poniedziałek, 31 marca 2014

Książkowe piękności z marca

To jest stos, którego miało dzisiaj nie być, tylko miał być jakoś w bliżej nieokreślonej, ale bliskiej przyszłości. Dzisiaj miała być recenzja książki tak wspaniałej, że niepozwalającej mi na myślenie o niczym innym niż fabule, mianowicie Mrocznych umysłów. Jednak tak wyszło, że nauka (i fejsbuk) nie pozwalają mi czytać, więc recenzji dzisiaj nie będzie. 
Ale za to jest stos! Bo listonosz był <3


Na samej górze dwie piękności od Znaku: Małe cuda, które intrygują mnie tak bardzo, że już drżę z radości na myśl, że niedługo się za nie zabiorę i Małgorzata idzie na wojnę - w sumie sama nie wiem, dlaczego się na nią skusiłam, ale wydaje się obiecująca, a tematyka też taka jaką lubię. Następnie są Mroczne umysły od Otwartego - właśnie czytam i jedyne co mogę powiedzieć to wielkie awww <3 Wspaniałość! I znów perełka, bo moja najulubieńsza Ewa Nowak i jej najnowsza książka Dwie Marysie - przekocham wszystko co wychodzi spod pióra tej autorki, więc mam też zamiar pokochać i to. Najbardziej boli mnie, że jest taka krótka - czuję, że zbyt szybko się skończy. Dalej za nią Krwawy szlak - całkiem nie moje klimaty, ale to Egmont, a oni dobre książki wydają. Dlatego im ufam. Poniżej znajduje się Obłokobujanie - tak, to to maleństwo przywędrowało do mnie za sprawą Literatury.juventum. Zapowiada się przepięknie! I dochodzimy do Świateł września, książki którą kupiłam wieki, naprawdę lata świetlne temu i ciągle nie przeczytałam. Wstyd mi! Do koniecznego nadrobienia, w tym miesiącu obowiązkowo. Dziedzictwo pożyczyłam od mojego kochanego Gagatka, chociaż w sumie Wybrani byli tacy przeciętni trochę. Ale mam dużą ochotę poznać dalszy ciąg :3 I już ostatnie - Martwy punkt, czyli kryminał od Feerii. Nie oczekuję za dużo, ale mam nadzieję, że lektura będzie przyjemna. 

I jak - zacne, czyż nie? <3

21 komentarzy:

  1. "Mrocznych umysłów" jestem baaardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, "Dwie Marysie". Bardzobardzo chcę przeczytać :3

    OdpowiedzUsuń
  3. To czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytaj szybciutko "Dziedzictwo" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Krwawy Szlak" już przeczytany i zrecenzowany ;)
    Poza tym chętnie podkradłabym Ci "Mroczne Umysły", wiec może je lepiej pilnuj :D
    Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do sb, a w szczególności na konkurs ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. "Mroczne umysły" czekają na mnie na półce" A jeśli chodzi o Zafona, to uwielbiam go :) Nie czytałam jedynie "Więźnia nieba". Wszystkie pozostałe wydane u nas jego powieści są za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ''Dziedzictwo'' czytałam, a niektórych powieści Ci zazdroszczę *U* Tyle perełek!
    Życzę przyjemnej lektury!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śledząc kolejne stosiki, widzę, że Krwawy szlak i Mroczne umysły to obowiązkowy duet kwietnia ;) W sumie nie ma się co dziwić, obie utrzymują całkiem dobry poziom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny stosik, z chęcią przeczytałabym mroczne umysły ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej, jakie piękności! *.*
    Ja dalej czekam i czekam na moje "Małe cuda". Marzy mi się też "Małgorzata idzie na wojnę" <3 i "Obłokobujanie" - ojej *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny stos! Podkradłabym Ci kilka książek ;p Miłego czytania :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosik piękny, żaden tytuł nic mi nie mówi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i nic o naszej niespodziance nie napisałaś! XD A upsik, właśnie ja to zrobiłam :3
    Stosik przecudowny, większość pozycji nam się pokrywa - #sisters. No ale tak jak już Ci pisałam - Dwie Marysie bez szału ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,
    nominowałam Cię do LBA
    zapraszam do zabawy:

    http://przezpiekneokulary.blogspot.com/2014/04/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewy Nowak zazdroszczę! :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zacny stosik, zacny ^^ Chętnie przeczytałabym kilka z tych powieści, m.in. "Mroczne umysły", a skoro do tego tak dobrze oceniasz...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...