czwartek, 19 grudnia 2013

bloger bratnią duszą, czyli o tym jak bardzo kocham blogować

Blog Filha Fashion.com

Swojego bloga ma od ponad dwóch lat i choć bywały momenty lepsze i gorsze, to jednak zawsze miałam z niego ogromną satysfakcję . A jednak dopiero dzisiaj uświadomiłam sobie jak bardzo jestem z niego dumna, jak wiele mnie uczy i co najważniejsze – ile wspaniałych rzeczy nie dzięki niemu spotkało. A nie, wróć – nie rzeczy. LUDZI.

Może to zabrzmi śmiesznie, ale moi najlepsi przyjaciele to ci, których poznałam przez Internet. Może dlatego, że nie spotykam się z nimi na co dzień, nie widzą mnie każdego dnia (i nie muszą mnie znosić :D), ale pewnie też dlatego, że są to osoby wspaniałe, wartościowe, cudowne, epickie, przemiłe, urocze i przesympatyczne. I takie, które nie zawodzą, które poprawiają mi humor, na które zawsze mogę liczyć, mimo, że mieszkamy kilkadziesiąt, a zwykle i kilkaset kilometrów od siebie. A kiedy już się spotykamy (taaak, miałam już taką okazję! <3) to jest pisk, przytulanie, śmiechy i długie, długie rozmowy. Bo z takimi ludźmi po prostu jest o czym rozmawiać.

Każdy z Was (tak, również i Ty!) każdego dnia mnie w jakiś sposób ubogaca i rozwija. Każdy ma wpływ na to, że coraz lepiej potrafię formułować swoje opinie, że spędzanie wolnych chwil z książką jest dla mnie czymś oczywistym i naturalnym, że uśmiecham się coraz częściej do siebie, do ludzi, do monitora komputera, gdy czytam te wszystkie wspaniałe, pełne pasji teksty, że czuję w środku taki niesamowity zapał i radość, że robię coś więcej niż inni, że zostawiam po sobie gdzieś w czeluściach Internetu jakiś ślad. Przestaję przejmować się porażkami, bo wiem, że każdy ma do nich prawo. A gdy mam zły dzień piszę do jednej osoby z tych Najukochańszych (a jest ich tak wiele!) i zawsze potem zamykam komputer z uśmiechem na ustach.

Spotykam na blogach osoby, które są moimi prawdziwymi bratnimi duszami, z którymi mogłabym zamienić się życiem i wciąż byłoby takie samo, tak wiele nas łączy. Jadąc na Targi Książki w Katowicach nawet się nie spodziewałam, że poznam tam jednego z największych promyczków radości na świecie – Julkę! Dołączając się do redakcji w Juventum w marcu, nawet nie mogłam przypuszczać, że dziś będę pękać ze śmiechu czytając nasze epickie rozmowy, cieszyć się na widok każdego nowego posta (bo w każdym jest tyle sympatyczności i radości!), że widząc na książce logo portalu, będę taka dumna, że też tam należę! A zakładając trzy (albo i nawet cztery?) lata temu konto na LubimyCzytać nawet mi się nie śniło, że to tak zmieni moje życie…! Bo blog zmienia życie – diametralnie. Na lepsze!

Bo blogerzy po prostu są wspaniali. Zakładajcie blogi. Dzielcie się swoją opinią. Cieszcie się z tego, że ktoś Was czyta, docenia, rozpoznaje. Nie bójcie się odezwać do innych.

Wierzę w to, że kiedyś wszyscy się spotkamy i urządzimy największą książkową imprezę wszechczasów. Ot co!

Good Together | via Tumblr

13 komentarzy:

  1. Z wielką przyjemnością przeczytałam Twój tekst :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ust mi wyjęłaś to, co ja chciałabym powiedzieć na temat blogowania i blogowych znajomych. Wielokrotnie od niektórych osób dostałam dużo wsparcia za co jestem im niezmiernie wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. potwierdzam. Wy też jesteście moimi najlepszymi przyjaciółmi. lovlov <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Największa książkowa impreza wszechczasów brzmi świetnie!:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam ten post już dwa razy i pewnie będę do niego wracać. Uwielbiam Cię moje słoneczko największe ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. :) bardzo motywujący tekst :) też od jakiegoś czasu myślę o założeniu bloga, ale tak jakoś brak odwagi.. może kiedyś dzięki Tobie... :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem za tym spotkaniem! Skoro fani zespołów robią zloty, to my też zróbmy ;D Zlot książkocholików, o tak.. byłoby ciekawie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To super, że pisanie bloga daje ci tyle satysfakcji.
    Ja sama tez bardzo chciałabm założyć Swój Blog, ale jakoś nie moge się do tego zabrać...
    Może za bardzo chcę... ?

    Tak czy inaczej cieszę się razem z tobą i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Blogowanie daje dużo satysfakcji - to fakt, a Twój tekst bardzo dobry ci wyszedł!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Epicki tekst! Chciałabym również mieć takie nastawienie jak ty.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak ta impreza by wyglądała xd
    Tekst jest naprawdę świetny, nie wiedziałam, że postrzegasz blogowanie w ten sposób. Ale masz rację. Prowadzenie bloga to wspaniała rzeczy, powiedziałabym, że życie tutaj może i nie jest realne, ale zdecydowanie lepsze. I oby nigdy nic się nie zmieniło na gorsze.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...