środa, 25 grudnia 2013

Poświąteczny stos

hejhej, 
jak świętowanie? Mam nadzieję, że tak jak u mnie - radośnie, rodzinnie i smacznie! 
A jednak poza świętowaniem i jedzeniem, wczoraj i dla mnie pod choinką coś się znalazło, a że okazało się nawet bardzo książkowe, postanowiłam grudniowy stosik umieścić już dziś :3 Podziwiajcie!


Czy to nie piękne? Wszystkie książki po lewej stronie pochodzą z Targów Książki we Wrocławiu - jeszcze się nimi nie pochwaliłam, więc robię to dziś: Claude i Camille, Zakochana modelka (bo przecena była, a Mery polecała - jak miałam się oprzeć?), Tajemnica, Serenada, Dobry człowiek (opis dobrze brzmiał! Zapowiada się naprawdę ciekawie!), Otuleni deszczem (Fufu mnie namówiła, więc wzięłam. chociaż to już było w tym momencie jak obiecałam sobie nic więcej nie kupować - nie wyszło xd), W krainie ognistego kwiatu (zaufałam wydawnictwu!). Najpiękniejsze w tych książkach jest to, że za każdą zapłaciłam 10 złotych - interes życia!
Zaś po prawej stronie od dołu mamy egzemplarze do recenzji - w tym miesiącu wyjątkowo mało. Kuroniowie przy stole (od Czarnej Owcy) już przeczytane i pokochane, ale recenzja raczej dopiero w Nowym Roku. Wszystko w porządku (do recenzji dla Literatura.juventum) będzie się czytać niedługo, a To wszystko przez ciebie (do recenzji dla A-G-W.info) również - lubię te wydawnictwa bardzo! I następne lektury są już świąteczne - pod choinką znalazł się Lód, Bransoletka (którą już czytałam i recenzowałam, ale uciekła mi z domu, więc cieszę się z nowego egzemplarza <3), Brat Alois z Taize odpowiada na pytania młodzieży, a najpiękniejszy i najwspanialszy Władca pierścieni to mój prezent pasterkowo-mikołajkowy - cudoooowność!

Recenzowanie i czytanie mi w grudniu zupełnie nie idzie, więc póki jeszcze mam wolną chwilę wracam do książek - udanego wieczoru i pięknego jutra! <3

PS Na blogu mnie nie ma, to prawda, ale na fejsbuku bywam częściej - zapraszam do lajkowania :3

28 komentarzy:

  1. "Claude i Camille"- przeczytałam o czym jest ta książka, i mam ochotę ją przeczytać ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widzę "Władcę Pierścieni" :) Chyba ci porwę tę ksiązke. Tymczasem czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej zazdroszczę "Bransoletki" i "Wszystko w porządku" :) Świetny stosik, miłego czytania, czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stos :) Udanego czytania :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wielki stos i chyba żadna książka w nim dla mnie.. tyle przegrać :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stos! :)
    Ja również byłam na Targach ^^
    Życzę miłej lektury! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O, Władca Pierścieni i to to fajne tłumaczenie - pani Skiebniewskiej na które poluję i które ma moja kumpela... Udanego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż pachnie nowością - mimo, że przez monitor. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokaźny stosik. Tylko pozazdrościć ;)
    wiktoriansblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny stos. Życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem Dukaja, a Drużynę Pierścienia już raz próbowałam czytać, ale byłam zirytowana takim brakiem podobieństwa do filmu, do którego jestem strasznie przywiązana, a w szczególności do Legolasa..
    PS. Wesołych świąt (spóźnione życzenia, ale jeszcze święta się nie skończyły)! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe nabytki. Będę czekać na recenzje. U mnie też jakoś czytanie mi nie idzie. Coś straciłam zapał, ale mam nadzieję, że to przejściowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, rzeczywiście fantastyczny stosik! "Claude'a i Camille" czytałam - byłoby świetnie, gdyby Bukowy Las kontynuował zwyczaj wydawania powieści opartych na życiorysach słynnych artystów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe tytuły. Najbardziej Kuroniowie mi się marzą :)

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę ciekawy stos! Życzę przyjemnego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. "Claude i Camille" - strasznie marzy mi się ta książka. Podobnie jak Isadora, chciałabym żeby Bukowy Las kontynuował wydawanie tej serii (brakuje mi na razie dwóch części, ale te które mam bardzo lubię - chociaż nie są to arcydzieła, samo czytanie o malarzach tamtego okresu...). Poza tym moja ukochana "Drużyna Pierścienia" <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że będziesz miała co czytać ;))
    Fantastyczne zdobycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdobycze, szczególnie te z targów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Zakochaną modelkę" również posiadam i jeszcze nie czytałam, więc jestem ciekawa Twojej opinii ;) "Bransoletką" się nie zawiedziesz (mam taką nadzieję), z kolei Dukaj to pisarz, którego darze ogromną sympatią już od kilku dobrych lat :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego czytania :) Widzę kilka perełek

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś okropna! Tyle fajnych książek i to w takich cenach... Nie wierzę własnym oczom.
    Świetny stosik ! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. "Claude i Camille" - chciałabym bardzo, "Bransoletka" - czytałam świetną recenzję tej książki, więc mam ochotę. Dukaj - oj, tutaj ciężko. Kilka lat temu próbowałam przeczytać "Czarne oceany" tego autora, ale nie dałam rady. Być może "Lód" okaże się łatwiejszy do przyswojenia.
    Stosik w każdym razie zacny! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ho ho- "Lód" :) Kiedyś się za to próbowałam zabrać, ale niestety nie dałam rady-powodzenia :)
    Pzdr Świątecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...