niedziela, 5 stycznia 2014

Moje niedzielne gadanie: 10 memów o książkach, które wyrażają więcej niż tysiąc słów

Hej hej,

miło mi znów tu coś napisać po tej długotrwałej przerwie, w trakcie której jakoś nie miałam pomysłów, a kiedy już na jakiś wpadłam, brakowało mi czasu. W każdym razie - nic się nie stało, bo powróciłam i to z czymś naprawdę ciekawym i jak dla mnie świetnie poprawiającym humor!

Memy stały się symbolem Internetu - podczas gdy w dzisiejszym świecie nikomu nie chce czytać się długich tekstów, a nawet z artykułów w gazecie większość ludzkości czyta zaledwie tytuł i podtytuł, wiele wyrażające obrazki, z dużym, a często bardzo ironicznym i wpadającym w samo sedno napisem, bawią, a jednocześnie zastanawiają wszystkich zainteresowanych (a zresztą niezainteresowanych zresztą też). A te książkowe jednocześnie - zachęcają do czytania i dyskusji. Książkoholicy - łączmy się (choćby i przez memy :3)!

Zatem dziś wybrałam 10 najlepszych - mam nadzieję, że Wam przypadną do gustu tak jak mi, bo myślę, że nie możecie się nie zgodzić, że są genialne? <3 (i ponieważ mówią same za siebie, uznałam, że komentarz do nich będzie zbędny)

1.

2.
Kącik Harry`ego Pottera

3.
pozdrawiam loczka <3

4.

5.

6.
Gdybym wygrała w lotka

7.
Mężczyźni w literaturze

8.
Prezent

9.
(bo bez suchara nie mogło się obejść! <3)

10.

A teraz... lecę sama coś poczytać :3 Miłej niedzieli! :*

(a w ogóle to teraz w styczniu będzie się pojawiać dużo recenzji, bo mam straszne zaległości z poprzednich miesięcy, ale to wcale nie oznacza, że nagle zaczęłam tak szybko czytać - niestety jeszcze nie :C)

24 komentarze:

  1. Mem nr 4! Cierpię na to od roku :) Serio, kiedyś potrafiłam wygospodarować więcej czasu na czytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Nie mam dziś zbyt dobrego humoru, ale od razu mi się poprawił jak zobaczyłam te memy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi taki kącik jak w 2 się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne są :D Szczególnie to o zerwaniu i ten kącik pod schodami... Mogłabym tam spędzać caaałe dnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O nadmiernych oczekiwaniach mi się podoba :) I ten o totolotku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaha, genialne! Wszystkie już widziałam, i to nieraz, ale i tak śmiałam się jak wariatka. I spadłam przez to z krzesła, ale to się wytnie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te obrazki - pełno ich na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahahahaha ósemka *o* xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Siódemka to zdecydowanie mój mem xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie dobre, 8 mnie urzekł. Mój nie czyta, ale cóż, miłość nie wybiera :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1,3,5,6 i 9 <3
    Świetny pomysł z tymi memami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te memy- i zgadzam się. Wyrażają wszystko. 2,6,7 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. niektóre już znałam, ale wciąż są tak bardzo true <3
    7 - mój mąż na pierwszym miejscu mnie niepokoi, jeszcze komuś innemu się jeszcze spodoba :<

    OdpowiedzUsuń
  14. "Bukszpan" mnie rozwalił na łopatki!:D miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1 i 4.
    Widziałam wszystkie memy. To chyba oznacza, że za mało czytania, a za dużo internetu :P

    OdpowiedzUsuń
  16. A wiesz, że 10 to mój autorski mem na konkurs? ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Utożsamiam się z obrazkiem: Tyle książek, tak mało czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam Chciałbym zaprosić Cię do wyzwania pt"Gatunkowy miesięcznik" . Byłoby mi bardzo miło gdybyś zostawiła po sobie jakiś ślad. Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://przeczytane-slowa.blogspot.com/2014/04/gatunkowy-miesiecznik-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...