czwartek, 2 stycznia 2014

Podsumowując 2013 rok!

Woooop ღ

I kiedy ten rok tak szybko zleciał, no kiedy? Przecież dopiero co się zaczynał... a już mam go podsumowywać?

Ale to był dobry rok. Bardzo, bardzo dobry rok. Jeden z tych, które warto było przeżyć, do którego wciąż się uśmiecham i który wspominam z tęsknotą, ale też z nadzieją, że kolejny będzie jeszcze lepszy. I jeszcze wspanialszy!

Może zacznę od tego, że przeczytałam 134 książki i jestem z siebie okropnie dumna. Zwłaszcza, że większość była naprawdę świetna (a o najlepszych możecie poczytać tutaj!) i zaprowadziła mnie w wspaniały świat, zamknęła na chwilę w swojej fabule, sprawiła, że nie mogłam się od nich oderwać i czytałam, choć nie miałam czasu. Czytałam, pokochałam i już nikomu ich nie oddam! <3 

A poza tym bez większych przerw i załamań wciąż prowadzę mojego najwspanialszego bloga, moją największą dumę, moje małe słońce! I wciąż mam tych swoich najlepszych czytelników i zawsze mogę na Was liczyć - nawet nie wiecie jakie to wspaniałe! Nie chce mi się liczyć ile razy odwiedziliście mnie w tym roku, ale wiem, że dużo i tak samo dużo zostawiliście tu komentarzy - tak bardzo Wam dziękuję!

I jeszcze jeden powód do radości - od marca tego roku (czyli niedługo wybije równe 365 dni) jestem w zespole redakcji juventum.pl, a od sierpnia również w literatura.juventum.pl i to była jedna z najlepszych decyzji w moim życiu, ponieważ jest to najwspanialsza redakcja na świecie i ja po prostu uwielbiam tych (rudych) ludzi, no! I wszystkich zachęcam do dołączenia się - może czekamy tam właśnie na ciebie? A jest cudownie, inspiracyjnie, ciekawie, śmiesznie i z genialną atmosferą - polecam!

Lecz mimo wszystko, najwięcej radości w tym roku dostarczyły mi spotkania z blogerami, bo własnie rok temu jakoś się to zaczęło. Począwszy od lutowego i czerwcowego spotkania z Fufu i Tris, poprzez cudowne wakacje z Fufusiem i najwspanialsze Targi w Katowicach z Tris, Abigail, Rafałciem, Julcią i Emi oraz Targi we Wrocławiu z Gagatkiem (trututu, a wiecie, że się znów spotykamy w sobotę? :D), a po drodze jeszcze (epickie) pół godziny z Abigail w Wadowicach, podczas mojej szkolnej wycieczki ^^ Plus te wszystkie godziny rozmów na fejsie, gg, skajpie, teamspeaku - awww, kocham to! 

To wszystko. Myślę, że najwięcej mogę wyrazić jednym słowem - dziękuję! Dziękuję za ten cudowny rok z Wami, życzę sobie, żeby kolejny był co najmniej tak udany jak ten!

Jesteście najlepsi!

Keep in mind | Coming soon na We Heart It... | via Tumblr

PS Moje postanowienia? Nie ma! (bo chyba to, że będę więcej czytać i więcej pisać jest oczywiste? :D) Chyba, że być bardziej szczęśliwym człowiekiem... ale o tym jeszcze napiszę!

PS 2 Strasburg był cudowny, wspaniały, niesamowity! <3 Myślami wciąż tam jeszcze jestem <3

14 komentarzy:

  1. Głupolku, spotkałaś się ze mną we Wro, nie w Kato. Zmieniaj, no już! :D
    I do zobaczenia w sobotę, będzie wspaniale! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dobrego roku i życzę wszystkiego najlepszego w następnym.
    Ja pisałam o małym wyzwaniu czytelniczym, ale nie mam zamiaru za bardzo się na nim skupiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :3 wspaniale że tylko książek udał ci się przeczytać
    I zapraszam do mnie
    Będę do ciebie wpadać przy okazji

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że to był dla Ciebie dobry rok. Dla mnie był wspaniały - do połowy, później wiele rzeczy się zawaliło. Natomiast pod względem czytelniczym u mnie bardzo słabo. Wstydzę się tego roku, jako miłośniczka książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że 2013 rok był dla Ciebie rokiem udanym :) Życzę Ci, aby obecny 2014 był jeszcze lepszy :D Wielu sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  6. 134 książki :o Genialny wynik, gratulacje! :D Oczywiście życzę udanego 2014 roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To nic innego nie pozostaje , jak życzyć kolejnych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że wspominasz 2013 z takim entuzjazmem! I Karolka, jak Ty tyle książek pochłaniasz, o jak? :D Życzę Ci wszystkiego najlepszego w tym roku i żebyśmy się w końcu spotkały (a mam nadzieję, że ten wyjazd się uda) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile książek :o Podziwiam :) Szczęśliwego Nowego Roku, jeszcze więcej uśmiechu i dużo nowych opowieści :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wspaniałego roku i życzę aby kolejny był jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny wynik i ogólnie wyczuwam jakąś pozytywną energię w tym poście :) życzę Ci żeby ten rok był jeszcze bardziej udany niż poprzedni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle radości w tym poście, że życzę Ci jej równie dużo (albo i jeszcze więcej) w tym roku ;) podziwiam ilość przeczytanych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakim cudem przeczytałam to dopiero dzisiaj? Cudowne zakończenie dnia! ♥

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...