piątek, 31 stycznia 2014

Styczniowy stosik

Nadszedł czas na oczekiwany post czyli stos!
To takie nieprofesjonalne. I w ogóle nie przystoi. Ale da się tego nie lubić? :D

Styczeń w książki nie był obfity - i dobrze. Mam trochę zaległości, na półkach piętrzą się pozycje, które kupiłam, dostałam bądź wygrałam i nie mam czasu się za nie zabrać, więc w tym roku będę powoli, w każdym miesiącu je czytać. W styczniu miały być przeczytane dwie, a przeczytałam tylko jedną... ale to i tak dobrze! (ale o tym jutro - w podsumowaniu)


Na samej górze dwie pozycje z Feerii - Namaluj mi słońce (już przeczytane i zrecenzowane) oraz Miłość z jasnego nieba, która przyszła dzisiaj - mam wobec niej duże oczekiwania, ponieważ Krystynę Mirek lubię i to bardzo, więc mam nadzieję, że nie zawiedzie. Następne są Chiny od góry do dołu, w ramach podróżniczych podróży gdy za oknem mróz. I dwie perełki bardzo oczekiwane - To ja, Malala (Malala jedna z dziewcząt, które podziwiam całą sobą, tak cieszę się, że będę mogła poznać ją bliżej!) oraz Wszystko co minęło - tu znów ulubiona autorka. A obie recenzowane będą dla A-G-W.info. Kolacja będzie moim pierwszym spotkaniem z serią Gorzka Czekolada i zabieram się za nią już jutro - zapowiada się wybornie! Dalej wypożyczone z biblioteki mam trzy części Jeżycjady - Nutria i Nerwus, Imieniny oraz Tygrys i Róża. Musiałam. Gdzieś po domu pałęta się jeszcze Dziecko piątku - niewykluczone, że do niej również nie wrócę! Urzekająca oraz Wybrani pożyczyłam od Julki i lektury nie mogę się doczekać, zaś Polska Jagiellonów i Polska Piastów są z serii - historia pozdrawia. Na razie zaczęłam - i nie jest źle. 

Powiem szczerze, że zapowiada się wspaniale <3 A Wam, jak się podobają? 

Poza tym chciałabym żebyście zerknęli na zapowiedź wydawnictwa Znak - jak dla mnie jedna z najbardziej intrygujących zapowiedzi jakie czytałam!

Najważniejszy dla amerykańskiego wywiadu Polak od czasów Kuklińskiego. 

„Tajny raport Millingtona” nie mógłby powstać pod prawdziwym nazwiskiem. Martin ZeLenay jest pseudonimem, pod którym ukrywa się konsultant CIA, historyk sztuki, od lat ściśle współpracujący z wywiadem. 

Tajny raport Millingtona

Millington przewidział wszystko. W pierwszym raporcie sprzed 11 września pokazał luki 
w systemie obronnym USA. Wtedy też, zgodnie z jego sugestią, powołano tajną jednostkę operacyjną. Teraz nadszedł czas na kolejny raport. Zagrożenie jest jeszcze większe – tym razem wywiad zna swojego wroga. 

Frank Shepard jest oficerem tajnej jednostki, podczas rutynowej akcji we Francji wpada na trop międzynarodowej szajki terrorystów. Trop prowadzi do Serova, byłego agenta wywiadu, i planów ataku… Koszmar Millingtona właśnie zaczyna się spełniać.

Frank woli niekonwencjonalne działania, tym bardziej że stoi za nim tajny zespół operacyjny składający się z samych ekscentryków i pewien historyk sztuki, który rzuci nowe światło na całą sprawę. Między Nowym Jorkiem, Francją i Afganistanem toczy się niebezpieczna gra – cel jest jeden: dopaść Serova, zanim on dopadnie nas.

„Tajny raport Millingtona” jest pierwszym thrillerem w trylogii poświęconej kulisom współczesnej walki z terroryzmem. 

awwww <3

25 komentarzy:

  1. nieprofesjonalne, a jednak ja to kocham i uwielbiam :) wybrani już za mną, czekam niecierpliwie na środę, żeby pobiec i kupić 3tom;) stosik genialny:) miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duży stosik, to lubię! Wiele ciekawych pozycji , które chętnie bym ci podkradła. Zwłaszcza "To ja Malala" - też podziwiam tę osóbkę! Do tego wzięłabym też 'Wybranych". Mają magiczną okładkę.
    Osobiście kocham Jeżycjadę - twórczość pani Musierewicz to moje już dawno wymarzone pozycje z serii , którą zaczęłam kompletować.
    Miłego czytania i dużo ciepła! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez Jasienicę przebrnąłem. :D Piastowie dają radę, Jagiellonowie... tam już pojawił się problem. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny stos:) Przyjemnej lektury

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny Stos!
    ''Wybranych'' czytałam, bardzo fajna seria :) Jeżycjada - i wspomnienia powracają ^^
    Życzę przyjemnej lektury! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też nie najlepiej ze statystykami... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy stosik. Życzę miłego czytani! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "To ja, Malala" od razu mi się w oczy rzuciła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, przyznajmy - my po prostu lubimy stosiki. Ja je publikuję, bo dzięki temu mam łatwy pogląd, ile książek z jakiego miesiąca zostało mi do przeczytania ;)
    Najbardziej zainteresowały mnie "Polska Piastów" i "Polska Jagiellonów" - to książki, które by mi się chyba przydały do matury w tym roku ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stos, jest co podziwiać i czytać ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę książek! :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Również mam w planach przeczytać "to ja, Malala" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę "Wybranych" <3 Aktualnie czytam "Dziedzictwo" i mimo, że jeszcze nie skończyłam jeszcze, to już, teraz pragnę 3 tomu :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Wybranych" mogę polecić, za to podkradłabym Ci "To ja, Malala" :) Strasznie ciekawi mnie ten tytuł.
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie miło patrzy się na ten stosik. Jest taki kolorowy. Polecam "Wybranych", naprawdę ciekawa książka. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny stos. Miłej lektury życzę

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stos!!! Miłego czytania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam "Wybranych" *o*
    Stosik świetny, życzę miłego czytania ;)
    A książka rzeczywiście świetnie brzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosik jest naprawdę wspaniały i niezwykle zachęcający. Z tych wszystkich pozycji udało mi się przeczytać jedynie "Wybranych" jednak był strzał w dziesiątkę.
    Czekam na opinię o książce Pindrala, bo już od bardzo dawna planuję przeczytać coś o podróżach, ale nie mogę się zdecydować na jakąś konkretną. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam lubię oglądać stosy książek ;) Jasienica - o proszę, przypomniało mi się, że w domu rodzinnym chyba coś mam, ale nigdy jakoś nie próbowałam czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jasienicę czytałam przed maturą z historii. Mój tata również je lubi.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...