środa, 26 lutego 2014

Pan Stos

Tak jak wspominałam dzisiaj na fejsbuku - zawitał do mnie Pan Stos. Przyszedł, rozmościł się na półkach (ledwo się zmieścił biedaczek, moje półki niestety wiele książek muszą znosić i cudem upycham w nich kolejne) i kazał się fotografować. Co miałam czynić - gość nasz pan, więc fotografowałam.
Ale to nie wszystko! On chciał się jeszcze z Wami przywitać. I pochwalić, bo do najskromniejszych nie należy. 
Także tego, poznajcie się!


Od góry:
  • Martin ZeLenay Tajny raport Millingtona (od Znaku) - przedpremierowa, wyczekiwana, już się nie mogę doczekać lektury, bo brzmi przepysznie!
  • Leszek K. Talko Dziecko dla odważnych (od Znaku) - yy, tej książki się nie spodziewałam, przyszła i sama nie wiem co mam z nią począć. Ale chyba przeczytam, bo dobrze brzmi.
  • Leszek K. Talko Pitu i Kudłata w opałach (od Znaku) - czytam z Najmłodszym i zaśmiewamy się do łez <3 Recenzja będzie na dniach.
  • Katarina Mazzeti Facet z grobu obok (od Czarnej Owcy) - śmiesznie się zapowiada. Czasami takie też są potrzebne, o tak.
  • Kerstin Ekman Oszustki (od Czarnej Owcy) - byłam nią taka zaciekawiona, a czytając recenzje na jej temat zapał mi zgasł zupełnie. Ale może nie będzie tak źle.
  • Graeme Simsion Projekt Rosie (od wydawnictwa Media Rodzina) - kolejna z serii Gorzka Czekolada - brzmi i zapowiada się cudownie.
  • Jennifer A. Nielsen Król uciekinier (od Open Gate) - przeczytałam, zrecenzowałam i teraz nie wiem co mam zrobić ze swoim życiem póki nie wyjdzie trzecia część.
  • Krzysztof Pałys OP Ludzie ósmego dnia (podkradnięte siostrze) - o autostopowiczach. Czyli zacne.
  • Eowyn Ivey Dziecko śniegu (wygrane u Cassiel) - to jedna z najładniejszych i najbardziej urokliwych książek jakie mam, czuję, że jej lektura będzie równie fajna.
  • Javier Ruescas Play (od DużegoKa) - bo Gagatek polecał.
  • Alexandra Monir Poza czasem (od DużegoKa) - okładka jest obłędna, no i poza tym to... ładnie wygląda. Jak ja miałam się oprzeć? :D
  • Katarzyna Michalak Bezdomna (od Literatury.jutentum) - ja naprawdę nie lubię tej autorki, ale może tym razem nie będzie tak źle. Bo prawdę mówiąc - czyta się ją całkiem nieźle.
  • Katarzyna Michalak Ogród Kamili (od Literatury.jutentum) - i znów wszystko przez Gagatka! Namówiła mnie, no. 
Uff, to tyle.
I na koniec jeszcze ostatnie uśmiechy feryjne. Enjoy! <3

28 komentarzy:

  1. Tyyyle dobroci, Trylogia Władzy kusi mnie najbardziej, ale najpierw muszę pierwszy tom przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, widzę że bardzo wysoki jest Pan! :) Czekam na recenzję Dziecka Śniegu! :)

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mnie ucieszyło Twoje zdanie odnośnie książki "Król uciekinier" bo akurat niedługo zaczynam przygodę z Trylogią Władzy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę dorwać pierwszy tom od Nielsen ;) Tyle się pozytywnych opinii naczytałam... ALe chyba poczekam, aż się całość ukaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny Stos!
    Zazdroszczę Ci ''Poza Czasem'', ''PLAY'' oraz ''Króla Uciekiniera''. Muszę wreszcie przeczytać pierwszy tom :D

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne pozycje :D I jaki promienny uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam "Dziecko śniegu", cudowna okładka, ale jeszcze nie czytałam :) sięgnęłabym po "Bezdomną". Uwielbiam stosy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przystojniak z tego Pana Stosa, no no :-P Super nabytki, aż ślinka cieknie :-D Miłej konsumpcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo książek, dużo ciekawych książek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak odbierzesz "Oszustki"?

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha Ja nie wiedziałam, że mam taki duży wpływ na ciebie :D Obyś z Play dobrze się bawiła i mega odmóżdżyła, a z Ogrodem Kamilii trochę sobie popłakała ;)
    A tak poza tym to zazdroszczę Poza czasem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny :) "Dziecko śniegu" <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki przystojny, ten Pan Stos :) Umów mnie z nim na randkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. "Bezdomnej" nie polecam, a nawet odradzam. Pisałam o tej książce pod koniec stycznia. Za to za "Króla uciekiniera" zabieram się na dniach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Takim stosikiem to śmiało można się chwalić! Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesuje mnie "Poza czasem" i "Dziecko śniegu" ;) miłego czytanka !
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic nie czytałam, ale o kilku książkach słyszałam i brzmią całkiem nieźle. Życzę miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pan Stos prezentuje się świetnie. :) Czytałam jedynie "Ogród Kamili" oraz "Bezdomną", więc z przyjemnością poznam Twoje recenzje dotyczące reszty pozycji ze stosiku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokaźny ale też bym się tak cieszyła jakby u mnie zawitał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie przeczytałabym "Play" i "Oszustki: :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawią mi książki Leszka K. Talko - czekam na recenzje! ;) "Dziecko śniegu" mam już u siebie. Chętnie przeczytałabym "Ludzi ósmego dnia".
    Śliczny stosik <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Też nie lubię twórczości pani Michalak. ;) Nic dziwnego, że Pan Stos do skromnych nie należy - taki piękny, ma powody do dumy! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawi mnie ,,Ogród Kamili", zbiera dość dobre recenzje - w przeciwieństwie do ,,Bezdomnej".

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny uśmiech :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam tylko trzy tytuły z tej listy i szczerze przyznam, że mam ochotę przeczytać Oszustki. Ta książka zebrała tyle pozytywnych opinii, że naprawdę żałuję, iż jeszcze nie miałam jej w swoich rękach.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...