niedziela, 1 grudnia 2013

Podsumowanie listopada 2013


Aż mi się nie chce wierzyć, że ten szary, smutny listopad już się skończył. I że dziś zaczynamy jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku - grudzień! Ja już czuję ten adwentowo-bożonarodzeniowy nastrój, czekam z niecierpliwością na pierwszy śnieg (choć po wczorajszej wycieczce w góry śniegu mam po uszy :D), na święta, na rodzinną atmosferę, na choinkę, na pyszne jedzenie, na wolne i tyle chwil spędzonych z książką. Grudzień jest przecudowny!

A dziś chciałabym jednak wrócić do poprzedniego miesiąca i ostatecznie zamknąć go i podsumować. Choć listopad to jeden z najgorszych, najsmutniejszych miesięcy w całym roku to jednak muszę przyznać, że mimo iż miałam masę nauki, gorszych dni to jednak był to miesiąc bardzo udany i z pewnością dla mnie dobrze wykorzystany. Z wyniku jestem bardzo zadowolona - 10 książek udało mi się przeczytać, a na początku gdy przez pierwsze dwa tygodnie przeczytałam tylko trzy, byłam pewna, że nie uda mi się dobić do siedmiu... A jednak!

W listopadzie przeczytałam:
  1. Budge Wilson Droga do Zielonego Wzgórza
  2. Ewa Nowak Mój Adam
  3. Lucy Maud Montgomery Dolina Tęczy
  4. Davis Bunn Modlitwa nieznajomej
  5. Nancy Jo Sales Bling Ring
  6. Jill Shalvis Szczęściara
  7. Jennifer Estep Dotyk Gwen Frost
  8. Kevin Hearne Na psa urok
  9. Rachel Hauck Suknia ślubna 
  10. Aleksander Kamiński Kamienie na szaniec
Jak widać na jesienną chandrę musiałam sięgnąć po ukochaną Montgomery, bo są takie dni gdy tylko ona mnie rozumie, a poza tym wróciłam do Kamieni na szaniec - i bardzo się z tego cieszę. Cieszę się również że tak wiele udało mi się zrecenzować, a tych których jeszcze nie zrecenzowałam opinie ukażą się dosłownie na dniach. 

A co oprócz tego mogliście poczytać u mnie w listopadzie?
Jak widać - działo się! I dziać się będzie dalej, bo pomysłów mam jeszcze całą masę... tylko czasu mi nieco brak ;3 Za to zdradzić mogę, że już dzisiaj będę wysyłać zaproszenia do kolejnych blogerek do grudniowej odsłony Rozmawiamy i będzie ciekawie, oj będzie :3

Podsumuwując...

Ilość książek przeczytanych: 10
  • recenzeckie - 6
  • własne - 2
  • z biblioteki/pożyczone - 2
Ilość książek zrecenzowanych: 6

Najlepsza pozycja: Droga do Zielonego Wzgórza! Cudowność i perełka!
Najgorsza pozycja: Bling Ring
Polski autor miesiąca: Aleksander Kamiński

A w grudniu...
... Wrocławskie Targi Dobrych Książek! Wybieram się, kogo spotkam? Tak bardzo już się nie mogę doczekać *.*
...czytam, czytam, cieszę się śniegiem, świętami, odpoczywam i takie tam :D

A jak tam Wasz listopad?

12 komentarzy:

  1. Chyba jednak podsumowanie listopada ;) Gratuluję wyniku.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku :) Mój listopad składał się z 14 przeczytanych książek, w tym kilka e- booków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 książek to mocarny wynik, gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! Gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Chyba podsumowanie listopada nie grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie, 10 książek? Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały wynik! Gratuluję:) U mnie niestety słabiej, ale jestem pełna optymizmu na grudzień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj. :) Sporo przeczytałaś w tym miesiącu! Ja pewnie dwie - trzy książki, ale za to zaopatrzyłam się w czytnik, z którego jestem mega zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ mi brakuje takich stricte leniwych dni, gdy mogę się nie martwić tym co mam do zrobienia i sobie spokojnie czytać :P
    A w ogóle to listopad nie jest taki zły! Przekonałam się o tym gdy na urodziny dostałam cały stos książek :):):)
    Twoje podsumowanie świetne - 10 książek to naprawdę sporo, a projekt Rozmawiamy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wyniki :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...