czwartek, 28 listopada 2013

Stos na odgonienie smutków

hejhej,

jak mija Wam jesień? Choć w listopadzie, który zaczyna już dobiegać końca robi coraz zimniej na dworze, że nawet nie mam ochoty wyściubiać nosa z domu, to jednak gdy patrzę na cudowności, które do mnie przybyły, od razu się rozgrzewam <3 Czy one nie są wspaniałe?


Na samym dwa tomy, które są chyba jednymi z największych perełek tutaj, czyli 
seria Podróż do miasta świateł - Róża z Wolskich i Rose de Vallenord autorstwa Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk, a recenzować będę je dla literatury.juventum. Nieco wyżej dwie książki od Bukowego Lasu - Mofongo, które strasznie mnie przyciągnęło okładką, opisem i pewną recenzją, po której wiedziałam, że ja też muszę ją mieć i Szukając Alaski Johna Greena - tu chyba nie trzeba dodawać dlaczego tak bardzo już nie mogę się doczekać lektury? Zielony to mój mistrz! <3 Dalej nowości od Publicatu, na oderwanie się od szarej, zimowej rzeczywistości - MISSja survival, Greckie wakacje i I nie było już nikogo w ramach dalszego poznawania twórczości Christie. I kolejna perełka, której w końcu się doczekałam - Ostatnia spowiedź, tom II - po fenomenalnej pierwszej części mam ogromne nadzieje w kolejnej! Dalej mam książki od Literackiego - Kocham Nowy Jork, do przeczytania dla odprężenia i Przyjaciółka z młodości, w ramach poznawania twórczości naszej tegorocznej Noblistki - muszę przyznać, że trochę się boję tej lektury, ale mam nadzieję, że wszystkie pozytywne recenzje nie kłamały, zwłaszcza, że ja przecież dobrze napisane opowiadania uwielbiam! I już niemal szczyt - Sklepik okamgnienie. Walizka pełna gwiazd zachęcił mnie nazwiskiem lubianego autora, a do drugiej części Pollyanny - Pollyanna dorasta - zwłaszcza w nowej, prześlicznej okładce sięgnąć musiałam - i mam! 

A Wam, jak podobają się moje najnowsze nabytki?

Enjoy! :*

28 komentarzy:

  1. O, też ostatnio wpadła mi w ręce książka Munro, jak widzę nadrabiamy zaległości w kwestii twórczości noblistów :D
    Przepiękny stosik, oby pod choinką znalazł się jeszcze bogatszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwłaszcza "Szukając Alaski" to na razie dla mnie must have :P ale "MISSja Survival" jest również pozycją, po którą z chęcią sięgnę :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przygarnęłabym "Szukając Alaski", a "I nie było już nikogo" serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "I nie było już nikogo" uwielbiam, dla mnie jeden z najlepszych kryminałów. "Szukając Alaski" i "Mofongo" - cuda, zdecydowanie mogę zaliczyć je do grona moich ulubionych książek. :) Polecam również "Kocham Nowy Jork" (+kontynuację), natomiast zazdroszczę Munro i "OS II". Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny stos, najchętniej podkradłabym Ci "MISSja survival" i "Szukając Alaski" :D
    Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Green! Czytaj, czytaj i pisz recenzję. :) Jestem też ciekawa co sądzisz o pozycji Munro.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Różę z Wolskich (pierwszą część, bo druga czeka na przeczytanie), a zazdroszczę okropnie Greena i Pollyanny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chce te 2 ostatnie książki! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam za bardzo tych tytułów, bo gustuję w innych kategoriach, ale i tak zyczę miłej lektury :) Sądzę, że na pewno udałoby mi się znaleźć coś dla siebie wśród tych tytułów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności! Aż dech zapiera!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukając Alaski już za mną a OSII właśnie czytam. Reszty nie znam, ale być może zachęcisz mnie do któregoś z tytułów :D Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, Twoje nabytki podobają mi się bardzo i kilka z nich bym Ci chętnie podprowadziła ;). A jesień mija mi niestety pod znakiem ciągłego przeziębienia, więc nie ma się czym chwalić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają się! Masz sporo wspaniałości :D Miłego czytania. Ja także postawiłam dzisiaj na stosik :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. NIe będę oryginalna. Cuda:) Pozdrawiam książkowe zauroczenie

    OdpowiedzUsuń
  15. Munroe i Green mnie interesują. Ze stosu mam tylko Różę z Wolskich jednak jeszcze się za nią nie wzięłam.
    Czekam z niecierpliwością na opinie.

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ten stos, bo jest w moim guście ;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę kilka perełek, które interesują mnie od dawna:) Życzę miłej lektury i czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z twojego stosiku czytałam jedynie ,,Ostatnią spowiedź, tom II'', która szalenie mi się podobała. Reszty nie znam, więc czekam na recenzje. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę wiele ciekawych książek :) Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają się i to bardzo. Podebrałabym Ci tytuł noblistki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogromny stosik ;) Życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. polecam ,,Greckie wakacje" :) Miłego czytania :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile czytadeł! Najbardziej interesuje mnie Green, czytałam ostatnio (w końcu) Gwiazd naszych wina i bardzo mi się ta książka podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z całego Twojego stosiku miałam okazję zapoznać się dopiero z "I nie było już nikogo", a najbardziej zainteresowała mnie propozycja pana Greena :)
    Czekam na recenzje. I życzę miłej lektury!
    Pozdrawiam serdecznie :>

    OdpowiedzUsuń
  25. "I nie było już nikogo"! Jeny, jak długo już szukam tej książki!
    Ojej, ale wspaniały stos. Miłej lektury!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Agatę Christie chętnie bym przeczytała i ciekawi mnie też Green - nie czytałam żadnej jego książki, ale widziałam same pozytywne recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...