wtorek, 25 lutego 2014

Lutowe linki miesiąca, których nie możesz przegapić


hejhej,

dzisiaj tak krótko, bo czuję się okropnie, tak więc tak raz dwa. Nie wiem kiedy zleciał mi ten luty, bo przecież dopiero niedawno przedstawiałam Wam linki styczniowe - i ogromnie się cieszę, że tak się Wam spodobały! Mam nadzieję, że te przypadną również przypadną Wam do gustu :3
(w tym miesiącu wyszło tak mało książkowo, więc obrazek nadrobi - bo ładny.)


WOLF | via Tumblr

1) Zacznijmy może od historii, która zawstydza - mnie zawstydziła okropnie, mam nadzieję, że na Was podziała równie motywacyjnie. I w ogóle rozejrzyjcie się po blogu Ani - pisze genialnie!

2) Dwa filmiki - pierwszy cudownie pozytywny i cudownie juventowy, drugi obłędnie książkowy - warto to zobaczyć!

3) Julia pisze o sztuce origami - sama kiedyś to uwielbiałam, więc jak najbardziej rozumiem!

4) O tym, jak łapać stopa będąc jednocześnie kobietą z klasą - tekst czyta się wspaniale, wszyscy, którzy stopem jeździć mieli przyjemność (niewątpliwą!) na pewno zrozumieją, a reszta.. poczyta świetnie napisany tekst.

5) Recenzja książki, o której wcześniej nie słyszałam, ale absolutnie przekonała mnie do tego by po nią sięgnąć. Takie recenzje lubię czytać najbardziej!

6) Tak się złożyło, że Natalia wpadła na ten sam pomysł co ja - na całe szczęście nasze linki się różnią. Poza tym, że nazwę ma genialną to zawartość równie zacną - zapraszam na pierwszą i drugą część jej sznurkowego dwutygodnika!

7) Jeszcze walentynkowo - u Gosiarelli o parze sto razy lepszej niż szekspirowski Romek i Julka, a u Julki ranking najlepiej dobranych par w literaturze - wiem, że takich pojawiło się sporo, ale ten jest moim zdaniem jednym z najlepszych.

8) Mało jest rzeczy, które poprawiają mi humor tak jak recenzje Gagatka - a ta jest taka kochana! Uwielbiam takie czytać.

9) O polskim rynku książki u Magdy - część pierwsza i druga. Ja z niecierpliwością czekam na kolejne!

10) O średniowiecznych kobietach na podstawie Meridy Walecznej - zapewniam, że spodoba się nawet tym, którzy filmu nie znają, a z historią są na bakier.

11) I na koniec tekst Marty o tym, dlaczego warto czytać. Myślę, że warto podsunąć go nieprzekonanym do czytania - gdybym nie robiła tego nałogowo od razu sięgnęłabym po książkę!

Ściskam!

18 komentarzy:

  1. Lovki.<3 Niektóre linki już znam (np. wpisy na Stuleciu literatury), resztę oczywiście sprawdzę, jutro przy herbatce.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro nie mogę przegapić, to już nadrabiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Tobie znalazłam strasznie ciekawe blogi, więc dziękuję! Przyda mi się link zwłaszcza trzeci, gdyż lubię plastykę, wszystko co z nią związane, więc i origami.

    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę :))
      Ja za plastyką nie przepadam, ale dla origami robię wyjątek :D

      Usuń
  4. Lubię takie posty z ciekawymi linkami, zawsze odkrywam coś nowego i interesującego. Połowę z nich znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Część postów znam, część na pewno zaraz przejrzę. :)
    Blog Ani jest świetny, zgadzam się w stu procentach. Mnie chyba najbardziej przejął/zniszczył/zszokował ten wpis {http://www.aniamaluje.com/2014/02/jesli-dziecko-w-wieku-ponizej-dwoch.html}. Jeśli nie czytałaś, zachęcam do lektury {aż dziwnie się czuję, namawiając do czytania tego, ale chyba lepiej wiedzieć, co wyprawiają ludzie w innych zakątkach świata).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na blogu Ani ze wszystkimi postami jestem na bieżąco + z większością starszych również, więc znam :)) To jeden z moich ulubionych blogów, które mogłabym czytać bez końca <3

      Usuń
  6. Uwielbiam te Twoje linki miesiąca! Można w nich znaleźć naprawdę ciekawe teksty, tak samo jak u Natalii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej! Jestem ciekawym linkiem (Czy jakoś tak - wybacz późna pora :p). Nie spodziewałam się, że Adamsowie tutaj trafią! Bardzo Gosiarella dziękuje i idzie przepaczać(!) teksty, których jeszcze nie czytała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam pkt 4 i 5 w oryginale I to by było na tyle ;p
    Może w takich linkach znajdę kiedyś siebie


    OdpowiedzUsuń
  9. No nie sądziłam, że tym postem o rynku książki wywołam taką dyskusję, kolejne części się piszą, następna będzie za tydzień, a jeszcze chcę poruszyć tematy powiązane z tym postem, więc można wypatrywać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te Twoje linki <3 W weekend sobie poczytam te, których jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No numer ósmy to mój faworyt XD ahah Dziękuję! <3
    Fajne te linki, fajne, część tekstów czytałam, na inne zerknę w wolnym czasie :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo inspirujący wpis! Czekać za kolejnym niecierpliwie będę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chętnie przeglądam Twojego bloga, a posty z linkami są bardzo dobrymi poprawiaczami humoru :) Dzięki, dużo inspiracji :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Vicky222
    http://przezpiekneokulary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałam historię na blogu Ani i... rzeczywiście zawstydza. Dobrze, że umieściłaś do niej link;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...