiet, a z tej okazji książkowe mole przygotowały własną wersję rankingową - najpiękniejsze polskie pisarki. Zgadzacie się? 

8) Nie wiem, czy już to mówiłam, ale Sherlocka Holmesa uwielbiam ogromnie. I dlatego tak bardzo ucieszył mnie naprawdę świetny sherlockowy artykuł na ulubionej Literaturze Juventum

9) Blog Ani to jeden z moich najulubieńszych i jeden z tych, na których posty czekam z naprawdę ogromnym zniecierpliwieniem. Od niedawna można obejrzeć ją też w filmiku - jak wzmocnić pewność siebie. Bardzo polecam!

10) A będąc przy video - w końcu mamy videorecenzje książek w duecie! Zachęcam do obejrzenia tego co prezentują Jane i Anath - najnowszą możecie zobaczyć tutaj

11) Mówiąc Inaczej to dla mnie bezkonkurencyjnie najlepszy kanał na polskim youtubie, a od niedawna można przeczytać niezwykle ciekawy wywiad z autorką. Ciekawy nie tylko dlatego, że zdradza swoje sekrety tak udanego vloga, lecz również wywiązuje się interesująca wymiana zdań o naszej codziennej higienie słowa. Warto przeczytać. 

12) Test predyspozycji zawodowych - mi wyszło, że powinnam być filozofem, a Wam? 


Miłego weekendu! :*

PS Kto chce być dwusetnym lubiącym fanpejdż? :D

10 komentarzy:

  1. Gagatek faktycznie świetnie ujął te wszystkie "wyzwaniowe sprawy" i również zgadzam się z jej zdaniem. W teście predyspozycji zawodowych wyszło mi... strażnik XD (wat? XD). Okeeej, będę strażnikiem piszącym książki, nie ma sprawy XD
    I bardzo dziękuję za wyróżnienie naszej videorecenzji <3 To ogromne zaskoczenie! :D

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Relacja z czytania książki Michalak jest niesamowita - dziękuję za ten link, uśmiałam się zdrowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogłaś się początkowo przekonać? No wiesz! Skandal, barbarzyństwo i nikczemność ;P
    W każdym razie bardzo się cieszę, że w końcu się udało!

    Ps. I Gosiarella zamknęła drugą setkę fanów! Ha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym teście wyszło, że nadaje się na Filozofa. Ciekawe czy znajdzie się dla mnie jakaś praca w tym zawodzie ;P

      Usuń
  4. Ale fajny test, uwielbiam takie rzeczy, często są na różnych szkoleniach :) wyszedł mi "Opiekun - z pasją pomaga innym we wszystkim." I to się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czytać tę serię twoich postów! c;

    OdpowiedzUsuń
  6. W teście wyszedł mój ekstrawertyzm, ale w sumie od dawna wiem, że jestem ekstrawertykiem, więc żadne zaskoczenie :D

    A te zdjęcia z samolotu przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze z niecierpliwością czekam na te notki z linkami ^^

    http://www.16personalities.com/
    proponuję tę stronę - jest dokładniejsza a test daje więcej możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mi miło! dziękuję za podlinkowanie i bardzo mi przyjemnie, że polecasz mój blog <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...