niedziela, 1 grudnia 2013

Wyniki listopadowego konkursu!

Witajcie!
Jak pięknie, że już grudzień, czyż nie? Uwielbiam ten adwentowo-bożonarodzeniowy czas! Ale podsumowanie będzie później. Dziś czas... na wyniki konkursu!

Ogromnie ucieszyło mnie, że wzięliście w nim udział tak licznie. Zgłosiło się 95 osób i każdy miał szansę na wygraną - nikogo nie zdyskwalifikowałam ani nie wykluczyłam. A w drodze losowania szczęśliwą zwyciężczynią okazała się....

Rin Zettai!

Ogromnie gratuluję i proszę o skontaktowanie się ze mną mailowo : paulinazmuda@o2.pl ^^

Utwierdziliście mnie w przekonaniu, że warto robić dla Was konkursy, więc kto wie, może niedługo pojawi się kolejny? 

Miłej niedzieli!

20 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcy, szkoda, że nie udało mi się wygrać. Zapraszam do udziału w moim konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To najpiękniejszy okres w roku, prawda? ;) Gratulacje dla zwycięzcy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co? Wygrałam? Jak to? xD
    Weszłam sobie na bloga żeby pogratulować zwycięzcy, a tu widzę siebie.
    Nie dochodzi to do mnie, bo nigdy nic nie wygrałam. :3
    Baaaardzo dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...